OK פונג, אז הנה זה:
קבלתי תשובה ממנהלת הסניף של מכבי, לאחר שפניתי לנציבת פניות הציבור. היא העבירה את פניתי למנהלת הסניף וזוהי תשובתה מיום 14.9.04: "כיום, על פי הנהלים במכבי מספקים את התרופה למספר ימים ולא לכל התקופה (המרשם) ממספר סיבות: א. עלות התרופות גבוהה ביותר ולא ניתן להחזירן לבית המרקחת (לאחיות) לאחר קבלתן. במקרים רבים הצריכה בפול נמוכה מהרשום ב. חדר אחיות לא ערוך להחזקת התרופות היקרות והמלאי בו מצומצם" עוד היא כותבת ש"הבעיה מוכרת ובמכבי כולה נעשים בימים אלה מאמצים לשנות את שיטת חלוקת התרופות לחלוקה באמצעות בתי המרקחת" בנוסף מנהלת הסניף גם שוחחה איתי אישית בטלפון והבהירה לי 2 דברים: 1. ישנן בנות המבקשות לא לקבל את כל התרופות במרשם 2. לא ידוע מתי יצא לפועל התפרון של בתי המרקחת. את תשובתי כתבתי שוב אל נציבת פניות הציבור אולם לא המשכתי "במלחמתי" כי עייפתי מהבירוקרטיה: א. "עלות התרופות גבוהה ביותר ולא ניתן להחזירן לבית המרקחת לאחר קבלתן" – מעולם לא בקשתי להחזיר את התרופות ולמיטב ידיעתי, קבלת תרופות בחזרה אסורה ע"פ חוק. לכן הטיעון הנ"ל נראה לי ממש לא רלבנטי וחסר משמעות! בנוסף, אינני מתכוונת להחזיר את תרופות הפריון מכיוון שאני זקוקה להן, לצערי! אם זו הבעיה – עד שימצא פתרון אחר מול בתי המרקחת, כפי שמנהלת הסניף ציינה במכתבה, שנושא זה בבדיקה ואיננה יודעת מתי יצא לפועל- אני מוכנה לחתום על התחייבות שלא אחזיר את התרופות גם אם יישאר ברשותי עודף, וכל זאת על מנת לחסוך מעצמי וממשפחתי את הטרטור ואת אי-הנעימות. במידה וישנן מטופלות המבקשות לקבל רק חלק ממה שרשום להן במרשם זו זכותן, אבל אני מבקשת לקבל בפעם אחת "רק" את כל מה שרשם לי הרופא במרשם, וגם זו זכותי!!! ב. "חדר אחיות לא ערוך להחזקת תרופות יקרות והמלאי בו מצומצם" – אני חושבת שזו חוצפה גדולה מצד קופ"ח מכבי לאלץ את מטופלות הפריון להתמודד בנוסף לכל הקושי הנפשי והפיסי של הטיפולים, ההתמודדות במקום העבודה וכו', גם עם בעיות המלאי!!!! מטופלות הפריון אינן אשמות שיש אצל האחיות בעיות מלאי!!! האחיות צריכות להיות ערוכות לתת תרופות לכל דורשת! הן הרי יודעות, לפחות בערך, כמה נשים מטופלות אצלן במרפאה בתרופות פריון, וצריכות להיות ערוכות בהתאם! הן עושות מעקב על מלאי התרופות וצריכות לדעת לנהל את המלאי בהתאם למספר הנשים שצורכות את התרופות. אינני חושבת שזה תפקידי לאמר להן כיצד לנהל את מלאי התרופות!!!! בנוסף על כך, אף אחד לא משלם לי על שעות העבודה אותן אני מפסידה בגלל ביקורי התכופים אצל האחיות. גם כך מטופלות הפריון צריכות להתמודד במקום העבודה עם היעדרויות רבות לצורך טיפולים. המכתב שכתבתי ארוך וזה רק חלק ממנו. ניתן לראות מתשובתי שאני מאוד כועסת ואינני מנסה להסתיר זאת. אולי ביחד נוכל לשנות משהו. מה דעתכן?
