האם יש דבר כזה משיכה אירוטית?

רjה

Active member
אני מגורה מגוף אישה בעירום מלא וניסיתי לבדוק מה אני מרגישה אז חיפשתי בגוגל ומצאתי כמה נשים שממש עורר לי גירוי מיני ועשו לי חשק לשכב עימן. אני שואלת את עצמי אם כל נשים סטרייטיות מרגישות ככה כי אם לא אז כנראה שאני על הספקטרום הביסקסואליות גם אם אני לא מתאהבת בהן. זה גם לא עם כל אישה עירומה מעוררת בי גירוי, נגיד אם יש לה חזה שופע והיא חטובה אבל לא רזה מאוד. כשראיתי נשים עירומות מולי במציאות לא הרגשתי גירוי מיני או חשק לשכב עימן אבל כולן היה גוף לא מושך או חטוב או מספיק סקסי בעיניי.

נ.ב מישהי בת 61 פנתה אליי באתר הכרויות לנשים ואני מתלבטת אם לענות לה כי היא יכולה להיות אמא שלי, היא זורמת לסטוצים, לא מעשנת, מצד שני אני לא עונה לקריטריונים שלה, היא נמשכת לנשים מטופחות, אסטתיות ונקיות. אני אצטרך לעבוד על זה, להתגלח בהרבה מקומות, להריח טוב, גם להתאפר למרות שאני לא הכי אוהבת ולמרות גילה אני לא במצב כרגע שלהיות בררנית אם אני רוצה לממש את הפנטזיה שלי, אין לי מבחר גדול של נשים ומי שפנו אליי באתר הכרויות לנשים או מעשנות או רחוקות גיאוגרפית או שכנראה מחפשות קשר רציני בלבד.
 
בגדול, אני בהחלט יכולה להבין אותך.
נכון שאני התאהבתי בסטרייטית וכך הבנתי שאני נמשכת לנשים. אבל בדיעבד הבנתי גם שלא הייתי אדישה לפיזיוטרפיסטית/מאמנת ג'ודו שהייתה לי. כאשר ריתקה אותי למזרון וביקשה שאהפוך אותה. לא הייתי אדישה לבת זוג של חבר משפחה. הרגשתי חוסר נוחות כאשר חברה הרגישה בנוח להחליף ליידי בגדים וראיתי חזה נאה. ובטוח היו עוד ויהיו עוד. כשאת נמשכת ורוצה לענג אישה זה קיים. לא משנה אם בזוגיות או רק לסקס. לדעתי.
אישית אני יודעת שאני נמשכת למבוגרות ממני, לא רזות, לא שמנות, חולשה לעיניים כחולות/ירוקות.
אם תרצי דוגמא אז: הדמויות ג'ודי, טינה אולי הלנה ומרינה מהסדרה ישנן בנות מושכות אותי.
המחקר הזה מאוד עזר לי.
אני גם הרבה פעמים שואלת בכללי איך הבחורה שמתכתבת איתי ניראת בגדול, אבל לא מחייבת תמונה/וידיאו.
 
למעלה