האם יש חברות אפלטונית בין גבר לאישה

myself82

New member
האם יש חברות אפלטונית בין גבר לאישה

האמת... אני מקווה שאין... יש לי חבר טוב שאני מעוניינת שנהיה הרבה יותר מרק חברים טובים..... הבעיה היא שהוא "נשרף" ממערכת יחסים קודמת ולא מחפש כרגע משהו רציני ובנוסף אנחנו גם עובדים יחד וזה בולם אותו מלקחת סיכון ולנסות. הנושא של "יותר מידידים" עלה פעמיים-שלוש ב"חצי צחוק" התשובות שלו היו "אי אפשר כי אנחנו חברים לעבודה...". אנו בקשר יומיומי גם מחוץ לשעות העבודה (יותר טלפונית ופחות יציאות). ידוע לי שהוא יוצא עם אחרות ואני מקנאה ואפילו אומרת לו ! בהתחלה חשבתי אולי רק נדמה לי שהוא מעוניין ביותר מידידות, אבל כל מי ששאלתי מה דעתו על היחסים בינינו(מבלי שידע מה אני מרגישה) אמר שהוא מחפש יותר מידידות. בעבודה יש הרבה שבטוחים שאנחנו "יוצאים" בגלל שאנחנו מבלים כל הזמן יחד. אבל אנחנו תמיד "מרגיעים" את כולם שאנחנו רק חברים טובים. לכן יש לי הרגשה שהוא מעוניין גם בקשר רומנטי אבל מפחד להיפגע שוב ומפחד מהמצב שיווצר בעבודה אם זה לא יצליח. אני בטוחה שהעבודה לא תפריע לקשר מכיוון שגם כרגע אנחנו מנהלים מע' יחסים כמו של זוג (רק שאין את הקטע האינטימי) ולכן כלפי חוץ חושבים שיש בינינו משהו. איך אני יכולה להראות לו שאני לא יפגע בו כמו האקסית ושזה שאנו עובדים יחד לא יפריע? איך אני משכנעת אותו לקחת את הסיכון ולנסות!?!?
 

סטולי

New member
בטח שיש.../images/Emo132.gif

אבל רק למי שיש. למי שאין-אין. (לי למשל אין. לא מצליח לי. לא הבנתי אף פעם את עיניין החברות בלי כלום הזו. בשבילי זו מין זוגיות מפוספסת שמבזבזת את הזמן אבל...הי!! זו רק אני).
 

misty19

New member
אין דבר כזה .......

תקשיבי קצת קשה לשכנע בן אדם שנפגע ממערכת יחסים קודמת שהמערכת החדשה לא תהיה פחות פוגעת או בכלל לא פוגעת... מה גם שהחשיבה שלך כאן נכונה הוא אולי אכן מפחד מהעובדה שאם אל ילך בניכם אז בעבודה יהיה ממש לא נעים ולא נוח..וזה אף פעם לא נחמד.. אני אישית תמיד אומרת רק הזמן יכול לעשות את שלו.. מבחינתי כל מה שאת יכולה לעשות כרגע הוא פשוט לתמוך בו להראות לו שאת שם ...שאיתך זה מצב מבטחים ולא פגע...ואז אולי הכל יתנהל אחרת.. עכשיושאלה: ההיא מהמערכת יחסים הקודמת עבדה איתו?או שסתם העלת את המחשבה הזאת לראש? בכל אופן את לא אמורה להסיק מסקנות ממה שאחרים אומרים..לכי רק לפי התחושה שלך.. שיהיה לך בהצלחה...
 
לפי דעתי

תפני אליו ודברי איתו ישירות ותשאלי אותו מה דעתו בנושא. עדיף מאשר סתם לחשוב ולהתייעץ עם גורמים אחרים. תפעלי לפי הלב שלך.
 

s h i r k u s h

New member
חברות אפלטונית ../images/Emo23.gif

מאמינה שיש מצב לחברות אפלטונית, אבל בד"כ זה לא מה שקורה: בד"כ צד אחד או שני הצדדים מבינים שאולי יש מצב למשהו יותר מחברות ומתחילים רגשות וכו'. איך להראות לאותו בחור שאת לא תפגעי בו כמו האקסית ושהעובדה שאתם עובדים יחדיו לא תפריע? קודם כל, את לא יכולה לקבוע מראש שאת או הוא לא תיפגעו כי מה לעשות זה משהו שאי אפשר להבטיח, כי הסוף אינו ידוע. פשוט תשוחחי איתו, תסבירי לו שהאקסית היא האקסית ואת מישהי אחרת, שגם אם עובדים ביחד ויש זוגיות זה לא מפריע, כי זה אמור לחזק את הקשר בינכם וגם לא חושבת שאם עובדים באותו מקום עבודה עובדים כל הזמן ביחד.
 

tutifruti82

New member
חברות אפלטונית../images/Emo141.gif

קיימת חברות כזאת לדעתי. יש לי ידיד טוב שאף פעם לא היו לנו רגשות אחד לשני. ויש לי עוד ידידים כאלו. אז לכן אני יודעת שקיימת ידידות כזאת. כמובן שתמיד יש יוצאים מהכלל.
 
למעלה