EnchantedS
New member
האם יש כאן מישהו שלומד מדעי המחשב וקוגניציה?
אני נרשמתי ל2 החוגיםהאלו, והיום ניסיתי לסדר את המערכת (כמובן בלי להירשם עוד). ראיתי שיש עומס פשוט מטורף! לימודים מ10 בבוקר עד 8 בערב 2-3 ימים בשבוע, 3 ימים מעבר בין קמפוסים (לפעמים פעמיים), ואי אפשר לסדר את זה אחרת כי אז יש התנגשויות. שילבתי קוגניציה כי זה מעניין אותי ואני רוצה ללמוד גם דברים חוץ ממתמטיקה, אבל.. האם זה בכלל זה בר ביצוע? האם נשאר זמן ללמוד בבית עם מערכת כזו? והרי למדמ"ח צריך הרבה זמן למידה בבית...
אני נרשמתי ל2 החוגיםהאלו, והיום ניסיתי לסדר את המערכת (כמובן בלי להירשם עוד). ראיתי שיש עומס פשוט מטורף! לימודים מ10 בבוקר עד 8 בערב 2-3 ימים בשבוע, 3 ימים מעבר בין קמפוסים (לפעמים פעמיים), ואי אפשר לסדר את זה אחרת כי אז יש התנגשויות. שילבתי קוגניציה כי זה מעניין אותי ואני רוצה ללמוד גם דברים חוץ ממתמטיקה, אבל.. האם זה בכלל זה בר ביצוע? האם נשאר זמן ללמוד בבית עם מערכת כזו? והרי למדמ"ח צריך הרבה זמן למידה בבית...