האם מדובר בקו חדש בת"א...,

מצב
הנושא נעול.

אלון 58

New member
האם מדובר בקו חדש בת"א...,

האם מדובר בקו חדש בת"א...,
וממתי החל לפעול?
 

mister K

New member
זה אפילו לא 11 הישן

למעשה זה סוג של החזרת קו 11 הישן בדלת האחורית
עם תדירות מדהימה של פעם בשעה בין 9 ל15.
זה אפילו לא 11 הישן
11 הישן נסע דרך דיזנגוף במסלול הרבה יותר אטקרטיבי. לשם ניתן כיום הקישור על ידי קו 39 המהיר והתדיר מקו 11 הישן.
29 כולל את הדברים הרעים שהיו לקו 11 (מסלול מסורבל ותדירות נמוכה שכעת אפילו עוד יותר נמוכה), בלי הדבר הטוב היחיד שהוא הקישור לדיזנגוף. אין שום היגיון להמשך קיומו של הקו הזה.
 

mister K

New member
וכמובן ששעות הפעילות קצרות משמעותית משל קו 11

זה אפילו לא 11 הישן
11 הישן נסע דרך דיזנגוף במסלול הרבה יותר אטקרטיבי. לשם ניתן כיום הקישור על ידי קו 39 המהיר והתדיר מקו 11 הישן.
29 כולל את הדברים הרעים שהיו לקו 11 (מסלול מסורבל ותדירות נמוכה שכעת אפילו עוד יותר נמוכה), בלי הדבר הטוב היחיד שהוא הקישור לדיזנגוף. אין שום היגיון להמשך קיומו של הקו הזה.
וכמובן ששעות הפעילות קצרות משמעותית משל קו 11
 

mister K

New member
279 מצליח מאוד, 29 כישלון כצפוי.

כן, התחיל לפעול לפני כמה שבועות
ביחד עם קו 279 המוצלח יותר. (שהיום חלף על פני ממש מלא באנשים).
279 מצליח מאוד, 29 כישלון כצפוי.
אני עדיין רואה את 29 לפעמים וכמעט בכל הפעמים הוא ריק לחלוטין. פעם אחת היו בו איזה ארבעה נוסעים שכנראה תפסו אותו במקרה.
לקו שנוסע לשום מקום, בתדירות של פעם בשעה ורק בחלק משעות היום, אין זכות קיום במערכת תח"צ עירונית.

לעומתו, את קו 279 אני רואה נוסע מלא יותר ויותר. הוא גם עוזר מאוד בקישור בין דרך משה דיין ועזריאלי ואני מקווה שיתוגבר.
 

down under

New member
לאורך מרבית נניח שנות ה-80 וה-90 (של המאה

279 מצליח מאוד, 29 כישלון כצפוי.
אני עדיין רואה את 29 לפעמים וכמעט בכל הפעמים הוא ריק לחלוטין. פעם אחת היו בו איזה ארבעה נוסעים שכנראה תפסו אותו במקרה.
לקו שנוסע לשום מקום, בתדירות של פעם בשעה ורק בחלק משעות היום, אין זכות קיום במערכת תח"צ עירונית.

לעומתו, את קו 279 אני רואה נוסע מלא יותר ויותר. הוא גם עוזר מאוד בקישור בין דרך משה דיין ועזריאלי ואני מקווה שיתוגבר.
לאורך מרבית נניח שנות ה-80 וה-90 (של המאה
ה-20) מה היה מסלולו, בגדול, של קו 29?

28 השערורייתי היה יוצא כמדומני בין פעם בשעה לפעם ב-40 דקות מתמח"ת לרמת החיל/עתידים, אבל מה היה 29?
 

אלון 58

New member
קו 29 הישן...,

לאורך מרבית נניח שנות ה-80 וה-90 (של המאה
ה-20) מה היה מסלולו, בגדול, של קו 29?

28 השערורייתי היה יוצא כמדומני בין פעם בשעה לפעם ב-40 דקות מתמח"ת לרמת החיל/עתידים, אבל מה היה 29?
קו 29 הישן...,
היה יוצא מרכבת/מרכז אל אזור תל-ברוך ומלון קולוני,תדירותו היתה נמוכה ושעות פעילותו לא היו רצופות לאורך היום,אבל היה מסיים מוקדם,לא זוכר את השעות בדיוק.
 

mister K

New member
רכבת מרכז זה רק משנות האלפיים

קו 29 הישן...,
היה יוצא מרכבת/מרכז אל אזור תל-ברוך ומלון קולוני,תדירותו היתה נמוכה ושעות פעילותו לא היו רצופות לאורך היום,אבל היה מסיים מוקדם,לא זוכר את השעות בדיוק.
רכבת מרכז זה רק משנות האלפיים
לפני כן פעל במשך שנים מהתחנה המרכזית.
 

hai001

New member
היסטוריה על קו 29

קו 29 הישן...,
היה יוצא מרכבת/מרכז אל אזור תל-ברוך ומלון קולוני,תדירותו היתה נמוכה ושעות פעילותו לא היו רצופות לאורך היום,אבל היה מסיים מוקדם,לא זוכר את השעות בדיוק.
היסטוריה על קו 29
כפי שזכור לי בהתחלה קו 29 היה יוצא מתחנה מרכזית בשנות ה80 מגיע עד חוף צוק ומאז הוא שונה וקוצר עד קרית חינוך שבה הוא שימש את הסטודנטים והיה פועל כקו מפוצל בתדירות של 40 - 60 דקות, בשנת 2004 הוא קוצר והתחיל לצאת מרכבת מרכז לקרית חינוך עם חלופה גם דרך סיי אנד סאן (שמה שעושה כיום קו 13) הקו בוטל בעקבות שינוי הרפורמה ביולי 2011 הקו המחליף שלו כיום זה קו 71 של אגד שמשרת את קניון הזהב ועד לקרית חינוך שפועל בתדירות יותר טובה, ישנו עוד אופציה להגיע לקרית חינוך עם קו 125 של דן שנוסע מבת ים דרך מרכז תל אביב לקרית חינוך. עם מישהו רוצה להגיע לסיי אנד סאן ניתן להגיע עם קו 13 שיוצא מתחנת רכבת האוניברסיטה.
כ
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה