האם להמשיך ולהסביר או פשוט

איוס

New member
האם להמשיך ולהסביר או פשוט

להרים ידיים - מה דעתכם? יש לי חברה שיוצאת עם החבר שלה כבר 3 שנים. הבעיה היא שהיא איבדה את כל הדעות/עקרונות/רצונות שהיו לה אי פעם. היא פשוט אבדה את עצמה במערכת היחסים הזו. פעם אחרי שהתגרשה היא רצתה להתחתן שוב ולהביא עוד ילדים (חוץ מהבונבון שיש לה עכשיו). היום היא מסכימה לכל תנאי שלו: כגון לא לעבור לגור ביחד. לא לחתונה ולא לילדים. ימי שישי היא נשארת לבד כשהוא הולך למשפחה שלו או לילדים שלו (אנחנו גרים במרכז הארץ והם בדרום). הוא אף פעם לא לוקח אותה לארוחת ערב אצל ההורים שלו או בא איתה להורים שלה. בחגים הם מתפצלים היא אף פעם לא הולכת איתו או הוא איתה. ואני לא מבינה למה? האם ככה צריכה להיות מערכת יחסים בן זוג? האם זה רק אני שרואה את העוול שנגרם לה? הבעיה היותר חמורה היא שהבחורה לא מוכנה לשמוע שום דבר ועוד מצדיקה את זה וטוענת שהכל בא ממנה וזו היא שהחליטה שזה יהיה כך. מה שלא נכון כי לפני שהיא הכירה אותו היא ניגנה מנגינה אחרת לגמרי!! אז מה אתם אומרים? להמשיך לנסות ולהאיר את עיניה? או לוותר ולתת לה לחיות את חייה?
 

הכוכבת

New member
תנסי לשלב...

גם תעירי לה בעדינות איפה שיש צורך...וגם תני לה את החופש שלה. הרי בסופו של דבר היא תעשה מה שהיא רוצה. נכון קשה לראות את האהובים עלינו עושים טעויות ומבטלים את עצמם, אבל לפעמים אין יותר מה לעשות בנדון.
 

ה ח ו ק ר

New member
../images/Emo45.gif מסכים עם הכוכבת.

אין לך יותר מדי מה לעשות, קשה מאוד לראות אנשים אהובים טועים ורק מהצד קל לראות שאכן הם טועים. שילוב של הערות עדינות פה ושם עם המון הבלגה מבחינתך הוא הפיתרון הטוב ביותר עבורך בשלב זה.
 

B e e p

New member
הייייייי, זה התפקיד שלי../images/Emo123.gif

להסכים עם הכוכבת
 

הכוכבת

New member
יש מקום לכווווווולם ../images/Emo8.gif

אם תרצה אסדר לך תפקיד אחר...תן לי לחשוב על משהו...
 

dudusch

New member
לדעתי את צריכה לתת לה את המרחב

לטעות בלי לשפוט אותה, ולהיות לידה למקרה שתיפול. כמו שאמרו לי לא מזמן.. לעיתים כל מה שאדם צריך היא אוזן קשבת ולא עיצות. חוצמזה שאם היא לא מוכנה לשמוע לא את ולא אף אחד אחר יוכל לשכנע אותה לפעול אחרת...
 
בתור מי שהיתה שם...

בצד האבוד זאת אומרת אני יכולה לומר לך שגם איתי ניסו לדבר ולהאיר את עיניי בדרכים עדינות אני העדפתי שלא לשמוע, מן שמיעה סלקטיבית שכזאת. מצד אחד אני ורצה להגיד לך תהיי שם לידה ותחזקי את ידיה לכשתתפקח אבל הצד השני שבי (והחזק יותר) אומר - קחי אותה לשיחה בארבע עיניים, בית קפה או משהו כזה ואמרי לה את האמת הכואבת!!! מאוד יכול להיות שהשיחה לא תעזור אבל!!!! לפחות היא תיתן לה חומר למחשבה. היום אני מאוד מצטערת שחבריי לא אמרו לי את הדברים בפנים, והלכו על ביצים לידי ניסו לרמוז בדרכים עדינות, אני חושבת שזה לא היה משנה את מסלול הדברים אבל בהחלט היה מקצר את התהליך והכאב! והכי חשוב לא לבוא ממקום של שפיטה אלה ממקום של אהבה. מקסימום תשלחי אותה אלי אני אספר לה את הסיפור שלי שהוא כאב אחד גדול שיכול היה להחסך אם הייתי פוקחת את עיניי ומסתכלת למציאות בעיניים.
 

anzo

New member
מעניין....../images/Emo4.gif

איך אנשים באופן מפתיע
בוחרים להתעסק ב"בעיות" של אחרים ולא לבדוק מה אצלם... כל אחד חיי את חייו. טועה את טעויותיו.... ומפיק לקחים... GET A LIFE...
להתערבות
< אלא אם היה שיתוף ובקשה לעזרה>
 
אי אפשא להאיר למי שלא רוצה לראות.

מה שאת מתארת מאוד מאוד עצוב. אני עשיתי את זה לעצמי בקשר הקודם שלי וזו אחת הסיבות לסינגליות הארוכה שלי-הייתי צריכה למצוא מחדש מי אני,מה אני אוהבת ומה אני רוצה. אני לא רואה במה את יכולה לעזור אם היא בהדחקה. אולי בלתמוך בה ומדי פעם להזכיר לה בעדינות שהיא מאבדת את עצמה...עצוב
 

D a p h n e

New member
לאמת זה לא תמיד פתרון

השאלה היא מה רוצים : לאמת ולהוכיח (אני לא מתכוונת בלשון שלילית) ולהרגיש שעשית את הדבר הנכון - ואז לקחת סיכון שהחברה תתרחק ממך.... או שאולי עדיף להשאר שם לידה למתי שהיא תצטרך.... אין דרך שתפעל תמיד. אני הייתי משוחחת איתה פעם אחת בנושא ומסיימת ב:"לא משנה מה יהיה - אני חברה שלך ואני כאן בכל מקרה" - ואז מנסה לא להעלות את זה יותר. כל זה במטרה שהיא לא תתרחק ממני ולא תאבד משענת לאם או מתי שתצטרך. מה שחשוב - שוב - לחשוב טוב לפני שמדברים איתה (אם בכלל). לילה טוב.
 
למעלה