האם יש שידור של הפועל תל אביב

ענתי44

New member
האם יש שידור של הפועל תל אביב

ובאיזה ערוץ? בכל מקרה קדימה הפועל!!!!
 

Puskas

New member
חוצפה

אני מקווה מאוד שלפחות הם יעשו כמו שספורט 5 פלוס עושים כשיש מכבי ביורוליג ופותחים את הערוץ לכולם..אם לא זה פשוט בושה ולא יהיה רייטינג בכלל
 

אורון V1

New member
זה אמור להיות בערוץ פתוח כל עוד הוא משלם

על זכויות השידור. אף ערוץ לא רצה לשלם ובטענות תוכל לבוא רק לערוץ 10.
 

Shaycus

New member
נצל"ש, יש למישהו לינק לשידור?

לטובת אילו שאין להם את ספורט1?
 

amub

Member
יש את האתר הזה

ולפי הכתוב שם השידור אמור להתחיל ב 16:50 שעון מקומי (15:50 שעון ישראל).
 

amub

Member
../images/Emo240.gif הייתי סקפטי

אבל עכשיו הופיעה שם הודעה שעד השידור הישיר נשאר פחות מחצי שעה. נחזיק אצבעות.
 

amub

Member
אוף!

זה לא שידור ישיר, רק דיווחים. 25 דקות מתחילת המשחק ו2 גולים לטובת הרוסים.
 

Saladin

New member
הפועל היא לא הקבוצה שניצחה את ראפיד.

אין ספק שלא תנאי מזג האויר הם שקובעים כאן, הפועל ממשיכה את מגמת ההיחלשות שלה באירופה שהיה אפשר לראות אותה כבר נגד סלטיק. בהיעדר מחליפים לוויצ'יצ'ביץ' ויבואה הפועל היא פשוט קבוצה לא מאיימת שבעטה חצי-בעיטה לשער הרוסי בכל המחצית. להפועל יש מזל שהמחצית הסתיימה ב-0-2 ולא ב-0-4 כי לרוסים לא נתנו פנדל שהגיע להם על נגיעת יד של שיש ברחבה וכמה דקות אחר כך גם שער חוקי לחלוטין. הבעיה של הפועל במשחק הזה היא כפולה: בהתקפה שחקנים לא נעים בלי כדור ואין למי למסור, מעבר לזה שבהתקפה יש להפועל רק את שכטר וללה (האחרון בכלל לא מתאים לרמה של ליגה אירופית); ההגנה היא כל כך לא פיזית בהשוואה להגנה וגם להתקפה הרוסית. הרוסים פשוט יותר אגרסיביים מההגנה של הפועל ודי מבייש לראות את זה.
 

Puskas

New member
פשוט חוצפה

שלחתי כרגע מייל לצ'רלטון (כמובן שהם לא ישימו זין על זה אבל רק להרגשה טובה שידעו שיש לפחות איש אחד שזה מפריע לו) פשוט גוף ביזיוני,חצוף שלא ראוי למנוי אחד והיום יותר מאי פעם אני שמח שאין לי צ'רלטון..פשוט בושה ואני יעדיף את ערוץ הספורט על פניהם גם אם יהיה בערוצי הבית של ערוץ הספורט רק פינג פונג תאילנדי וציד כלבי ים סקנדינבי.. צ'רלטון חצו קו אדום ויצרו פה מחדל מדהים.
לצ'רלטון
 

Xavies6

New member
צ'רלטון עולים על ספורט 5 בכל פרמטר, אני אעדיף

אותם בכל יום. אבל מה שהיה היום, היה בזיון פשוט. קשה לי להאמין שאף ערוץ אחר לא רצה לשדר.
 

Puskas

New member
אין בעיה עם זה

שלערוץ לא בא לשדר משחק שמשוחק בשעה לא אטרקטיבית אבל המינימום הוא שערוץ ספורט 1 יהיה פתוח לכולם ולא רק למנויים! בתור התחלה זה שהמשחק בערות כזה ולא 10,22 או 11 זה כבר מכה וכבר הרבה אנשים ללא ממירים דיגיטלים של יס והוט נמחקו מרשימת הרייטינג..אבל עכשיו הוסיפו חטא על פשע והמשחק בתשלום! זה אומר שהם קיצצו גם את האוכלוסיה שיש להם הוט או יס אבל לא פתחו את הערוץ מסיבות שלהם..אז מה נשאר? בשילוב עם זה שהמשחק בשעה שגם ככה אין יותר מדי אנשים בבית שיכולים לצפות,נשאר לך בקושי 4 אחוז רייטינג לדעתי..וחבל..לפחות עם ערוץ ספורט 1 היה פתוח לכולם בזמן המשחק אז היה להם איזה 7-8 אחוז רייטינג..זה כבר עדיף.. זה לא ראוי שקבוצה ישראלית שמייצגת אותנו במעמד כל כך חשוב תזכה לכל כך מעט אחוזי צפייה..איפה החשיפה? העניין? פשוט חוצפה ולא פייר..וקטנות כאלה גורמות לי עוד יותר לא לסבול את הגוף הזה שנקרא צ'רלטון שגם ככה נכנס לחיים ולקח הרבה..
 
למעלה