האם יש כאן בנות....?

סנונית 1

New member
האם יש כאן בנות....?

התקשרה אליי עיתונאית בהקשר מסויים והחלטתי לדבר איתה על נושא הפוריות. פעמים לא מעטות ניתקלתי בהשבחות שהייתי צריכה לשלם מכיסי הפרטי, זריקות (אני לא מזריקה לבד) שהייתי צריכה לשלם עליהן כי המוקד היה סגור ואמפולות שהייתי צריכה לקנות כשבתי המרקחת של הקופה היו סגורים. וכל זה ללא החזר של מכבי בטענה שלא נערכתי נכון לטיפול. השאלה שלי האם ישנן עוד בנות ששילמו מכיסן על דברים שהקופה היתה צריכה לממן ולא קיבלו החזר? הכתבת מוכנה לעשות כתבה בעניין ללא חשיפת שמות ולא משנה מאילו קופות. אם יש עוד מיקרים דומים לשלי אנא שרשרו. תודה על שיתוף הפעולה.
 

שמשית2

New member
באמת צריך להיערך...../images/Emo184.gif

אני לוקחת מראש אם אני יודעת שלא אספיק להגיע בזמן לחדר אחיות. שם פותחים לי מעין בנק לגונל.שאת התרופות אני משלמת דרך הוראת קבע. אני יכולה כל יום לבוא להזריק ,או לקחת למפרע איתי כמה שאני צריכה.הביתה ולהזריק לבד. למהא לא מתארגנת בדרך כזו???
 

סנונית 1

New member
לשמשית

כי כשיש לך הזרעה בשעה 23:00 ואת צריכה השבחה בשעה 22:00 איך בדיוק את יכולה להערך????????????
 

SKYץ

New member
ברור שצריך להערך!!

אם את מסרבת ללמוד להזריק לבד(או מפחדת? אבל גם על זה צריך להתגבר יום אחד לא?) אז את צריכה ללמוד לחיות עם התוצאות. "שפיות" ו"עמצאות" בשיגרת הטיפולים הן לא רק מילות יפות אלא הכרח! בשביל זה להזמין כתבה בעיתון.....?
 

סנונית 1

New member
לא לא בשביל זה המסר לא הובן

השבחות בשעות הערב המאוחרות אני גם צריכה לעשות לבד? הרופא שלי קובע זמן הזרעה ושעה לפני כן צריך לעשות השבחה. המעבדות של קופות החולים נסגרות בשעה 17:00 איפה אני אשמור את הזרע אם אני צריכה אותו להזרעה בשעה 23:00?????????????????????? ניסיתי לעזור ניסיתי שתקבלו את כספכן בחזרה ולצערי אני מקבלות פה תגובות... אז עכשיו אבקש בקשה אחרת מי שמעוניינת לשתף פעולה שתשרשר מי שיש לה ביקורת על איך שהטיפולים שלי מתנהלים מתבקשת לדלג על ההודעה. תודה!!!
 

פּוֹנְג

New member
סנונית, המסר שלך היה ברור../images/Emo70.gif

בכל הפעמים שאני נתקעתי בלי "חומרים להזרקה"(
) תמיד הצלחתי למצוא אותם אצל חברה טובה שהייתה חולקת איתי אפילו את טיפת המונגון האחרונה שלה. אותי אישית מטריף שקופת החולים(מכבי) נותנת קודם כל רק חצי מהכמות. זה מובן לי מבחינת המלאים שלהם, אבל זו לא הסיבה. ואני, כשמזריקה 6-7 אמפולות ליום, מקבלת בפעם הראשונה רק 30 אמפולות, זה אומר מבחינתי לרוץ לקופת החולים כל שבוע. לא מספיק הריצות אחרי בדיקות הדם ו ה US, יש לקחת בחשבון גם את בית המרקחת. (ועוד יש קופות שהמכירה היא עדיין אצל האחיות ושם סוגרים את הבאסתה הרבה יותר מוקדם) על השבחת זרע בערב - באמת אין על מה לדבר.
 

פּוֹנְג

New member
אם הזרעה נעשת על פי הביוץ- והביוץ

נופל למשל על יום שבת, אז האם אחרי כל ההורמונים שנדחסים לגוף האישה אמורה לוותר על ההזרעה? או לוותר על ההשתתפות שמקובלת בשאר ימי השבוע? האם כשהרופא מוסיף מינון של זריקות בשעה 7 בערב כשבתי המרקחת של הקופה כבר סגורים, והאישה קונה את התרופה בבית מרקחת פרטי - הקופה צריכה לעשות את ה"מוות" לחברת הקופה שלה על מנת לקבל את ההחזר המגיע? (לא קשה לנו גם ככה?) אלו הן רק שתי דוגמאות שעלו במוחי עכשיו, בלי להביא את המקרים האמיתיים שבטח יש ללא מעט כאן בפורום.
 
