האם מונית המופעלת ע"י מערכת היברידית...,

מצב
הנושא נעול.

אלון 58

New member
האם מונית המופעלת ע"י מערכת היברידית...,

האם מונית המופעלת ע"י מערכת היברידית...,
היא "כלכלית" יותר מאשר מונית דיזל?
 

אורי404

New member
זה בהחלט מעניין. גם אני חשבתי על זה

האם מונית המופעלת ע"י מערכת היברידית...,
היא "כלכלית" יותר מאשר מונית דיזל?
זה בהחלט מעניין. גם אני חשבתי על זה
הזדמן לי לשוחח מספר פעמים עם נהג מונית, שיש לו טויוטה פריוס (דומה למה, שצילמת).
לדבריו, אחרי קילומטראז' של למעלה מ-300,000 ק"מ הרכב עדיין נוסע טוב, עם אותם מצברים.
לא יודע היכן בפועל יותר 'כלכל'' - בגז טבעי או בהיברידי או בדיזל.
 

אלון 58

New member
מנסיון שראיתי בחו"ל...,

זה בהחלט מעניין. גם אני חשבתי על זה
הזדמן לי לשוחח מספר פעמים עם נהג מונית, שיש לו טויוטה פריוס (דומה למה, שצילמת).
לדבריו, אחרי קילומטראז' של למעלה מ-300,000 ק"מ הרכב עדיין נוסע טוב, עם אותם מצברים.
לא יודע היכן בפועל יותר 'כלכל'' - בגז טבעי או בהיברידי או בדיזל.
מנסיון שראיתי בחו"ל...,
מנועי גז טבעי יצרו בעיה של מקום,כשהמיכל היה תופס נפח בתא המטען של מוניות כאלה,נסעתי עם הוריי ורעיתי במונית כזו בנובמבר 1995 מנמל התעופה BARAJAS למדריד שבספרד,והמיכל היה בבגאז'.
באותו הזמן גם הרבה אוטובוסים עירוניים במדריד פעלו על גז,והיו צבועים שילוב של כחול וירוק,בעוד שהדיזלים היו צבועים באדום.כשחזרתי למדריד במאי 2000 עם רעיתי ובתי,המוניות והאוטובוסים של גז כבר לא נראו ברחובות העיר,לא ממש יודע את כל הסיבות.
 

eladts

New member
בבוסטון יש ל-MBTA

מנסיון שראיתי בחו"ל...,
מנועי גז טבעי יצרו בעיה של מקום,כשהמיכל היה תופס נפח בתא המטען של מוניות כאלה,נסעתי עם הוריי ורעיתי במונית כזו בנובמבר 1995 מנמל התעופה BARAJAS למדריד שבספרד,והמיכל היה בבגאז'.
באותו הזמן גם הרבה אוטובוסים עירוניים במדריד פעלו על גז,והיו צבועים שילוב של כחול וירוק,בעוד שהדיזלים היו צבועים באדום.כשחזרתי למדריד במאי 2000 עם רעיתי ובתי,המוניות והאוטובוסים של גז כבר לא נראו ברחובות העיר,לא ממש יודע את כל הסיבות.
בבוסטון יש ל-MBTA
אוטובוסים מונעים בגז, אבל אסור להם להכנס לתחנות מקורות ולכן הם משמשים בקוים פחות ראשיים. יש גם אוטובוסי מפרקיים דיזל חשמליים שמסוגלים לתפקד כטרוליבוסים והם משמשים בקו מתחנת הרכבת לשדה התעופה. שחלק מהדרך הם נוסעים כטרוליבוסים במנהרה יעודחת ואח״כ הם יורדים מהחוטים ונוסעים בהנעה המשולבת, כאשר מנוע הדיזל משמש כגנרטור.

http://en.wikipedia.org/wiki/MBTA_Bus
 

אלון 58

New member
תודה על המידע!

בבוסטון יש ל-MBTA
אוטובוסים מונעים בגז, אבל אסור להם להכנס לתחנות מקורות ולכן הם משמשים בקוים פחות ראשיים. יש גם אוטובוסי מפרקיים דיזל חשמליים שמסוגלים לתפקד כטרוליבוסים והם משמשים בקו מתחנת הרכבת לשדה התעופה. שחלק מהדרך הם נוסעים כטרוליבוסים במנהרה יעודחת ואח״כ הם יורדים מהחוטים ונוסעים בהנעה המשולבת, כאשר מנוע הדיזל משמש כגנרטור.

http://en.wikipedia.org/wiki/MBTA_Bus
תודה על המידע!
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה