האם מדובר בקו חדש בת"א...,

מצב
הנושא נעול.

אלון 58

New member
...,

היסטוריה על קו 29
כפי שזכור לי בהתחלה קו 29 היה יוצא מתחנה מרכזית בשנות ה80 מגיע עד חוף צוק ומאז הוא שונה וקוצר עד קרית חינוך שבה הוא שימש את הסטודנטים והיה פועל כקו מפוצל בתדירות של 40 - 60 דקות, בשנת 2004 הוא קוצר והתחיל לצאת מרכבת מרכז לקרית חינוך עם חלופה גם דרך סיי אנד סאן (שמה שעושה כיום קו 13) הקו בוטל בעקבות שינוי הרפורמה ביולי 2011 הקו המחליף שלו כיום זה קו 71 של אגד שמשרת את קניון הזהב ועד לקרית חינוך שפועל בתדירות יותר טובה, ישנו עוד אופציה להגיע לקרית חינוך עם קו 125 של דן שנוסע מבת ים דרך מרכז תל אביב לקרית חינוך. עם מישהו רוצה להגיע לסיי אנד סאן ניתן להגיע עם קו 13 שיוצא מתחנת רכבת האוניברסיטה.
כ
...,
סקירה יפה.
 

mister K

New member
29 פעל בין התחנה המרכזית לקרית חינוך

לאורך מרבית נניח שנות ה-80 וה-90 (של המאה
ה-20) מה היה מסלולו, בגדול, של קו 29?

28 השערורייתי היה יוצא כמדומני בין פעם בשעה לפעם ב-40 דקות מתמח"ת לרמת החיל/עתידים, אבל מה היה 29?
29 פעל בין התחנה המרכזית לקרית חינוך
עד כמה שזכור לי, הוא נסע על בגין ונמיר, ש"י עגנון ולוי אשכול.
בשנים האחרונות קוצר והתחיל מרכבת מרכז. הייתה גם חלופה שפעלה מספר פעמים ביום לסי אנד סאן.

כמו 28, גם תדירותו של 29 הייתה נמוכה.
 

down under

New member
סתם טמטום נבזי או נבזות מטומטמת של דן

29 פעל בין התחנה המרכזית לקרית חינוך
עד כמה שזכור לי, הוא נסע על בגין ונמיר, ש"י עגנון ולוי אשכול.
בשנים האחרונות קוצר והתחיל מרכבת מרכז. הייתה גם חלופה שפעלה מספר פעמים ביום לסי אנד סאן.

כמו 28, גם תדירותו של 29 הייתה נמוכה.
סתם טמטום נבזי או נבזות מטומטמת של דן
היתה התדירות הבזויה של קו 28.
אזורים שהחל מאמצע שנות ה-90 התפתחו מאוד מאוד מאוד מבחינת כמות העובדים,
אני מדבר על רמת החיל ועל קרית עתידים, לשלוח לשם אוטובוס בממוצע כל 45
דקות ולא כל 15 עד גג 20 דקות זו שטות או חוצפה, אין הגדרה אחרת.
 

cwen

New member
טוב, היה גם קו 20

סתם טמטום נבזי או נבזות מטומטמת של דן
היתה התדירות הבזויה של קו 28.
אזורים שהחל מאמצע שנות ה-90 התפתחו מאוד מאוד מאוד מבחינת כמות העובדים,
אני מדבר על רמת החיל ועל קרית עתידים, לשלוח לשם אוטובוס בממוצע כל 45
דקות ולא כל 15 עד גג 20 דקות זו שטות או חוצפה, אין הגדרה אחרת.
טוב, היה גם קו 20
אבל תדירות ממש נמוכה יחסית לביקוש שהיה לו.
 

droriko

New member
יעל כרגיל צודקת

טוב, היה גם קו 20
אבל תדירות ממש נמוכה יחסית לביקוש שהיה לו.
יעל כרגיל צודקת
את קו 20 כמדומני הכניסו לראול ולנברג כשהקימו את כל ההייטק. עד אז זה היה מקום עלוב של מוסכים (והרוקסן
)
 

down under

New member
הרוקסן (בו יצא לי לראות הופעת רוק)

