האם מדובר בנוכלות או שיש שמץ של

darkstar

New member
איך את עושה את זה?

כותבת את השמות שאת רוצה שזה יגיע עליהם שזה בעצם את בין השאר ומפרסמת כל הזמן?
 

אפרתש

New member
אזהרה ידידותית

ארגון משחקי פירמידה הוא לא חוקי. ובצדק. זו דרך נפלאה להוציא כסף מתמימים. אם את תמימה - חבל. אם את סתם משתעשעת בלכתוב שטויות - שיהיה לך לבריאות. אם יש לך מעורבות בפירמידה ואת מנסה לקדם אותה ככה - את עשויה למצוא עצמך מואשמת בפלילים.
 

ginat

New member
הגדרה מדוייקת ביותר!

אך מה שמדהים בכל הסיפור הזה,הוא שבכל פעם מחדש ישנם מספיק אנשים טפשים שמנסים, נכנסים לעסק ובדרך כלל מאבדים את כספם. לא לגעת, להתרחק, לדווח למשטרה.
 
למכירה- תרנגולת מטילה ביצי זהב../images/Emo8.gif

במחיר מציאה תרנגולת מטילה ביצי זהב... כל מה שעליך לעשות הוא לשלוח דולר אחד והתרנגולת תגיע בדואר (אוויר) קול במדבר- פורום שחיתות
 
אחותי אים את מסוגלת

באמת להרווח מהמישחק הזה , ששנוי במחלוקת אז עלי והצליחי . אני עסקתי בשנים 82-95 בכבלים פרטיים . גם לי נתנו עייצות שזה לא חוקי ושאני אפסיק עים זה ושרק עבריינים מיתעסקים עים זה ומשכתי 13 שנה .וחבל שנולד מת"ב אים הייתי ממשיך עוד 10 שנים היה יותר כייף וכסף .
 
ישנם פורומים שאני משתתף

והחברה יודעים שאני כותב עים שגיעות כתיב . בכול זאת תודה על התיקון
 

galro

New member
יש קבוצה

שמכנה את עצמה "ניו-פורט" או "אלפא-קלאב" הם מתכנסים פעם בשבוע עם קהל רב חלקם חברים וחלקם יעד לפיתוי ובד"כ מי שמזמין אתכם לא מפרט לכם את סיבת ההתכנסות{בד"כ חבר שהתפתה לעסקה} הם חלקלקים ומשומנים ומכניסים תחת לחץ פסיכולוגי לכל מיני עסקאות של פירמידה שמי שעיניו בראשו מבין שזה נועד לרווחים של החברה בלבד ללא זכיה!!!
 

גיOrigin

New member
מעניין

כל פעם שאני קורא את ההודעות שלך - ולמרות שכתוב שאתה זה לא באמת אתה, אני כאילו שומע את הקול שלך באוזניים שלי, אולי יותר מדויק אני מדמיין אותך עם הטון בס הזה מדבר.. אגב יש עוד שזה קורה להם ?
 

darkstar

New member
האם מדובר בנוכלות או שיש שמץ של

אמת? http://www.cashforfree.8k.com/
 

OZ MASTER

New member
מישהו יכול בבקשה להסביר לי בדיוק

איך זה עובד? לא ממש הבנתי.
 

darkstar

New member
באמת לא הבנתי איך זה עובד...

ואיך אני יכול לדוגמה מהעסקת מרמה הזאת לעשות כסף או בעצם אם אני מקים עסק שכזה איך הכסף זורם אלי אם בסוף אני עף מהרשימה?
 

אפרתש

New member
מה פתאום נוכלות, זה כסף בטוח ../images/Emo6.gif

מישהו סוף סוף עלה על הרעיון הגאוני איך אפשר שכולם ישקיעו מעט, וכולם ירוויחו הרבה. זה נפלא. כל המדינה יעשו את זה, ותוך שבוע לא יהיו כאן עניים או מובטלים. בעצם, מי צריך לעבוד כשיש כזו דרך פשוטה ונעימה להרויח המון כסף? אלבניה, אגב, עלו על הרעיון הנפלא הזה לפני כמה שנים. כלכלת המדינה עדיין לא יצאה מהמשבר. צא והרווח, ואם עדייןם תדבר איתנו כשתהיה עשיר מופלג, בוא וספר לנו מנסיונך האישי.
 

darkstar

New member
אני חושב שאתה קצת טועה

מה ההגיון פה? איך זה יכול להיות שמהשקעה קטנה תרויח הרבה זה לא עסק שמקבל רווחים מאיפה שהו כמו חנות בגדים למש או בנק זה מעגל סגור של העברת כספים אני חושב שזה נוכלות
 

גיOrigin

New member
לרעיון הזה יש שם!

זה נקרא פירמידה! ונדמה לי שיש חוק בישראל נגד זה.. ואגב למי שלא מבין (למרות שאני די בטוח שכולם יודעים את זה) בפירמידה באמת כל השכבות מרוויחות חוץ מ- השכבה התחתונה שתמיד מונה יותר אנשים מהכמות הכוללת של כל השכבות האחרות יחדיו. אגב יש ערמומיים שמנסים לשלב מוצר בשיטה זו - שימו לב השם לזה נקרא: "שיווק רב-שכבתי" ואני ממליץ לכל אחד להתרחק מזה כמו מקן צרעות - חבר שלי הפסיד 9000 ש"ח במשחק כזה.
 
למעלה