האם כדאי לרכוש משאבת אוויר ניידת לרכב?

danieli90

Member
לא מופיע מחיר באופצייה הראשונה והאופצייה השנייה לא מומלצת (כפי שכתב "גדולת החזה2")
שוב, אם הקומפרסור מיועד למקרי חירום בלבד אז קנה מכשיר No-Name כלשהו וזרוק בתא המטען לשעת הצורך. במקרה של פאנצ'ר אתה מנפח מספיק לפי העין ונוסע לפאנצ'רמאכר, הדיוק כאן אינו קריטי.
על הדרך, תזמין מד לחץ אוויר (מכני) זול ופשוט, טוב שיהיה ברכב ויכול להיות שימושי אם הלחץ הוא פרמטר חשוב לך (המדים בתחנות הדלק סוטים ב 2-3 PSI בין תחנה לתחנה...)

יש מחיר באופציה הראשונה - 29.99 דולר
לגבי האופציה השניה, ההסתייגות של גדולת החזה היתה מכך שאם זה מבוסס על סוללה אי אפשר לסמוך על זה הן מבחינת עוצמת הפעולה והן מהבחינה שאולי בזמ אמרת יתברר שהסוללה ריקה, אלא שהאופציה השניה שהבאתי היא של מכשיר שיש בו גם את היתרון של סוללה וגם חיבור למצת בלי קשר לסוללה אם היא מלאה או ריקה.
 

Haim_Gds

Member
בלי להתקטנן יתר על המידה, המכשיר הראשון מוצג כ Currently unavailable...
אני לא ממש מבין את החשיבות של הסוללה במכשיר בו תשתמש פעם בשנה-שנתיים. למעט אם יש לך שקע USB בתא המטען סביר להניח כי היא תפרוק את עצמה בתקופה כזו, אתה רוצה לשים תזכורת חודשית להוצאה מהרכב וטעינת סוללה?

מהניסיון שלי, יש לי מכשיר סיני פשוט המתחבר לשקע המצת (עלה לי כ 30 ש"ח לפני 8+ שנים) ועד היום השתמשתי בו ארבע פעמים (פאנצ'ר ברכב של האישה והאופניים) כעשר דקות זמן שימוש כולל. ולזה אתה רוצה לשים סוללה?
 
למעלה