יעל כרגיל צודקת
את קו 20 כמדומני הכניסו לראול ולנברג כשהקימו את כל ההייטק. עד אז זה היה מקום עלוב של מוסכים (והרוקסן
)
הרוקסן (בו יצא לי לראות הופעת רוק)
שבק חיים במהלך שנות ה-90, לדעתי אם אני זוכר נכון, סביב אמצע שנות ה-90.
הוא עצמו היה בחורבותיו של מפעל מלט או בטון שהיה בגדה הדרומית של רח' הברזל,
לא רחוק מהיכן שכיום ביה"ח אסותא.
 

cwen

New member
גם לפני זה הוא היה עובר ברמת החייל

יעל כרגיל צודקת
את קו 20 כמדומני הכניסו לראול ולנברג כשהקימו את כל ההייטק. עד אז זה היה מקום עלוב של מוסכים (והרוקסן
)
גם לפני זה הוא היה עובר ברמת החייל
במרחק הליכה. כשהתחילו את ההייטק ובוולנברג היה רק את 28 פעם בשעה ואת 75 הישן פעם ביום בערך, אז יצא לי לעבוד קצת בבניינים הראשונים, והייתי באה עם 20 ויורדת ברחוב המקביל לוולנברג בשכונה, חותכת דרך הגינה שם לוולנברג ומשם לבניין המשרדים.

זה בכלל לא היה נורא. אז כמובן עוד לא היה כזה ביקוש מטורף כי היו רק שניים וחצי בניינים עם המון חניה בחינם בחוץ.
 

droriko

New member
כמו שאמרתי

גם לפני זה הוא היה עובר ברמת החייל
במרחק הליכה. כשהתחילו את ההייטק ובוולנברג היה רק את 28 פעם בשעה ואת 75 הישן פעם ביום בערך, אז יצא לי לעבוד קצת בבניינים הראשונים, והייתי באה עם 20 ויורדת ברחוב המקביל לוולנברג בשכונה, חותכת דרך הגינה שם לוולנברג ומשם לבניין המשרדים.

זה בכלל לא היה נורא. אז כמובן עוד לא היה כזה ביקוש מטורף כי היו רק שניים וחצי בניינים עם המון חניה בחינם בחוץ.
כמו שאמרתי
רק כשהיה ביקוש העבירו אותו לשם
 

droriko

New member
וואלה?

29 פעל בין התחנה המרכזית לקרית חינוך
עד כמה שזכור לי, הוא נסע על בגין ונמיר, ש"י עגנון ולוי אשכול.
בשנים האחרונות קוצר והתחיל מרכבת מרכז. הייתה גם חלופה שפעלה מספר פעמים ביום לסי אנד סאן.

כמו 28, גם תדירותו של 29 הייתה נמוכה.
וואלה?
בתור אחד שגדל בתחנה המרכזית (עוד מגלגולה הקודם) אני לא זוכר את הקו הזה, כנראה בגלל התדירות הגרועה שלו.

איפה הוא ישב עד שהעבירו אותו לרכבת?
 

אוהד11

New member
29 התחיל ברחוב מקוה ישראל/החשמל, אח"כ

וואלה?
בתור אחד שגדל בתחנה המרכזית (עוד מגלגולה הקודם) אני לא זוכר את הקו הזה, כנראה בגלל התדירות הגרועה שלו.

איפה הוא ישב עד שהעבירו אותו לרכבת?
29 התחיל ברחוב מקוה ישראל/החשמל, אח"כ
העבירו אותו ואת 28 לדרך בגין (פ"ת) 44, פינת רחוב הרכבת ולבסוף העבירו אותו לרכבת ארלוזרוב
 

mister K

New member
בין לבין הוא גם יצא מהתחנה הישנה ומהתמח"ת

29 התחיל ברחוב מקוה ישראל/החשמל, אח"כ
העבירו אותו ואת 28 לדרך בגין (פ"ת) 44, פינת רחוב הרכבת ולבסוף העבירו אותו לרכבת ארלוזרוב
בין לבין הוא גם יצא מהתחנה הישנה ומהתמח"ת
28 ו-29 היו מהקווים האחרונים של דן שעוד יצאו מהתחנה הישנה גם אחרי שהתמח"ת כבר פעלה.
אחר כך הם עברו לקומה 7 כשהיא נפתחה.
 

