האם כביש 25 מדימונה לצומת הערבה?

ravitf

New member
האם כביש 25 מדימונה לצומת הערבה?

האם מישהו יודע אם כביש 25 מדימונה לכביש הערבה פתוח, בברור שעשיתי עם בית ספר שדה חצבה נאמר לי שהוא פתוח ואילו ברדיו אמרו שכל האזור סגור. מישהו יודע מה קורה נכון לעכשיו? ואם אכן כביש 25 סגור, מה קורה עם כביש 227 (מעלה עקרבים לכיוון צומת חצבה האם הוא פתוח)?
 

meir e

New member
הכביש היחידי שעדיין לא נפתח

צומת הערבה - שפך זוהר
 
כבישים פתוחים בנגב

בשעה 12:00 הודיעו בחדשות שהכביש מצומת רותם לשער מכתש גדול "עדיין לא נפתח". או שההודעה מוטעית או שהנחלים: ממשית, חתירה, הציפו את הכביש ופגעו בו.
 

סאקרה

New member
פרשנות

משיחה עם חברים בחצבה מסתבר שעדיין עובדים בכביש אבל רכבי 4X4 עוברים כבר כמה ימים ולאחרונה גם רכבים רכים עוברים במעקפים. כנראה שמע"צ מעדיפים שלא יסתובבו להם בין הגלגלים של הטרקטורים..
 

itaynegev

New member
הי סייר

כנראה שההודעה מוטעית. עברנו בכביש הלוך וחזור בשבת והוא היה פתוח לגמרי. ( אלא אם היה גשם אחרי שבת ב 3 , וסביר שלא )
 

iany

New member
באילו נחלים הגבים מלאים?

בעקבות השטפון באילו נחלים הגבים מלאים וכדאי לטייל עם משפחות????
 
נכון לאתמול – הדרך מאילת:

לאורך כביש הערבה, בהחלט רואים את שרידי הזרימה, ואת החלקת השוליים שנעשתה ע"י מע"ץ. קטע הכביש מעל נחל צפית, נסחף לחלוטין ונבנה מחדש. בכביש 25, כ – 2 ק"מ מעל צומת הערבה, נסחף קטע נוסף בכביש (ורואים את האספלט ההרוס), ונסלל מעקף לצורך מתן אפשרות למעבר התנועה. מעבר לכך, הלימנים לאורך כביש 25 ולאורך כביש 40, מלאים במים, ונכון ליום שלישי האחרון, שבו ירדתי לכיוון אילת, נראו גם סימני בוץ בחלק מהנחלים, כמו למשל, נחל צין, בקטע החוצה את כביש עין עבדת. ביום ראשון, שוב יורד "הי דרומה לאילת" (החלה העונה פשוט), והפעם, המצלמה תהיה לצידי. חגי
 

iany

New member
מה קורה בנחל גוב

תודה על המידע אך מה קורה בתוך הנחלים? האם בנחל גוב יש מים? האם בנחל אשלים יש מים?
 
למעלה