האם ישנו Access Point מומלץ לעבודה מול נתב?

Makover

New member
האם ישנו Access Point מומלץ לעבודה מול נתב?

אהלן, HOT התקינו אצל הורי נתב אלחוטי מדגם TP-LINK TP-WE841N. אני צריך ACCESS POINT. ראיתי ב - CNET המלצות על NETGEAR W602. ללכת על זה? תודה, אלון
 

Makover

New member
מזל שהתייעצתי איתכם

OK, אז אז ה - WG602 לא רלוונטי. לגבי רפיטר וכבל רשת מוצלב - הפתרון הזה רלוונטי רק כשאר באמת ניתן לחבר בכל רשת בין הנתב הישן לחדש (זה שמשמש כרפיטר). אני אברר איתם אם ישנה אפשרות לחבר בינהם בכבל, למרות שידוע לי מפרידה בינהם קומה, ועל כן השאלה הבאה: הנתב האלחוטי בקומת המרתף. מה השיטה האלחוטית הטובה ביותר לכסות גם את הקומה שמעל קומת המרתף? תודה בינתיים.
 

cheif

Member
מנהל
תשובה

להעביר כבל בין שתי הקומות ולחבר לכבל בקומה מעל נתב אלחוטי שישמש כנקודת גישה - זה לא REPEATER. המושג REPEATER שמור לסיטואציה בה החיבור בין הנתב ל-AP הוא אלחוטי.
 

Makover

New member
רשימת קניות למחר:

1) כבל רשת ארוך (10 מטר) 2) סטלבנד (ככה קוראים לזה? כדי להעביר את הכבל בצנרת החשמל בבית?) 3) נתב LinkSys WRT54GL - אלא אם כן בקונפיגורציה שלי אתם ממליצים על משהו אחר (קיבלנו מהוט נתבי TP-LINK TP-WE841N) חסר משהו?
 

cheif

Member
מנהל
כמה הערות

1. תרכוש גם נוזל השחלה ירוק על מנת שיהיה יותר קל להעביר את הסטלבנד+הכבל. 2. לרכוש WRT54GL היום זו ממש טעות. יש נתבים הרבה יותר טובים ומתקדמים במחיר שלו.
 

Makover

New member
אז אולי לקנות עוד TP-LINK TP-WE841N וזהו?

בינתיים הוא עושה עבודה טובה (אני חושב) והוא לא יקר. או שיש לכם המלצה אחרת?
 

rafid1

Active member
מנהל
כבל

- לא תקני להשחיל בצנרת חשמל . רק בצנרת תקשורת - סביר שתצטרך מחברים, וכלי לחיצה כי ההשחלה לא תתאפשר אתם - אפשרי כבל 100 מ בגליל (~100 ש"ח) - הTP לינק סביר.
 
למעלה