האם יכול להיות שפספסנו את הידיעה הזו ?
האם יכול להיות שפספסנו את הידיעה הזו ?
סוף עידן המונופול בתחבורה הציבורית?
האם יכול להיות שפספסנו את הידיעה הזו ?
סוף עידן המונופול בתחבורה הציבורית?
משרד התחבורה חותם הסכם ומשרד האוצר מתנערהאם יכול להיות שפספסנו את הידיעה הזו ?
סוף עידן המונופול בתחבורה הציבורית?
משרד התחבורה חותם הסכם ומשרד האוצר מתנער
ממנו ? תמהני, אך אין זו הפעם הראשונה. הרי החלטת הממשלה מלפני עשור דיברה על הוצאת 25-50 אחוז מקווי אגד/דן למכרזים, וברוח זו נחתמו ההסכמים עם שתי החברות. עוד תהיות שהתעוררו אצלי למקרא הידיעה: מה מנע עד היום ממשרד התחבורה להפחית מחירים ולצמצם סובסידיות ? הרי הסובסידיות לא תבוטלנה, כי מישהו יצטרך לשאת בעלויות של נסיעות תלמידים ופנסיונרים. אם הכוונה היא להוציא את כל קווי אגד ודן למכרזים, הרי שצריך להוציא למכרז את כלל הקווים, גם של עפיפי, שם של ג'י בי טורס וגם של שרותי אוטובוסים מאוחדים, וכמו כן להוציא למכרזים את כל אשכולות הקווים והקווים למיניהם שהעבירו לעפיפי, נתיב אקספרס, קונקס, מטרופולין וסופרבוס. מה מנע עד היום ממשרד התחבורה להכניס מפעילים כפולים ומשולשים לאשכולות קווים ? אם ההצעה מדברת על שש שנות מכרז, עם אופציה להארכה, כיצד זה שהמכרזים הקיימים משתנים בגמישות ללא כל הסבר ? בקיצור - מדיניות של זגזוגים, כאשר כל בעל תפקיד מנסה לממש את חלומותיו הרטובים.
לא תבוטלנה אולי, אבל תקטנה מאד...משרד התחבורה חותם הסכם ומשרד האוצר מתנער
ממנו ? תמהני, אך אין זו הפעם הראשונה. הרי החלטת הממשלה מלפני עשור דיברה על הוצאת 25-50 אחוז מקווי אגד/דן למכרזים, וברוח זו נחתמו ההסכמים עם שתי החברות. עוד תהיות שהתעוררו אצלי למקרא הידיעה: מה מנע עד היום ממשרד התחבורה להפחית מחירים ולצמצם סובסידיות ? הרי הסובסידיות לא תבוטלנה, כי מישהו יצטרך לשאת בעלויות של נסיעות תלמידים ופנסיונרים. אם הכוונה היא להוציא את כל קווי אגד ודן למכרזים, הרי שצריך להוציא למכרז את כלל הקווים, גם של עפיפי, שם של ג'י בי טורס וגם של שרותי אוטובוסים מאוחדים, וכמו כן להוציא למכרזים את כל אשכולות הקווים והקווים למיניהם שהעבירו לעפיפי, נתיב אקספרס, קונקס, מטרופולין וסופרבוס. מה מנע עד היום ממשרד התחבורה להכניס מפעילים כפולים ומשולשים לאשכולות קווים ? אם ההצעה מדברת על שש שנות מכרז, עם אופציה להארכה, כיצד זה שהמכרזים הקיימים משתנים בגמישות ללא כל הסבר ? בקיצור - מדיניות של זגזוגים, כאשר כל בעל תפקיד מנסה לממש את חלומותיו הרטובים.
אין לי מילים... טיפשות בהתגלמותה!האם יכול להיות שפספסנו את הידיעה הזו ?
סוף עידן המונופול בתחבורה הציבורית?
רעיון טוב, ביצוע ח**האם יכול להיות שפספסנו את הידיעה הזו ?
סוף עידן המונופול בתחבורה הציבורית?
נכון, נתינת קווים צריכה להיות...רעיון טוב, ביצוע ח**
הרי ברור מה יקרה: יכפו על אגד ודן להפריט גם קווים שפועלים בצורה טובה (ולא רק את אלה שזקוקים לשדרוג). ונראה לכם שבכל המכרזים יזכו מטרופולין וקונקס? ברור שחלק יגיע לקווים (זהירות, תושבי השרון), סופרבוס (אכלתם אותה, ראשון) ועוד כמה חברות אפילו יותר גרועות מזה. רוצים הפרטה? תעשו את זה בצורה מדורגת יותר, לא כוחנית ועם שכל. תנו לאגד ודן להמשיך להחזיק בבסיסי פעילות מספיק חזקים ותעודדו אותן להשתפר במוקדי הפעילות הללו. תעלו את רמת החברות שזוכות במכרזים, ותתחילו לאכוף את תנאי המכרז. תפסיקו להפריט לשם ההפרטה בלבד!
שאלההאם יכול להיות שפספסנו את הידיעה הזו ?
סוף עידן המונופול בתחבורה הציבורית?
השאלה המתבקשת מכל העניין הזה היאהאם יכול להיות שפספסנו את הידיעה הזו ?
סוף עידן המונופול בתחבורה הציבורית?
חבל על הפיקסלים, בועזהאם יכול להיות שפספסנו את הידיעה הזו ?
סוף עידן המונופול בתחבורה הציבורית?
רמי ,תתנחם בכך שבסוף ,אבל תמיד בסוף ,חבל על הפיקסלים, בועז
כולנו פה בפורום יודעים שאגד ינפנפו את הסעיף הזה בחוק ההסדרים כמו שגרגמל מנפנף את הדרדסים מהשטיחועכשיו אם ניזכר, גם בתחילת הרפורמה הנוכחית דיברו על כך שתוך שמונה שנים יוצאו 100% מהקווים למכרז וכן הלאה וכו'. מהר מאוד זה הפך לעד 20% בתיאום ובהסכמה מלאה של אגד ודן לכל קו וקו שיוצא למכרז. אז בוא לא נהיה נאיביים ונבין כולנו שלא מדובר פה בשום דבר שמתקרב לזה. לצערי אנחנו ניאלץ להיות כפופים לגחמותיהן של אגד ודן עוד שנים רבות. לצערי העוול ההיסטורי ישאר איתנו עוד לפחות עשור אם לא שניים.
נסה את Blip & Blopרמי ,תתנחם בכך שבסוף ,אבל תמיד בסוף ,
הדרדסים מנצחים...
שווה לי להתעייף ולהפעיל את הטורנט ?
המממ...שווה לי להתעייף ולהפעיל את הטורנט ?
וועוד כמה ידיעותהאם יכול להיות שפספסנו את הידיעה הזו ?
סוף עידן המונופול בתחבורה הציבורית?
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.