האם ישנה אפשרות להתברג לתפקידי מפתח

wondered

New member
האם ישנה אפשרות להתברג לתפקידי מפתח

שלום רב, בן 27,בעל נסיון לא קטן בתפקידי ניהול בתחום ההסעדה, שאפתן, מעוניין להגיע גבוה מאוד ומצליח לכבוש את היעדים אותם אני מציב. אין בידי תואר ומעוניין להשתלב בתפקיד ניהולי בחברה ולהתקדם משם. יחסי אנוש מעולים, למידה מהירה, תפקוד מעולה תחת לחץ, ראיה מערכתית. בצבא שירתתי בחיל הקשר, בתפקיד רס"פ גדוד. עוד כישורים אשמח לפרט בפורום מצומצם יותר. שאלתי היא, האם זה אפשרי ללא תואר כלשהוא(תעשיה וניהול, מנהל עסקים או דומיהם) להצליח להתברג לתפקידי הנהלה או הנהלה בכירה? אשמח לשלוח קו"ח למתעניינים. תודה מראש
 

אורום

New member
קודם כל הכל אפשרי

למה אתה מתכוון תפקיד ניהולי בחברה? האם מנהל תיק לקוחות הוא תפקיד ניהולי בעיניך? למה אתה מתכוון כשאתה אומר הנהלה בכירה? באיזה סוג של חברה?
 

wondered

New member
הכוונה שלי היא,

תפקיד ניהולי בחברה מבחינתי הוא תפקיד של מנהל מחלקה, מנהל איזור, סמנכ"ל וכו' אילו תפקידי הניהול הבכיר אותם אני מכיר ושואף להגיע. סוג חברה? אין משהו מסויים, כל ענף במשק יכול להתאים. מנהל תיק לקוחות הוא תפקיד די קטן, אומנם תפקיד עם המון אחריות אבל זה לא הכיוון.
 

אורום

New member
אם כך לדעתי

אין לך מספיק נסיון כדי להיות בהנהלה בכירה יש צורך בהרבה נסיון, הכרות וקשרים עם האנשים הנכונים. לדעתי אתה בתחילת הדרך מהבחינה הזאת ולכן כדאי לצבור עוד נסיון רצוי בתור ארגון גדול ומשם להתקדם הלאה.
 
למעלה