האם יש רכבות DD בקו לי"ם? אולי

  • פותח הנושא 846
  • פורסם בתאריך
מצב
הנושא נעול.
../images/Emo6.gif נכון-נכון ! צודק ! ../images/Emo6.gif../images/Emo8.gif

אתה מתכוון לחמור אדום עם פס לבן
בין האף לזנב...
נכון-נכון ! צודק !
 

846

Active member
האם יש רכבות DD בקו לי"ם? אולי

האם יש רכבות DD בקו לי"ם? אולי
ניסע עם הבנות לי"ם ברכבת בחופשת פסח והן מעדיפות DD. תודה!
 
חל איסור מוחלט וגורף להעלות DD לי-ם

האם יש רכבות DD בקו לי"ם? אולי
ניסע עם הבנות לי"ם ברכבת בחופשת פסח והן מעדיפות DD. תודה!
חל איסור מוחלט וגורף להעלות DD לי-ם
כמו-כן חל איסור מוחלט וגורף לעלות לירושלים עם קטרים 702 -709 וגם 731- 772 ולכן אין שום סיכוי לצערי לראות קרונות DD בירושלים, לא עכשיו ולא בכלל. חבל מאוד אבל זה מה שהוחלט ברכבת. הסיבה: מרחק רב מדי בין שני הסרנים בכל חוגון בקטר שמשמעו נזק עצום למסילה ולחוגון. חבל הא ?
 

euronitzan

New member
ל701 יש סיכוי לעליות לי-ם?

חל איסור מוחלט וגורף להעלות DD לי-ם
כמו-כן חל איסור מוחלט וגורף לעלות לירושלים עם קטרים 702 -709 וגם 731- 772 ולכן אין שום סיכוי לצערי לראות קרונות DD בירושלים, לא עכשיו ולא בכלל. חבל מאוד אבל זה מה שהוחלט ברכבת. הסיבה: מרחק רב מדי בין שני הסרנים בכל חוגון בקטר שמשמעו נזק עצום למסילה ולחוגון. חבל הא ?
ל701 יש סיכוי לעליות לי-ם?
וקטרים אחרים - G16 וכו'?
 
בשום-פנים ואופן לא !!! 701 לא יוכל

ל701 יש סיכוי לעליות לי-ם?
וקטרים אחרים - G16 וכו'?
בשום-פנים ואופן לא !!! 701 לא יוכל
לעולם לטפס בקו הישן/משודרג. זה יהיה סופה של כל המסילה וסופם של חוגוניו. לקטרים 161, 162 ו- 131 רשות להגיע רק עד בית-שמש. אין איסור על קטרים 601 עד 615 להגיע למלחה אך עושים הכל למנוע זאת מסיבות שכבר הוזכרו. לגבי קטרים 261 עד 263, אין בעיה. קטר מס' 228 הכיר את ירושלים מקרוב בזמנו ותמונה מפורסמת כזו מצוייה בארכיון הצילומים הלאומי כשעל הקטר עומד מר ארנסט טלהופר ז"ל שהיה מבין ראשוני חובבי הרכבת בישראל ושמגיעה לאשתו רבקה שתיבדל לחיים ארוכים, תודה ענקית על העברת אוסף צילומיו אלי.
 

euronitzan

New member
אז נשארנו למעשה עם IC3 וG12../images/Emo1.gif

בשום-פנים ואופן לא !!! 701 לא יוכל
לעולם לטפס בקו הישן/משודרג. זה יהיה סופה של כל המסילה וסופם של חוגוניו. לקטרים 161, 162 ו- 131 רשות להגיע רק עד בית-שמש. אין איסור על קטרים 601 עד 615 להגיע למלחה אך עושים הכל למנוע זאת מסיבות שכבר הוזכרו. לגבי קטרים 261 עד 263, אין בעיה. קטר מס' 228 הכיר את ירושלים מקרוב בזמנו ותמונה מפורסמת כזו מצוייה בארכיון הצילומים הלאומי כשעל הקטר עומד מר ארנסט טלהופר ז"ל שהיה מבין ראשוני חובבי הרכבת בישראל ושמגיעה לאשתו רבקה שתיבדל לחיים ארוכים, תודה ענקית על העברת אוסף צילומיו אלי.
אז נשארנו למעשה עם IC3 וG12

האם מערך מודו שמופעל ע"י זוג G12 כגרור קטר לשני הכיוונים נפסל - האם גם מרחק חוגוניו גדול מדי? האם התשובה הנ"ל תופסת לגבי הDD?
 
