האם כדאי לי לעשות קארה שלום! מחר אני הולכת למספרה ואני חושבת לעשות קארה . אף פעם לא היה לי ואני מאוד חוששת, כי אני לא בטוחה שזה יתאים לי. סוג השיער שלי הוא די דק ודי חלק. מאוד יעזור לי לשמוע את חוות דעתכן/ם . מצורפת תמונה שלי. תודה מראש! שני