קבלתי תשובה ממנהלת הסניף של מכבי, לאחר שפניתי לנציבת פניות הציבור. היא העבירה את פניתי למנהלת הסניף וזוהי תשובתה מיום 14.9.04: "כיום, על פי הנהלים במכבי מספקים את התרופה למספר ימים ולא לכל התקופה (המרשם) ממספר סיבות: א. עלות התרופות גבוהה ביותר ולא ניתן להחזירן לבית המרקחת (לאחיות) לאחר קבלתן. במקרים רבים הצריכה בפול נמוכה מהרשום ב. חדר אחיות לא ערוך להחזקת התרופות היקרות והמלאי בו מצומצם" עוד היא כותבת ש"הבעיה מוכרת ובמכבי כולה נעשים בימים אלה מאמצים לשנות את שיטת חלוקת התרופות לחלוקה באמצעות בתי המרקחת" בנוסף מנהלת הסניף גם שוחחה איתי אישית בטלפון והבהירה לי 2 דברים: 1. ישנן בנות המבקשות לא לקבל את כל התרופות במרשם 2. לא ידוע מתי יצא לפועל התפרון של בתי המרקחת. את תשובתי כתבתי שוב אל נציבת פניות הציבור אולם לא המשכתי "במלחמתי" כי עייפתי מהבירוקרטיה: א. "עלות התרופות גבוהה ביותר ולא ניתן להחזירן לבית המרקחת לאחר קבלתן" – מעולם לא בקשתי להחזיר את התרופות ולמיטב ידיעתי, קבלת תרופות בחזרה אסורה ע"פ חוק. לכן הטיעון הנ"ל נראה לי ממש לא רלבנטי וחסר משמעות! בנוסף, אינני מתכוונת להחזיר את תרופות הפריון מכיוון שאני זקוקה להן, לצערי! אם זו הבעיה – עד שימצא פתרון אחר מול בתי המרקחת, כפי שמנהלת הסניף ציינה במכתבה, שנושא זה בבדיקה ואיננה יודעת מתי יצא לפועל- אני מוכנה לחתום על התחייבות שלא אחזיר את התרופות גם אם יישאר ברשותי עודף, וכל זאת על מנת לחסוך מעצמי וממשפחתי את הטרטור ואת אי-הנעימות. במידה וישנן מטופלות המבקשות לקבל רק חלק ממה שרשום להן במרשם זו זכותן, אבל אני מבקשת לקבל בפעם אחת "רק" את כל מה שרשם לי הרופא במרשם, וגם זו זכותי!!! ב. "חדר אחיות לא ערוך להחזקת תרופות יקרות והמלאי בו מצומצם" – אני חושבת שזו חוצפה גדולה מצד קופ"ח מכבי לאלץ את מטופלות הפריון להתמודד בנוסף לכל הקושי הנפשי והפיסי של הטיפולים, ההתמודדות במקום העבודה וכו', גם עם בעיות המלאי!!!! מטופלות הפריון אינן אשמות שיש אצל האחיות בעיות מלאי!!! האחיות צריכות להיות ערוכות לתת תרופות לכל דורשת! הן הרי יודעות, לפחות בערך, כמה נשים מטופלות אצלן במרפאה בתרופות פריון, וצריכות להיות ערוכות בהתאם! הן עושות מעקב על מלאי התרופות וצריכות לדעת לנהל את המלאי בהתאם למספר הנשים שצורכות את התרופות. אינני חושבת שזה תפקידי לאמר להן כיצד לנהל את מלאי התרופות!!!! בנוסף על כך, אף אחד לא משלם לי על שעות העבודה אותן אני מפסידה בגלל ביקורי התכופים אצל האחיות. גם כך מטופלות הפריון צריכות להתמודד במקום העבודה עם היעדרויות רבות לצורך טיפולים. המכתב שכתבתי ארוך וזה רק חלק ממנו. ניתן לראות מתשובתי שאני מאוד כועסת ואינני מנסה להסתיר זאת. אולי ביחד נוכל לשנות משהו. מה דעתכן?