האם יצא לנתי לוי דיסק חדש? ולא אוסף

hanaorb9999

New member
האם יצא לנתי לוי דיסק חדש? ולא אוסף

שאת כולו כבר יש לי והוא מורכב מרצועות משני האלובים האחרונים.
 
מתי יצא לו אוסף? חדש?

אני חושבת שהמעריצים שלו מאוד שקטים. קדימה צריך לעשות יותר רעש... כולנו רוצים לשמוע עליו דברים חדשים וגם ממנו :)
 

hanaorb9999

New member
בחודש האחרון יצא לו אוסף חדש

שכולל מספר רצועות מאלבומיו הקודמים. בקרוב מדא או שכבר השבוע יצא לו דיסק חדש לגמרי, שבין השאר יש לו שם דואט עם ישי לוי - ללכת יד ביד, שיר מהמם ממש, ועוד דואט חזק מאד עם ציון גולן (המלך של התיימנים), בשיר שאני מאד מאד אהבתי. מה ג'רתי.
 

BeitarMilhama

New member
דיסק יפה אבל

חוץ משני הדואטים שלו עם ישי לוי וציון גולן, שאר השירים לא חדשים אלא הוקלטו בשנתיים האחרונות... כמו בובה על חוט עם פיני חדד ומי האיש עם בר כהן.. ועוד כמה שירים שלו עם רמי יהודה.
 

hanaorb9999

New member
בשביל שיר הנושא, ושני הדואטים

שווה לשים 50 שקל. שלושה שירים מדהימים. אפשר רשימה של השירים מהדיסק?
 

hanaorb9999

New member
דיסק מדהים, אחד הטובים ששעמתי לאחרו

נה. זה זזמר שאני מוכן לקנות תדיסקים שלו על עיוור בלי לשמוע כלום. כי הוא תמיד מספק תסחורה שאני מחפש. זמר גדול גדול גדול. והשיר שלו עם ישי לוי צריך להיות הימנון במדינה שלנו.
 
תודה ../images/Emo24.gif

המון תודה
סוף סוף יצא משהו והיום אני אלך לקנות אחרי העבודה. אני אשמח מאוד אם כל פעם שיהיה משהו שקשור אליו ידברו עליו יותר כי המצב מאוד שקט בגזרה שלו וחבל ....
 

hanaorb9999

New member
נתי לויזה לא מכונה כמו שרית חדד

שחייב דיסק כל שנה. הוא כותב המון לזמרים אחרים, אבל דיסקים לעצמו הוא מוציא פעם בשלוש ארבע שנים בד"כ. הוא לא לחוץ על זה ובגלל זה לדעתי כמעת כל אלבום אצלו זה בול פגיעה.
 

hanaorb9999

New member
לא ידוע בקשר לאוסף

כי אוספים אני לא רוכש. הדיסק החדש שנקרא "אבה של פעם בחיים" יצא השבוע לחנויות ויכול להיות שעדיין לא הגיע לחנות הספציפית שאת חיפשת בה. בעיקרון אני מאין שהוא צריך להיות בחנויות האוסף אבל אם יש לך תשתי דיסקים האחרונים שלו (שקדמו ל"אהבה של פעם בחיים"), יש לך את כל האוסף הזה בשתי הדיסקים.
 
תודה

יש לי את הדיסק חסד נעורי ויש בו כמה שירים שממש אהבתי ששומעים את האיכות הקולית האמיתית של נתי. מה שאני מחפשת גם זה את השיר עם פיני חדד ועוד זמר יווני שאני לא זוכרת את השם שלו. ידוע לך איפה ניתן להשיג את השיר? המון תודה
 
נשמע שיש פה מישהו שמפריעים לו

ה"שכנזים" חחחחחחחחח אפילו לא יודע לרשום את המילה כמו שצריך
 
למעלה