אלון 58

New member
אני זוכר את התחנה הבודדת של קו 29...,

29 פעל בין התחנה המרכזית לקרית חינוך
עד כמה שזכור לי, הוא נסע על בגין ונמיר, ש"י עגנון ולוי אשכול.
בשנים האחרונות קוצר והתחיל מרכבת מרכז. הייתה גם חלופה שפעלה מספר פעמים ביום לסי אנד סאן.

כמו 28, גם תדירותו של 29 הייתה נמוכה.
אני זוכר את התחנה הבודדת של קו 29...,
סמוך לתחנת הרכבת / מרכז.
זה קו שפעל בתדירות נמוכה ובשני פרקי-זמן,של בוקר ושל אחרי-הצהרים.
קו 28 היה גם קו עם תדירות נמוכה,אבל פעל ברציפות עד אחרי 19:30 או 20:00 בשני הכיוונים.
 

orchilit

New member
התחנה שלו עדיין שם. סמוך לתחנת קו 58

אני זוכר את התחנה הבודדת של קו 29...,
סמוך לתחנת הרכבת / מרכז.
זה קו שפעל בתדירות נמוכה ובשני פרקי-זמן,של בוקר ושל אחרי-הצהרים.
קו 28 היה גם קו עם תדירות נמוכה,אבל פעל ברציפות עד אחרי 19:30 או 20:00 בשני הכיוונים.
התחנה שלו עדיין שם. סמוך לתחנת קו 58
 

seffic

New member
אפרופו קו 28 הישן, ראיתי פרסום של משרד התמ"ת

לאורך מרבית נניח שנות ה-80 וה-90 (של המאה
ה-20) מה היה מסלולו, בגדול, של קו 29?

28 השערורייתי היה יוצא כמדומני בין פעם בשעה לפעם ב-40 דקות מתמח"ת לרמת החיל/עתידים, אבל מה היה 29?
אפרופו קו 28 הישן, ראיתי פרסום של משרד התמ"ת
לגבי מועד בחינות רישוי לאדריכלים שיתקיימו בקרוב בגני התערוכה
אבל מה-
במודעה רשומים קווי השירות לטובת הנבחנים המגיעים בתח"צ. מה רשום?
קו אגד-521
קווי דן- 28,47,48
אין מילה על מטרופולין או תחנת הרכבת הסמוכה

זה כנראה פורמט של מודעת משנות ה 80 או משהו כזה...
אף אחד ממחלקת הפירסום ומי שמאשר את התוכן אח"כ, (בטוח לפחות 5 פקידים) לא חושב לבדוק ולעדכן
שמים פס....

לגבי תדירות קודמת- לא היה צורך בתדירות גבוהה, כי היו אז הקווים 21+20+23 בתדירות גבוהה יותר
28 נועד בעיקר לתלמידים+ ולבאי איכילוב
דרך אגב 29 המוצא היה ברח' מקווה ישראל ליד קווים 23+28 שנים רבות עד שמישהו קצת חשב לטובת הציבור וטרח להעבירו לרח' השרון בסמוך לקו 27 ז"ל (יחד היו סוג של קו מזלג בפועל)
 

droriko

New member
איכילוב,אבן גבירול,יהודה מכבי

אפרופו קו 28 הישן, ראיתי פרסום של משרד התמ"ת
לגבי מועד בחינות רישוי לאדריכלים שיתקיימו בקרוב בגני התערוכה
אבל מה-
במודעה רשומים קווי השירות לטובת הנבחנים המגיעים בתח"צ. מה רשום?
קו אגד-521
קווי דן- 28,47,48
אין מילה על מטרופולין או תחנת הרכבת הסמוכה

זה כנראה פורמט של מודעת משנות ה 80 או משהו כזה...
אף אחד ממחלקת הפירסום ומי שמאשר את התוכן אח"כ, (בטוח לפחות 5 פקידים) לא חושב לבדוק ולעדכן
שמים פס....

