האם יש לי מה לעשות בנידון?
היום גיליתי בטעות שבזמן שהקטנוע שלי עמד במוסך לצורך טיפולים בעל המוסך אישר לכמה ח'ברה(כרגע שניים ידועים...)לקחת סיבוב. הקטנוע אכן אטרקציה...אבל לא אישרתי לאף אחד לרכב עליו בשום צורה שהיא(למעט כמובן בעל המוסך..). יש לו סימנים מזהים שאין בכל מקום(שיפורים מאד יחודיים...צבעים מיוחדים ועוד קוסמיטקה כזו או אחרת)..ושני הח'ברה זיהו אותו בלי להכיר אותי או בלי שאי פעם אלו לרשת פרטים מזהים. התקשרתי לבעל המוסך והוא טוען שהכל שקר או שמישהו עובד עלי ושאני אבוא לראות אצלו במוסך איך יש עוד קטנוע כזה,הייתי אצלו במוסך כשלשות רבעי שעה אחרי שדיברתי איתו בטלפון(הכל עניין של השעות האחרונות)וכמובן שהוא סגר. אם שני הח'ברה האלה אכן מסכימים להעיד באיזה שהיא צורה,יש על מה להתלונן או אל מי לפנות? אם הם לא מסכימים להעיד ואני מפרסם את העניין בכל פורום מוטוריקה אפשרי,אני חשוף לתביעה מצד בעל המוסך? אני מצרף קישור לפורום אחר כדי שתוכלו לראות את השתלשלות העינינים(שימו לב שבהתחלה עוד הייתי תמים וחשבתי שאולי מדובר על קטנוע אחר..). בתודה מראש לעוזרים.
היום גיליתי בטעות שבזמן שהקטנוע שלי עמד במוסך לצורך טיפולים בעל המוסך אישר לכמה ח'ברה(כרגע שניים ידועים...)לקחת סיבוב. הקטנוע אכן אטרקציה...אבל לא אישרתי לאף אחד לרכב עליו בשום צורה שהיא(למעט כמובן בעל המוסך..). יש לו סימנים מזהים שאין בכל מקום(שיפורים מאד יחודיים...צבעים מיוחדים ועוד קוסמיטקה כזו או אחרת)..ושני הח'ברה זיהו אותו בלי להכיר אותי או בלי שאי פעם אלו לרשת פרטים מזהים. התקשרתי לבעל המוסך והוא טוען שהכל שקר או שמישהו עובד עלי ושאני אבוא לראות אצלו במוסך איך יש עוד קטנוע כזה,הייתי אצלו במוסך כשלשות רבעי שעה אחרי שדיברתי איתו בטלפון(הכל עניין של השעות האחרונות)וכמובן שהוא סגר. אם שני הח'ברה האלה אכן מסכימים להעיד באיזה שהיא צורה,יש על מה להתלונן או אל מי לפנות? אם הם לא מסכימים להעיד ואני מפרסם את העניין בכל פורום מוטוריקה אפשרי,אני חשוף לתביעה מצד בעל המוסך? אני מצרף קישור לפורום אחר כדי שתוכלו לראות את השתלשלות העינינים(שימו לב שבהתחלה עוד הייתי תמים וחשבתי שאולי מדובר על קטנוע אחר..). בתודה מראש לעוזרים.