שבי הגדול1
New member
האם יש למישהו מידע אמין ומדוייק על
האם יש למישהו מידע אמין ומדוייק על
תוכנית החומש הבאה של רכבת ישראל
האם יש למישהו מידע אמין ומדוייק על
תוכנית החומש הבאה של רכבת ישראל
לפני תוכנית החומש הבאה, ייטב לנו אםהאם יש למישהו מידע אמין ומדוייק על
תוכנית החומש הבאה של רכבת ישראל
מרוב הפרוייקטים של תוכנית החומשלפני תוכנית החומש הבאה, ייטב לנו אם
נשמע שניהול הרכבת תקין ושהפרוייקטים של תוכנית החומש הנוכחית יבוצעו ללא דרישות תקציביות נוספות.
לפי מה שאני יודע..האם יש למישהו מידע אמין ומדוייק על
תוכנית החומש הבאה של רכבת ישראל
אה וכמעט שכחתילפי מה שאני יודע..
אז חלק מהפרויקטים המתוכננים הם: 1) המשך תוכנית חישמול הרכבת 2) קו עפולה-חדרה דרך ואדי ערה 3) קו לקריית שמונה דרך קו העמק או דרך הקו לכרמיאל 4) קו ראשל"צ-מודיעין דרך באר יעקב ורמלה (חלק קטן מהקו הזה כבר קיים- בין באר יעקב לראשונים, וחלק קטן נבנה בימים אלו - בין צומת דניאל למודיעין). 5) קו לאילת (למרות שלא סביר במיוחד..) 6) חידוש מסילת החוף המזרחית דרך חדרה מזרח (?) או הוספת עוד 2 מסילות בקו החוף הקיים (זה יותר סביר לדעתי ויהיה הכרחי לאחר פתיחת הקווים לכרמיאל ולבית שאן כיוון שגם ככה הרכבות בקו חיפה-ת"א עמוסות מאוד בכל שעות היום ולא ניתן להפעיל עוד רכבות בקו הזה). כמובן שאלו רק השערות, שום דבר עוד לא בטוח... וגם יהיה צורך לכלול בתוכנית החומש הבאה תקציב לסיום הפרויקטים שלא יסתיימו בתוכנית החומש הנוכחית (כמו הקו לירושלים A1 שכבר כיום ידוע שהוא יגלוש לתוכנית החומש הבאה - באתר הרכבת רשום כי מועד הסיום הוא 2009).
כן נראה לי אפילו שתיקצבו את זה...אה וכמעט שכחתי
ביצוע הפרדות מפלסיות במפגשי כביש-מסילה (שמעתי איפה שהוא על תוכנית שאפתנית לביטול כל מפגשי כביש-מסילה עד 2015 או משהו כזה.. זה נכון?).
עוד שמועותלפי מה שאני יודע..
אז חלק מהפרויקטים המתוכננים הם: 1) המשך תוכנית חישמול הרכבת 2) קו עפולה-חדרה דרך ואדי ערה 3) קו לקריית שמונה דרך קו העמק או דרך הקו לכרמיאל 4) קו ראשל"צ-מודיעין דרך באר יעקב ורמלה (חלק קטן מהקו הזה כבר קיים- בין באר יעקב לראשונים, וחלק קטן נבנה בימים אלו - בין צומת דניאל למודיעין). 5) קו לאילת (למרות שלא סביר במיוחד..) 6) חידוש מסילת החוף המזרחית דרך חדרה מזרח (?) או הוספת עוד 2 מסילות בקו החוף הקיים (זה יותר סביר לדעתי ויהיה הכרחי לאחר פתיחת הקווים לכרמיאל ולבית שאן כיוון שגם ככה הרכבות בקו חיפה-ת"א עמוסות מאוד בכל שעות היום ולא ניתן להפעיל עוד רכבות בקו הזה). כמובן שאלו רק השערות, שום דבר עוד לא בטוח... וגם יהיה צורך לכלול בתוכנית החומש הבאה תקציב לסיום הפרויקטים שלא יסתיימו בתוכנית החומש הנוכחית (כמו הקו לירושלים A1 שכבר כיום ידוע שהוא יגלוש לתוכנית החומש הבאה - באתר הרכבת רשום כי מועד הסיום הוא 2009).