לגבי תדירות קודמת- לא היה צורך בתדירות גבוהה, כי היו אז הקווים 21+20+23 בתדירות גבוהה יותר
28 נועד בעיקר לתלמידים+ ולבאי איכילוב
דרך אגב 29 המוצא היה ברח' מקווה ישראל ליד קווים 23+28 שנים רבות עד שמישהו קצת חשב לטובת הציבור וטרח להעבירו לרח' השרון בסמוך לקו 27 ז"ל (יחד היו סוג של קו מזלג בפועל)
איכילוב,אבן גבירול,יהודה מכבי
זה קו שקישר להרבה מקומות מבוקשים, בתור קו פנימי של תל אביב הוא היה קו קלאסי, ועובדה ש-89 התדיר שמחליף אותו כן ממצא את הפוטנציאל של כמות הנוסעים. זה בטח לא מהקוים החזקים בדן, אבל זה קו שעובד יפה.
 

seffic

New member
בתור תושב אזור יהודה המכבי מיום לידתי

איכילוב,אבן גבירול,יהודה מכבי
זה קו שקישר להרבה מקומות מבוקשים, בתור קו פנימי של תל אביב הוא היה קו קלאסי, ועובדה ש-89 התדיר שמחליף אותו כן ממצא את הפוטנציאל של כמות הנוסעים. זה בטח לא מהקוים החזקים בדן, אבל זה קו שעובד יפה.
בתור תושב אזור יהודה המכבי מיום לידתי
אז הביקוש היה גבוה בעיקר בשעות השיא (הרבה תלמידים), וזה בעידן טרום ה 90 דקות חופשי
אגב היתה תחנה בויצמן ליד צומת בארי לכוון צפון, היכן שהיום היציאה מחניון איכילוב, זה די חסר
היום קו 89 נוסע שם גם בתפוסה נמוכה לטעמי ביחס לתדירות שלו
בכללי התנועה בויצמן נוראית ועדיף הנת"צ בנמיר לכל מי שיכול להחליף בדרך ויעדו הקריה/ בגין דרום
 

droriko

New member
יש הרבה תל אביבים שמבלים ביהודה מכבי

בתור תושב אזור יהודה המכבי מיום לידתי
אז הביקוש היה גבוה בעיקר בשעות השיא (הרבה תלמידים), וזה בעידן טרום ה 90 דקות חופשי
אגב היתה תחנה בויצמן ליד צומת בארי לכוון צפון, היכן שהיום היציאה מחניון איכילוב, זה די חסר
היום קו 89 נוסע שם גם בתפוסה נמוכה לטעמי ביחס לתדירות שלו
בכללי התנועה בויצמן נוראית ועדיף הנת"צ בנמיר לכל מי שיכול להחליף בדרך ויעדו הקריה/ בגין דרום
יש הרבה תל אביבים שמבלים ביהודה מכבי
זה תמיד היה רחוב חם.

הסיבה שהוא נוסע דרך ויצמן ולא נמיר זה כי הוא גם עובר במקומות מרכזים כמו כיכר המדינה ובית החייל, וגם סביב הרחוב הזה גרים הרבה יותר אנשים שהקו הזה משרת אותם
 

droriko

New member
אני מסכים אבל

יש הרבה תל אביבים שמבלים ביהודה מכבי
זה תמיד היה רחוב חם.

הסיבה שהוא נוסע דרך ויצמן ולא נמיר זה כי הוא גם עובר במקומות מרכזים כמו כיכר המדינה ובית החייל, וגם סביב הרחוב הזה גרים הרבה יותר אנשים שהקו הזה משרת אותם
אני מסכים אבל
שזה קו מסורבל שמנסה לשלב בין כמה קוים ביחד(שלושה אגב,גם קו מחולון) וכבר כתבתי על זה
 

אלון 58

New member
תודה על המידע!

279 מצליח מאוד, 29 כישלון כצפוי.
אני עדיין רואה את 29 לפעמים וכמעט בכל הפעמים הוא ריק לחלוטין. פעם אחת היו בו איזה ארבעה נוסעים שכנראה תפסו אותו במקרה.
לקו שנוסע לשום מקום, בתדירות של פעם בשעה ורק בחלק משעות היום, אין זכות קיום במערכת תח"צ עירונית.

לעומתו, את קו 279 אני רואה נוסע מלא יותר ויותר. הוא גם עוזר מאוד בקישור בין דרך משה דיין ועזריאלי ואני מקווה שיתוגבר.
תודה על המידע!
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה