בפירוש כן
אני משוכנע שכיום מערכת הרכבות בארץ עדיין אינה בשלה לעניין, אבל עוד כמה שנים כשההיצע יצליח להדביק את הביקוש לנסיעה ברכבת לא תהיה שום בעיה להפוך את אחד הקרונות לקרון מחלקה ראשונה מפנק לאנשי עסקים שבו יגישו כיבוד קל לנוסעים והמקומות יהיו שמורים ומסומנים. זה יעודד גם את השמנא וסלטא לעבור להשתמש ברכבות מדי פעם. אם היה לי כסף לכך בהחלט הייתי מוכן לשלם אותו עבור שירות שכזה.
בפירוש כןהאם יהיה פעם בישראל מחלקה ראשונה ?
אני רוצה לפתוח פה דיון מעניין , האם לפי דעתכם יהיה פעם בישראל מחלקה ראשונה ושנייה ברכבת ישראל ,או שאולי בכלל לא צריך את זה, האם אתם הייתם מוכנים לשלם יותר כסף תמורת קרון מרווח הרבה יותר ושכולל בתוכו פינוקים נוספים שלא מוצעים בקרון רכבת רגיל ? אני מצרף 2 תמונות של קרון מחלקה ראשונה מסוג IC3 (בדיוק כמו כזה שמופעל בישראל ),אני רק מדמיין איזה נוח וכיף זה לסוע בקרון כזה מנהריה לבאר שבע ,לעומת דאבל דק צפוף ועמוס.
אני משוכנע שכיום מערכת הרכבות בארץ עדיין אינה בשלה לעניין, אבל עוד כמה שנים כשההיצע יצליח להדביק את הביקוש לנסיעה ברכבת לא תהיה שום בעיה להפוך את אחד הקרונות לקרון מחלקה ראשונה מפנק לאנשי עסקים שבו יגישו כיבוד קל לנוסעים והמקומות יהיו שמורים ומסומנים. זה יעודד גם את השמנא וסלטא לעבור להשתמש ברכבות מדי פעם. אם היה לי כסף לכך בהחלט הייתי מוכן לשלם אותו עבור שירות שכזה.