צריפין היא לא עיר הבה"דיםעוד שמועות
והכל שמועות אל תצפה שמישהו יענה לך כי עוד לא הוחלט שום דבר... - חיבור בין מלחה לירושלים מרכז (בנייני האומה) - חיבור ראשל"צ מערב - ראשונים - שידרוג מסילת החוף למהירות 200 קמ"ש ואולי הוספת עוד מסילה או שתיים - מסילה חמישית ושישית באיילון (זה בטוח יקרה מתישהו, והבנתי שזה כרגע במה שנקרא "בחינת היתכנות"), בעצם גם הרביעית לא בדיוק בתוכנית החומש הנוכחית - שמעתי גם שמועה על אולי רכבת לעיר הבה"דים הלא-היא צריפין, אבל אני לא מאמין שזה יקרה למרות שזה יהיה דבר מאוד מועיל
עיר הבה"דיםצריפין היא לא עיר הבה"דים
משרד הבטחון מתכנן לסגור את המחנה (ולהפוך אותו לאזור מגורים) ולהעביר את הבה"דים למחנה גדול בדרום הארץ, אשר יכלול ם שכונות מגורים לאנשי הקבע, וזכה לכינוי "עיר הבה"דים". כרגע עוד לא ברור היכן העיר תמוקם (דובר על צומת הנגב, אזור רמת-חובב, אזור ירוחם ועוד כמה אופציות מעניינות), וכרגע נראה שגם בשנת 2010 עוד לא יקבעו את המיקום הסופי, כך שנראה לי שהמסילה הזו לפחות תחכה עוד כמה שנים. ואם כבר שמועות: עד שנת 2008 אמור לעבור בסיס חיל האוויר בלוד לבסיס נבטים, ולרגל המאורע מתכננים להקים קו רכבת לנבטים (שמן הסתם לא יוקם עד 2008), שיוארך בהמשך לערד.
אתה יודע מתי שמעתי את הבדיחה הזו?צריפין היא לא עיר הבה"דים
משרד הבטחון מתכנן לסגור את המחנה (ולהפוך אותו לאזור מגורים) ולהעביר את הבה"דים למחנה גדול בדרום הארץ, אשר יכלול ם שכונות מגורים לאנשי הקבע, וזכה לכינוי "עיר הבה"דים". כרגע עוד לא ברור היכן העיר תמוקם (דובר על צומת הנגב, אזור רמת-חובב, אזור ירוחם ועוד כמה אופציות מעניינות), וכרגע נראה שגם בשנת 2010 עוד לא יקבעו את המיקום הסופי, כך שנראה לי שהמסילה הזו לפחות תחכה עוד כמה שנים. ואם כבר שמועות: עד שנת 2008 אמור לעבור בסיס חיל האוויר בלוד לבסיס נבטים, ולרגל המאורע מתכננים להקים קו רכבת לנבטים (שמן הסתם לא יוקם עד 2008), שיוארך בהמשך לערד.
תשמע בסוף לא תהיה ברירהאתה יודע מתי שמעתי את הבדיחה הזו?
לפני אולי 7 או 8 שנים אמרו לי שא-ו-ט-ו-ט-ו מפנים את צריפין אני די בטוח שגם ב-2020 צריפין עוד תעמוד במקומה, אבל זה לא יפריע לשמועה לעבור מחייל לחייל, אגב גם לגבי השלישות רצות כאלה שמועות כבר הרבה מאוד שנים
ברור שהכל שמועותעוד שמועות
והכל שמועות אל תצפה שמישהו יענה לך כי עוד לא הוחלט שום דבר... - חיבור בין מלחה לירושלים מרכז (בנייני האומה) - חיבור ראשל"צ מערב - ראשונים - שידרוג מסילת החוף למהירות 200 קמ"ש ואולי הוספת עוד מסילה או שתיים - מסילה חמישית ושישית באיילון (זה בטוח יקרה מתישהו, והבנתי שזה כרגע במה שנקרא "בחינת היתכנות"), בעצם גם הרביעית לא בדיוק בתוכנית החומש הנוכחית - שמעתי גם שמועה על אולי רכבת לעיר הבה"דים הלא-היא צריפין, אבל אני לא מאמין שזה יקרה למרות שזה יהיה דבר מאוד מועיל
ישנה תוכנית לבניית מנהרהברור שהכל שמועות
אבל יש שמועות שיש להן סיכוי טוב להתממש בעתיד הקרוב... והערה - בנייני האומה זו לא תחנת ירושלים מרכז. ירושלים מרכז אמורה לקום (מתישהו..) באזור רח' יפו. ולגבי מסילה חמישית ושישית באיילון - איפה יכולים לשים אותם? אין עוד מקום לכלום שם..