זה לא מה שכתבתי, ולא מה שהתכוונתי

אבל באילו מקרים הרופא בוחר לעשות הזרעה דווקא בשעות הערב ? (מלבד מוצ"ש כאשר מדובר בשמירת שבת). וגם אם תקראי את מה שכתבתי, תראי שלא הזכרתי ולו במילה אחת של ביקורת את עיניין התרופות.
 

blessed

New member
אם מדובר ברופא של קופת חולים

ואלו שעות הפעילות שלו אז לדעתי קופ"ח כן צריכה לממן את ההשבחות בשעות הערב.
 

טלי אבג

New member
אני בעד להרחיב את

נושא הכתבה על כך שהקופות מקשות עלינו. ופונג, מה שאת כתבת שאת צריכה להגיע פעם בשבוע לקופ"ח זה רק דוגמא. למרות שכספית לא הפסדת מזה. בקופת חולים מאוחדת גם הוסיפו כלל שלא ניתן לקבל יותר מאמפולה אחת למשך שבעה ימים, אלא אם כן יש הוראות הזרקה המראות מינון אחר. יש בזה הגיון. רק שבפעם הראשונה זה עצבן אותי, כי באתי בלי ההוראות. היום אני יודעת למלא את ההוראות כבר בדרך
.
 

blessed

New member
רכישת אמפולות אצל האחיות

בסניף שלנו מחייבים לקנות מנוגון וגונל רק מהאחיות ולא בבית מרקחת. יש אצלינו אחות אחת ותמיד יש אליה תור מטורף. כבר קרה שחיכיתי יותר משעה בשביל לקבל את האמפולות, במקום לסגור עניין ב- 5 דקות בבית מרקחת. וכמובן שצריך להגיע לאחות לפחות פעמיים במהלך הטיפול כי היא מסרבת לספק את כל כמות האמפולות בבת אחת. לא ברור לי למה מקשים עלינו ולא מאפשרים לקנות בבית מרקחת של הקופה (כמו שכן מתאפשר לגבי חומרים אחרים כמו אוביטרל למשל).
 

טלי אבג

New member
אפרופו תורות.

אז כמובן לא יזיק שיקצרו את התור גם של ה- US. וגם בבית מרקחת. בבדיקות דם ראוי לציון- של- E2 בקופ"ח מאוחדת. לא צריך לחכות בתור. רק ת'אמת אני מתחילה להרגיש שאולי אני מגזימה בתלונות
 

blessed

New member
ואם כבר נהיה שרשור קיטורים על קופ"ח

אז למה אני ב- 50% מהמקרים לא מקבלת את תוצאות ה- LH לא למענה הקולי ולא באינטרנט? כל פעם מחדש אני צריכה לרוץ לבדיקומט וכמה שאני מתלוננת עוד לא נמצא הפתרון לסיפור הזה. אבל נראה לי שקצת סטינו מהנושא.
 

פּוֹנְג

New member
נכון, אין לי כאן הפסד כספי.

אז מה? נפתח פתח לקיטורים אז אני לא אנצל זאת?
אצלי הרוקחות בבית המרקחת מזכירות לי שתוקף האישור שלי תיכף עומד לפוג. גם כשמדובר בעוד חודש וחצי. בפעם הראשונה הלב שלי ירד לתחתונים
אחכ הבנתי שזה המחשב אשם.
 

תמר27

New member
אם באמת מותר לקטר אז

נזכרתי ומצאתי הודעה שלי מלפני שנה בערך, שמתארת ממש את זה. לצערי, כל מילה שם נכונה גם לגבי השבוע האחרון. (אם כי אני מקווה שמעיין כבר לא עושה צרות בביה"ס
) אחחחחח, איפה הימים שהיה לי זמן לכתוב הודעות ארוכות
 

will be

New member
אז אני לא היחידה ש../images/Emo123.gif על זה?

הי בנות, אני כתבתי מכתב תלונה על זה למכבי, שצריך להגיע כל כמה ימים כדי לקבל את התרופות מהאחיות. התשובות שלהם היו כל כך מגוחכות שאני מתבישת לכתוב אותן אבל אני אעשה את זה אם זה יעזור לנו. אבל קודם אני מבקשת אישור מנועם ופונג. אז אני אעדכן אתכן.
 

פּוֹנְג

New member
אם את כותבת את התשובה שלהם כפי

שהיא נכתבה לך אני לא רואה שום סיבה לא להביא זאת לכאן. אלא אם באמת את מתביישת בשמם
 
למעלה