האם יש טעם בתביעה - בגד ים פגום של ספידו

n a m a s t e

New member
האם יש טעם בתביעה - בגד ים פגום של ספידו

אבקש את עזרתכם איך להמשיך הלאה:

רכשתי לפני כשלושה שבועות בגד ים של ספידו בעלות של 290 ש"ח.
לפני כשבוע אני מוצאת שעל הבגד ים יש סיבים שיוצאים מהבד.
החזרתי את הבגד ים לחנות שממנה קניתי אותו ונאמר לי שהוא ישלח לבדיקה אצלם.
היום נאמר לי לבוא שוב לחנות שהתשובה התקבלה. במכתב התגובה שלהם נרשם : " המוצר נפגע כתוצאה מפגיעה חיצונית שנגרמה מחיכוך, בבגד הים אין פגם". וסיימו את המכתב עם הנחיה לעתיד ( כאילו שאני מתכננת לקנות שוב בגד ים של ספידו) :" בעתיד אנא הקפידי בהוראות השימוש".

אני כמובן לא חיכחתי ( יש כזו מילה בעברית ?) את הבגד ים בשום דבר ( למעט במים שבבריכה). אני שוחה באותה בריכה באותה תדירות ולא קרה לי בעבר שהבד של הבגד ים נתמלא בסיבים.

האם יש טעם בהגשת תביעה? הרי לי אין כול הוכחה שלא נגעתי ב" משטחים קשים ומחוספסים" כפי שנכתב במכתב שלהם והם מצד האחר מתהדרים "בבדיקה שנערכה בחברתינו למוצר " ובכך ש" המוצרים נמכרו לאלפי לקוחות מרוצים....".


תודה
 
קודם כל, המילה היא ״חיככתי״


מילה שלך כנגד מילה שלהם, ותלוי ברמת האנרגיה שלך להתעסק בתביעה על 250 שקל (+ כמה מאות במקרה הטוב על הוצאות משפט וביטול זמן).

אני בדיוק קניתי נעלי טניס שהתפרקו אחרי כמה שימושים... 350 שקל. השבוע אעביר להם את הנעליים לבדיקה, ואם לא יחליפו לו או יזכו אותי - אתבע. זו תהיה סך הכל התביעה האישית השלישית שלי בתביעות קטנות, אבל הרגיזו אותי
 

n a m a s t e

New member
תודה על התגובה - ויש לי את האנרגיות

כפי שכתבת - הם הרגיזו אותי.
אבל אילו ראיות אני יכולה להביא ? להם יש מעבדה, אנשי מקצוע , "דגמים רבים שנמכרו " . ואני - רק השתמשתי בשימוש הרגיל והסביר בבגד ים ....
 
למעלה