האם לעזוב את העבודה?

dana2909

New member
האם לעזוב את העבודה?

אני אשמח לקבל עצות ממכם, כי אני ממש לא יודעת מה לעשות. אני עדיין בחל"ת אחרי הלידה. כבר זמן רב שיש תחושות של אי יציבות במקום העבודה שלי, פיטרו מחצית מהמנהלים וחלק מהעובדים לפני כ-3 חודשים. היום הוגשו מכתבי התפטרות של המנכ"ל והחשב. אני מתלבטת אם להתפטר עכשיו , כשיש מי שישחרר לי את כספי הפיצויים בצורה מסודרת, או לחכות לראות מה יקרה, אולי יחזרו בהם מהתפטרותם (כמו בפעם הקודמת לפני 4 חודשים), אולי דברים ישתנו. בעיקרון אני מחפשת משהו אחר, ואין לי שום דבר ביד (חוץ מזאטוט קטן - תוספת לחץ לא פשוטה), מצד שני גם ככה אני לא מקבלת שכר (ומטרידים אותי הרבה עם שאלות מהעבודה, כמעט כל יום אני יושבת איתם כשעה בטלפון ועונה על שאלות, מטפלת בבעיות), ויהיה לי שקט. מצד שני, תמיד יש את האפשרות שהכל יסתדר, וזה עדיין סוג של רשת ביטחון. מה לעשות?
 
קודם כל תססני שיחות ותקצרי את השיחות שאת כבר

עושה. חופשת לידה זו חופשת לידה ושירגיעו. שנית - תתחילי לחפש כפרה. אם זו פעם שניה שהמנהלי מתפטרים ויש לך חששות, זה יופי של זמן להתחיל לחפש משהו אחר. שלישית - לגבי מקום העבודה עצמו - רחרחי. האם יש שם תפקידים שמענינים אותך? לפעמים שינויים פותחים הרבה הזדמנויות.
 

dana2909

New member
מדובר בסגירה של המקום

לא בפיטורים אישית שלי. השאלה שלי אם לעזוב לפני שסוגרים את המקום - מה שלא בטוח שיקרה ואז אני אצטרך לרוץ אחרי הזנב של עצמי בשביל לקבל את מה שמגיע לי.
 
למעלה