האם יש למישהי פרקים

adii1201

New member
אני אדחוף לה בכוח|הא|

העיקר שתשמין קצת
חוצמזה, היא עוד לא טעמה את הבישול שלי
 

james p

New member
יו גוו גירל ../images/Emo45.gif ../images/Emo45.gif ../images/Emo45.gif ../images/Emo6.gif

 

adii1201

New member
היא הייתה אנורקסית ובולמית

מאז שהיא הייתה נערה ורק בסביבות גיל 25 בערך היא יצאה מזה בעזרת טיפולים ובזכות התמיכה של ביל... היא הרבה פעמים הגיעה למצב שהיא הפסיקה לקבל מחזור והיא הייתה בתת משקל מטורף... ואם תראי ראיונות איתה את תראי שהיא תמיד אומרת על עצמה שהיא לא חושבת שהיא יפה...
 

adii1201

New member
נכון אבל קחי בחשבון

שהיא תהיה בת 47 בקרוב... מה שאומר שכשהיא הייתה בגיל שהיא סבלה מזה זה לא היה כ"כ נפוץ... וזה התחיל אצלה עוד הרבה לפני שהיא הייתה מפורסמת...
 
ברור

לא הייתה מודעות אז... זה היה הרבה יותר קשה. אני זוכרת שקראתי על פולה עבדול (אמריקן איידול) שגם סבלה מאותה בעיה וגם רק בשנות ה-20 המאוחרות התחילה לטפל בזה, כי פשוט לא הייתה מודעות. ולא התכוונתי שזה קורה רק לשחקנים כשהם מתפרסמים, אבל עדיין זה מאוד שכיח בקרב אמנים (מפורסמים או לא)
 

snavgm

New member
אנורקסיה ובולמיה כבר היו מפורסמות בשנות ה-70

לידיעת הקהל הרחב- כבר בתחילת שנות ה-70 אנורקסיה ובולמיה היו נפוצות וידועות לציבור הרחב בארה"ב אנגליה ואירופה רבתי, אולי פחות בישראל הפרוביניאלית וזה נכנס למודעות "רק" בסוף שנות ה-70 ובשנות ה-80 המוקדמות כך שכשלינט היתה עם הפרעות אכילה לפני 22 שנה זה היה כבר ממש פופולרי מוכר ונפוץ. זו הפרעת אכילה שמאד שכיחה אצל נשים חכמות ופרפקציוניסטיות- לא רק מפורסמות.
 
אממ לא בדיוק

זה אולי היה מוכר מבחינה רפואית, אבל מבחינת הציבור לא ממש דיברו על זה, לא היו כ"כ הרבה מקומות לקבל בהם טיפול כמו שיש כיום.
 

adii1201

New member
למה לינט אבל?../images/Emo6.gif פליסיטי../images/Emo3.gif זה אומר אושר!

זה שם יפה!!!!
וזה שהייתה מודעת לכך ושזה היה פופולרי לא אומר שהייתה מודעות לעובדה שזה מסוכן ויכול להרוג. אז זה היה סוג של אופנתי....
 

snavgm

New member
שום אופנה- זו הייתה מחלה גם אז

בשנות ה-70 תחילת ה80 רק התחילה הממודעות אבל זה עלה לכותרות בגלל כמה סלב שחלו- כמו טוויגי (דוגמנית על) והזמרת קארן קרפנטר (מהצמד המאד פופלרי= הקרפנטרס) שנפטרה מהמחלה. היתתה מודעות -אבל אולי היה פחות מקומות וידע לטיפול. בשנות ה70- היו ממצאים על אלפי ילדות אנורקסיות בארה"ב ואנגליה. ובלל טוויגי וקארן קרפנטר ידעו שזה גם הורג. שנות ה-70 אופיינו בתחילת האופנה של הרזון- ונטיה להיות סופר -רזה הובילה המוני בנות לחלות באנורקסיה. ליסטי הייתה בחברה טובה. זה לא היה פופולרי כמו היום שיש אתרי אינטרנט של בנות שמעודדות אנורקסיה ורזון. אגב, אני יודעת, ויש לי ידע רב בנושא, - כי ההתמחות שלי הייתה בטיפול בהפרעות אכילה אצל בנות מתבגרות.
 

adii1201

New member
כן אבל קחי נגיד את אנורקסיה היום

זה ממש לא מה שזה היה אז... היום זה מוצג הרבה יותר בחומרה ויש לזה בכל זאת הרבה יותר מודעות וזה לא סוג של תהליך שכדאי לעבו כדי להיראות ככה. אפילו את הדוגמניות היום בכל מיני מקומות לא לוקחים אם הן לא אוכלות... יש לזה הרבה יותר כוח היום לעומת מה שהיה לזה לפני 20 שנה..
 

snavgm

New member
אין ספק שיש יותר מודעות היום-מסכימה איתך

רק רציתי לומר שגם בימי פליסטי הרחוקים.. (פרה-היסטוריה..( כבר ידעו על זה , והייתה מודעות. בטח לא כמו היום. ברור.
 

adii1201

New member
פרה היסטוריה../images/Emo6.gif

היא לא כזווווו מבוגרת!
וכן, אמרתי שאני מסכימה רק שאני חושבת שבגלל שהייתה פחות מודעות היא גם נגררה עםה מלא זמן
 

טיי 1

New member
מה יש לכן - כולן מאוד יפות לגילן ולא לגילן

לא כולן מעניינות או מיוחדות.. אבל כולן יפות ,ומסכים , במיוחד דיינה שהיא זוהרת וזורחת , ולגיל 53 (כשאני חושב על זה - המבוגרת מכולן לא ? (גב' מקלאסקי - ארצה!) .
 

snavgm

New member
ומאחורי הקלעים...../images/Emo8.gif

אמרתי לך כבר שיש לך טעם טוב..?
 

james p

New member
אתה לא צריך לשכנע את המשוכנעים

ועדי אף פעם לא תאהב את טרי כך שחבל להתאמץ כמה שהיא תסתכל היא תראה דנה אינטרנשיונאל. לא מסכים איתה. אבל זאת היא. היא מנהלת פורום טובה ובחורה נחמדה ואנחנו מקבלים אותה כמו שהיא!
 
למעלה