האם יכולה להיות ספונסר משפחה לא מדרגה ראשונה?

איילת80

New member
האם יכולה להיות ספונסר משפחה לא מדרגה ראשונה?

שלום אני מדפדוף בפורום רואה שיש אנשים שמהגרים ללא ויזת עבודה אלא ע"י ספונסר שהוא קרוב משפחה. צריך להראות איזהשהו סכום X (נראה לי 80,000$). מישהו יכול להגיד האם גם קרובי משפחה רחוקים יותר שהם אזרחים יכולים להיות ספונסרים? בהנחה שיהיה לנו את הסכום הזה? תודה מראש איילת
 

d a p h n a

New member
גרין קארד על בסיס איחוד משפחות

ניתן לקבל: על ידי נישואים (כאשר בן/בת הזוג הם אזרחים אמריקאים והם הספונסרים). על ידי קרבה של הורה/ילד (ילד מעל גיל 21 שהוא אזרח וחי בארה"ב יכול לבקש להתאחד עם הוריו, או לחילופין הורה יכול לבקש להתאחד עם ילדיו - כאשר אם הילדים בוגרים או נשואים יש לזה זמן המתנה ממושך של כמה שנים). על ידי קרבה של אח - אם יש אח שהוא אזרח אמריקאי וחי בארה"ב הוא יכול לבקש להתאחד עם אחיו/אחותו, כאשר יש לזה זמן המתנה מאוד ממושך (12-15 שנה). קרבה משפחתית רחוקה יותר לא מאפשרת לקבל גרין קארד, ולא משנה כמה כסף מוכיחים או מי מוכן להיות הספונסר. (הדרך היחידה במצב של קרבה רחוקה יותר היא דרך עקיפה - למשל דוד יכול לבקש איחוד משפחות עם האבא ואז אחרי שהאבא יעבור לארה"ב ויתאזרח הוא יכול לבקש את הילדים, אבל זה א)תלוי בזה שהאב רוצה לעבור לארה"ב וב) לוקח פרק זמן שלא שווה המתנה, כי האיחוד הראשון (דוד לאבא) יהיה עם זמן המתנה של 12-15 שנה, ואחרי זה צריך עוד 5 שנים עד שהאב יתאזרח, ואז עוד זמן המתנה ממושך עד שהילדים יוכלו לקבל גרין קארד. בקיצור, מדובר על סיפור של כל כך הרבה שנים שהוא הופך ללא רלוונטי. )
 

SuperVixen

New member
סליחה על השאלה...

אבל על פי העיקרון הזה, במידה ואני, לא אזרחית, מגיעה לארצות הברית בצורה חוקית ויולדת שם, אני יכולה לבקש אזרחות בשביל "להתאחד" עם ילדי? (אני מניחה שלא, אבל אני מקווה שאולי יש איזו דרך לקבל אזרחות דרך הילדים שנולדים בארצות הברית).
 

dz108

New member
בטח. כשהילד בן 21.

לפני שהילד בן 21 - הוא אינו יכול להעניק להוריו שום זכות חוקית לשהות בארה"ב.
 

d a p h n a

New member
../images/Emo45.gif

כפי שאמרתי, אזרח מעל גיל 21 שחי בארה"ב יכול לבקש להתאחד עם הוריו.
 

d a p h n a

New member
ורק כדי להבהיר....

מי שמבקש להתאחד הוא האזרח. אזרח אמריקאי יכול לבקש להתאחד עם אשתו, הוריו, ילדיו או אחיו/אחותו. אם את אמו של אזרח אמריקאי, את לא יכולה לבקש להתאחד איתו. הוא צריך לבקש להתאחד איתך. הענקת גרין קארד על בסיס איחוד משפחות הוא שירות שהמדינה נותנת לאזרחיה, והוא נעשה על מנת לעזור לאזרחים, לא על מנת לסייע לקרובי משפחתם. כאמור, ילד מתחת לגיל 21 אינו יכול לבקש להתאחד עם הוריו בארה"ב.
 
דפנה...שאלה בקשר לאיחוד אחים

האם יש איזה קיצור תהליך כאשר מדובר באח ואחות שהם מעל גיל 60 וקרוב לשבעים?
 

luckydude

Active member
איזה ספונסור?

בשביל חסות לגרין קארד או רק בשביל ה affadavit of support?
 

d a p h n a

New member
אני מנחשת שהכוונה היא לספונסר לגרין קארד

בגלל שהיא שאלה על זה כתחליף לויזת עבודה.
 

doronf65

New member
בעיה של טרמינולוגיה?

הספונסר הוא תמיד הקרוב שמבקש את איחוד המשפחות איתך. אם לזו הכוונה - אז חזרו לתשובה של דפנה. התשובה העקרונית היא "לא". אם כוונתכם ל"קו-ספונסר", אז התשובה היא כן. ה"קו-ספונסר" הוא אדם שמצטרף לבקשה של הספונסר, באספקט הכספי בלבד. לזו הכוונה ב- affidavit of support" שענה מישהו אחר. ואגב, אותם אנשים לא חייבים להיות קרובי משפחה, ויכולים להיות כם בעלי GC, לא רק אזרחים. דורון
 
למעלה