לקשור תיק ציוד למושב האחורי בנסיעה
כל כך ארוכה, לא הייתי מציעה לך. קח בחשבון שזה די יפריע לך לאיזון. מעבר לזה, לנסיעה כזאת אתה צריך לדאוג גם למיגון אישי בהתאם כלומר מעיל טוב ממוגן, כפפות סגורות ממוגנות מגפי רכיבה ולא סתם נעלים ומכנסי רכיבה (יש בבורש בככר רבין בזול). אישית חשבתי על הרעיון אבל נראה לי שאני אהרג בגלל הנטיה שלי לבדוק עד כמה אפשר להשחיז את הגששית... בלי קשר נראה לי גם באסה להסתובב באילת עם מעיל רכיבה. אם אתה מחליט בכל זאת אשמח להשאיל לך את מגפי הרכיבה שלי (מידה 43). צור קשר במסרים אם אתה מעוניין.