במודו המשקל רב מדי וכן האורך של

אז נשארנו למעשה עם IC3 וG12

האם מערך מודו שמופעל ע"י זוג G12 כגרור קטר לשני הכיוונים נפסל - האם גם מרחק חוגוניו גדול מדי? האם התשובה הנ"ל תופסת לגבי הDD?
במודו המשקל רב מדי וכן האורך של
הקרון. יאלצו לחבר 3 קטרי ג'י12 בשביל זה - לא ריאלי לדעתי. אבל תמיד העיר שלי אכלה אותה עם זה ! לילה טוב ותודה על השאלות החשובות !
 
אביתר,

חל איסור מוחלט וגורף להעלות DD לי-ם
כמו-כן חל איסור מוחלט וגורף לעלות לירושלים עם קטרים 702 -709 וגם 731- 772 ולכן אין שום סיכוי לצערי לראות קרונות DD בירושלים, לא עכשיו ולא בכלל. חבל מאוד אבל זה מה שהוחלט ברכבת. הסיבה: מרחק רב מדי בין שני הסרנים בכל חוגון בקטר שמשמעו נזק עצום למסילה ולחוגון. חבל הא ?
אביתר,
לפי אתר "חדשות הרכבת", אתה טועה חלקית. הנה ציטוט: "מסיבות טכניות יופעלו בקו לירושלים רכבות המורכבות ממערכי קרונועים מדגם IC3 בלבד, למעט הרכבת הראשונה בבוקר מבית שמש שתצא בשעה 05:24 לתל אביב ולבנימינה ותורכב ממערך דו-קומתי בן חמישה קרונות" www.railnewsil.com
 
מה הקשר ??? מה זה בכלל קשור למה

אביתר,
לפי אתר "חדשות הרכבת", אתה טועה חלקית. הנה ציטוט: "מסיבות טכניות יופעלו בקו לירושלים רכבות המורכבות ממערכי קרונועים מדגם IC3 בלבד, למעט הרכבת הראשונה בבוקר מבית שמש שתצא בשעה 05:24 לתל אביב ולבנימינה ותורכב ממערך דו-קומתי בן חמישה קרונות" www.railnewsil.com
מה הקשר ??? מה זה בכלל קשור למה
שכתבתי ? הרכבת של 05:24 באה מלוד כמערך ריק ולא מירושלים !
 
חבל שDD לא מגיע אלינו כי אז היה

צודק, טעות שלי
חבל.
חבל שDD לא מגיע אלינו כי אז היה
יותר גיוון בצילום. אתה תראה שבשלב מסויים ימאס לך לצלם כל הזמן את אותו דבר. נחשוב על מקומות נוספים כמו בתיר מלמעלה או בסיבובים השונים. אני אחשוב על מקומות מעניינים ואיידע אותך.
 
בכיף, אני אשמח לבוא איתך לצלם פעם.

חבל שDD לא מגיע אלינו כי אז היה
יותר גיוון בצילום. אתה תראה שבשלב מסויים ימאס לך לצלם כל הזמן את אותו דבר. נחשוב על מקומות נוספים כמו בתיר מלמעלה או בסיבובים השונים. אני אחשוב על מקומות מעניינים ואיידע אותך.
בכיף, אני אשמח לבוא איתך לצלם פעם.
אגב, מה עם התמונות שלך ממלחה?
 

