האם יצאתי פראייר ?! אנא דעתכם..
שלום לכולם... לאחרונה רכשתי רסיבר פיוניר vsx-d712 דרך אתר גיזמו... הרסיבר עוד לא הגיע. אומנם עבר רק שבוע וחצי אבל אני אופטימי.. האם למישהו יש נסיון טוב או רע עם האתר הזה ? מה דעתכם על הרסיבר הזה ? מה שמטריד אותי אלו הרמקולים שקניתי: עקב מקום מצומצם יחסית בדירה שלא מאפשר הכנסה של רמקולים עומדים, קניתי alpha technology דגם al-600 שמורכב מ 4 סאטליטים, סנטר אחד וסאב של 10 אינץ. קניתי אותם בהי-פי בת"א. בחנות הם נשמעו לי בעלי צליל נקי וטוב וגם נאמר לי שקיים הבדל של שמיים וארץ בין הדגם הזה לדגמים הישנים (400 ו 500). כחכם לאחר מעשה חיפשתי כאן בפורום הגיגים ודעות הן לגבי המגבר והן לגבי הרמקולים ונתקלתי במאמר שקוטל את alpha technology יחד עם עוד ערימה של שמות. האם החלפתי פראייר ? ("פראיירים לא מתים, הם רק מתחלפים....") מה דעתכם ?
שלום לכולם... לאחרונה רכשתי רסיבר פיוניר vsx-d712 דרך אתר גיזמו... הרסיבר עוד לא הגיע. אומנם עבר רק שבוע וחצי אבל אני אופטימי.. האם למישהו יש נסיון טוב או רע עם האתר הזה ? מה דעתכם על הרסיבר הזה ? מה שמטריד אותי אלו הרמקולים שקניתי: עקב מקום מצומצם יחסית בדירה שלא מאפשר הכנסה של רמקולים עומדים, קניתי alpha technology דגם al-600 שמורכב מ 4 סאטליטים, סנטר אחד וסאב של 10 אינץ. קניתי אותם בהי-פי בת"א. בחנות הם נשמעו לי בעלי צליל נקי וטוב וגם נאמר לי שקיים הבדל של שמיים וארץ בין הדגם הזה לדגמים הישנים (400 ו 500). כחכם לאחר מעשה חיפשתי כאן בפורום הגיגים ודעות הן לגבי המגבר והן לגבי הרמקולים ונתקלתי במאמר שקוטל את alpha technology יחד עם עוד ערימה של שמות. האם החלפתי פראייר ? ("פראיירים לא מתים, הם רק מתחלפים....") מה דעתכם ?