מנהרה מתחת למסילות?ישנה תוכנית לבניית מנהרה
באיילון כך שלא יהיה בעייה להכניס שם אפילו 8 מסילות
מה פתאום מתחת למסילות הכוונה היאמנהרה מתחת למסילות?
נשמע הזוי.
לא בטוחמה פתאום מתחת למסילות הכוונה היא
מנהרה צינור גדול איך שתרצה לקרוא לזה שינקז את הנחל וייבש אותו ואז יהיה לך מקום לבנות כמה מסילות שתרצה עוד תוכנית שיש היא גשרים מעל המסילות אבל בחנו את זה והעלות מטורפת
יכול להיות אז שילכו על פתרון משולבלא בטוח
תסתכל למשל באזור ת"א השלום - גם אם יטו את כל הנחל למנהרה (הוא כבר היום במנהרה באופן חלקי) - לא יהיה מקום לעוד יותר ממסילה אחת (אל תשכח צריך גם מקום לרציף). ולבנות גשרים זה בכלל מסובך - כבר יש את הגשרים של הרחובות שמעל איילון אז הגשרים שיהיו מעל המסילות יצטרכו להיות מאוד גבוהים. בכל אופן, לדעתי מסילון איילון יהפכו בעתיד לצוואר בקבוק אחד ענקי וכל פיתרון למצב יעלה מאות מיליונים.
זה נכתב בשנת 2003 בnfcלא בטוח
תסתכל למשל באזור ת"א השלום - גם אם יטו את כל הנחל למנהרה (הוא כבר היום במנהרה באופן חלקי) - לא יהיה מקום לעוד יותר ממסילה אחת (אל תשכח צריך גם מקום לרציף). ולבנות גשרים זה בכלל מסובך - כבר יש את הגשרים של הרחובות שמעל איילון אז הגשרים שיהיו מעל המסילות יצטרכו להיות מאוד גבוהים. בכל אופן, לדעתי מסילון איילון יהפכו בעתיד לצוואר בקבוק אחד ענקי וכל פיתרון למצב יעלה מאות מיליונים.
ליד תל אביב השלוםלא בטוח
תסתכל למשל באזור ת"א השלום - גם אם יטו את כל הנחל למנהרה (הוא כבר היום במנהרה באופן חלקי) - לא יהיה מקום לעוד יותר ממסילה אחת (אל תשכח צריך גם מקום לרציף). ולבנות גשרים זה בכלל מסובך - כבר יש את הגשרים של הרחובות שמעל איילון אז הגשרים שיהיו מעל המסילות יצטרכו להיות מאוד גבוהים. בכל אופן, לדעתי מסילון איילון יהפכו בעתיד לצוואר בקבוק אחד ענקי וכל פיתרון למצב יעלה מאות מיליונים.
למה אתה מתכוון הזזה של נתיבי איילוןליד תל אביב השלום
כנראה לא יהיה מנוס מהזזה של נתיבי איילון בכמה עשרות מטרים לא תכננו שם מראש תחנה ניתן לראות שבקטע שעליו בנוייה תל אביב מרכז יש מרווח ענק בין הכבישים, כי תכננו מראש שם מקום לרכבת (שעד כמה שאני יודע כבר הייתה שם, אבל מאוד בקטן) אגב גם עשו משהו מאוד טפשי בכך שבנו את שני הרציפים הראשונים של תחנת השלום כרציפי צד
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.