orensaab

New member
איסור גורף ל DD ולמודו

חל איסור מוחלט וגורף להעלות DD לי-ם
כמו-כן חל איסור מוחלט וגורף לעלות לירושלים עם קטרים 702 -709 וגם 731- 772 ולכן אין שום סיכוי לצערי לראות קרונות DD בירושלים, לא עכשיו ולא בכלל. חבל מאוד אבל זה מה שהוחלט ברכבת. הסיבה: מרחק רב מדי בין שני הסרנים בכל חוגון בקטר שמשמעו נזק עצום למסילה ולחוגון. חבל הא ?
איסור גורף ל DD ולמודו
ולא רק מהסיבה של מרחק החוגונים. הסברתיזאת באחד השרשורים בשבוע שעבר. בעת שהקטר דוחף רכבת בעיקול חד, הלחץ עלול לגרום לשימוט / התהפכות של הקרון שנמצא בתוך העיקול. זה נכון שבעתיים עם גובה ה DD אבל פוסל גם את הספרדיים. כמובן שזה קריטי יותר בעליות שם מופעל כוח רב על ידי הקטר, אבל מי ערב לכך שהקטר יהיה במצב משיכה ?
 
אמת ויציב. שנינו ביחד נתנו את התשוב

איסור גורף ל DD ולמודו
ולא רק מהסיבה של מרחק החוגונים. הסברתיזאת באחד השרשורים בשבוע שעבר. בעת שהקטר דוחף רכבת בעיקול חד, הלחץ עלול לגרום לשימוט / התהפכות של הקרון שנמצא בתוך העיקול. זה נכון שבעתיים עם גובה ה DD אבל פוסל גם את הספרדיים. כמובן שזה קריטי יותר בעליות שם מופעל כוח רב על ידי הקטר, אבל מי ערב לכך שהקטר יהיה במצב משיכה ?
אמת ויציב. שנינו ביחד נתנו את התשוב
התשובה האולטימטיבית לנושא. תודה רבה אורן ולילה טוב.
 

vitamin P

New member
חבל מאוד../images/Emo122.gif יכלה להיות רכבת

חל איסור מוחלט וגורף להעלות DD לי-ם
כמו-כן חל איסור מוחלט וגורף לעלות לירושלים עם קטרים 702 -709 וגם 731- 772 ולכן אין שום סיכוי לצערי לראות קרונות DD בירושלים, לא עכשיו ולא בכלל. חבל מאוד אבל זה מה שהוחלט ברכבת. הסיבה: מרחק רב מדי בין שני הסרנים בכל חוגון בקטר שמשמעו נזק עצום למסילה ולחוגון. חבל הא ?
חבל מאוד
יכלה להיות רכבת
מצוינת לקו גם מבחינת הנוף שרואים ממנה וגם מבחינת השתלבותה בנוף
 

fireman

New member
יצטרכו להשאיר בDD

חבל מאוד
יכלה להיות רכבת
מצוינת לקו גם מבחינת הנוף שרואים ממנה וגם מבחינת השתלבותה בנוף
יצטרכו להשאיר בDD
עובד קבוע שינקה את מה שהנוסעים מקיאים במהלך הנסיעה..... הDD מתנדנד כמו איזה מתקן בלונה פארק על מסילה ישרה....אני לא רוצה אפילו לחשוב מה יהיה שם בנסיעה בקו הזה...
 

dogo argentino

New member
זה מה-זה בולשיט

חל איסור מוחלט וגורף להעלות DD לי-ם
כמו-כן חל איסור מוחלט וגורף לעלות לירושלים עם קטרים 702 -709 וגם 731- 772 ולכן אין שום סיכוי לצערי לראות קרונות DD בירושלים, לא עכשיו ולא בכלל. חבל מאוד אבל זה מה שהוחלט ברכבת. הסיבה: מרחק רב מדי בין שני הסרנים בכל חוגון בקטר שמשמעו נזק עצום למסילה ולחוגון. חבל הא ?
זה מה-זה בולשיט
כל רכבת יכולה לעלות בקו הזה לא רק הIC3 אני מבין למה דאבל דק לא יכול לעלות אבל אפשר לעלות עם מערך מו-דו קצר בעל 5 קרונות
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה