האם יבואן טרק CTC משנה מפרט

האם יבואן טרק CTC משנה מפרט../images/Emo2.gif

לאחר ביקור בחנות יבואן של טראק ברח' החשמונאים,הסתכלתי על דגם 4500 שנת 2005 (להבדיל מ-2004). למרות שבאתר טראק העולמי כתוב שבדגם 4500 שנת 2005 הוסיפו מעצור דיסק במקום מעצור רגיל,אצל היבואן בארץ נמכר אותו דגם בלי הדיסק! האם ייתכן? האם היבואן חוסך על חשבון הלקוח? מצורף קישור למפרט המקורי
 
הסתכלתי טוב

עכשיו תורך. (תסתכל בשורת אופציית צבעים) הדגם בצבע שחור כחול מגיע עם דיסק הדגם בצבע שחור אדום מגיע בלי דיסק סוכנות מוכרים את שני הדגמים ללא דיסק! בהנחה שלקוח ירצה לבחור את הדגם עם דיסק,למה מוכרים לו את הצבע שחור כחול ללא דיסק? מדוע הם מורידים את הדיסק?
 

סביבסמי

New member
הכל קורה בחדר קטן וחשוך......

זוג מכונאים שפופים פותחים ארגזים של טרק 4500 ובידיים עטויות בכפפות מפרקים בלהט דיסקים מכניים...... במקומם מורכבים ברקסים V שפורקו מאופני גארי פישר טסחרה עוד בשנת המודל 2002... הדיסקים המכניים נשלחים בעסקה סיבובית למרוקו ומשם לצ'ילה שם הם נמכרים בשוק השחור במחירי הפסד של 1.5$ קנדי האחד..... בסופו של דבר יוצא היבואן ברווח נקי (על חשבון הלקוח) של 0.0000087658787670908$ קנדי ליחידה (סכום מדהים נוכח כמות ה- 4500 העצומה שנמכרת בישראל... אבל זה לא הכל...... התעלומה בעיצומה....... אילו ברקסים הורכבו על הטסחרה מודל 2002.....?????? מי שיענה נכונה יזכה ברפידה משופשפת של דיסק מכני RST שפורק מאופני ראלי 2001 והורכב על הארו X3 מודל 99...... ובקיצור: Get-A Life...
 

Amir CTC

New member
תמיד דופקים את השחורים...

ואולי זו כנראה הסיבה שהצרכן הישראלי ישר קופץ ומבלבל את המוח וכמובן שואל את החברים המבינים לעצות, מבלי לשאול את מי שהציע לו את האופנים במה מדובר. אז אחרי ששאלת את החברים, שענו לך, אגב, כמו שצריך, להלן מספר תשובות ממי שמייצג את הגוף עליו יצאה זעקתך המרה ואותו האשמת שלא בצדק במירמה ועושק, עבירה פלילית לכל הדיעות: 1. הדגם 4500 קיים באופציה עם מעצורי V או עם מעצורי דיסק. 2. הדגם 4500 קיים באופצית 2 צבעים- כחול שחור או אדום שחור. 3. נכון להיום, איננו מיבאים את הדגם עם מעצורי דיסק. עד כאן, ושים לב! פספסת עוד שינוי חשוב במפרט של האופנים! כן, כן! אבל הפעם אנחנו דופקים את עצמנו...: המפרט שנתת כולל 24 הילוכים בעוד שאצלנו האופנים הם 27 הילוכים! גול עצמי... מה תגיד על זה? להלן התשובה: מספר דגמים נמכרים בגרסאות שונות בין השוק האמריקאי לשוק העולמי. המפרט שנתת הוא של הדגם הנמכר בשוק האמריקאי. המשך יום נעים.
 

smigol

New member
מה אתם קופצים גם אמיר וגם סביבון

הבן אדם סהכ שאל שאלה לגיטימית מה קרה??? פשוט תענו לו וזהו איזה ריגשי. וחוץ מיזה אני רוצה לישעול אם אפשר? האם ה-BRUISER3 גם מגיעה לארץ? ואם כן כמה הוא עולה?
 

Amir CTC

New member
אוי SMIGOL

מתי תבין שאנשים לא סתם קופצים אלא אם יש להם סיבה מספיק טובה. תקרא את ההודעה הראשונה שלו ותבין מיד. בכל אופן, לשאלתך (ההגונה למדי :) ), הדגם יגיע לארץ ומחירו צפוי (!) להיות כ-5500 ש"ח. מחיר סופי יהיה לכשיגיע לארץ. אגב, אני מעדיף שתשאר סמיגול ושלא תהפוך לגולום...
 

smigol

New member
תודה.בכול אופן כאשר יגיע הדגם

לארץ ניקפוץ לחשמונאים ניבדוק אותו ,אני מחפש אופני FREE RIDE טובים וזולים.
 
ובכן אמיר...אתה טועה

לא כל אחד שתוהה ושואל,יש כוונה רעה,לפעמיים השאלה עולה מכיוון שבאמת לא היה נראה לי הגיוני הדבר,לפני שבוע נכנסתי לחנות והתרשמתי מדגם 4500,והיום בכניסה לאתר החברה ראיתי את האופניים עם דיסק והדבר נראה לי תמוהה במקצת. בכל אופן תודה עך התשובה. אני בכל מקרה קניתי לבסוף נורקו "סטורם" כי מבחינת מכלולים/מחיר לדעתי הנורקו נותן יותר,לגבי שרות נראה בהמשך (שמעתי דברים לא טובים על סקוט בת"א) מקווה שאתבדה. יום טוב.
 

Amir CTC

New member
לא רותה להתחיל מהומות אבל

משפטים כגון: "האם יבואן טרק CTC משנה מפרט?" (בכותרת- סוג של פרובוקציה) או "האם היבואן חוסך על חשבון הלקוח?" אינם מקנים את הרושם כי מדובר בשאלה תמימה אלא רומזים על חוסר הוגנות מסוימת מצד הקמעונאי. נסה להבין את מה שאני אומר ובאמת, בוא נעצור את הדיון כאן. בכל אופן, תתחדש, תרכב הרבה ותהנה. אני מקווה ומאמין שבכל מקרה לא יהיו לך אי אלו בעיות עם הנורקו.
 

טיראן מ

New member
../images/Emo45.gif

מזכיר לי מערכון של דודו טופז על הפרובוקטיביות של עיתון "העולם הזה". זה הולך ככה: אתה עובר ליד העיתון, רואה כותרת ענק "האם אריק שרון לוקח סמים?" אתה נגנב, נדהם, מהר קונה את העיתון, פותח מהר, קורא, בפנים כתוב ... "לא"
 
אם כבר מדברים על שירות של סקוט...

דוגמא מאתמול לשירותל שניתן על ידי מוכרים בחנות. נכנסתי עם אופני אתמול לחנות וביקשתי לדעת אם יש כפפות עם ג'ל. התשובה של המוכר: מה שתלוי שם זה מה שיש. שאלתי שוב אם יש שם כפפות עם ג'ל. התשובה: מה ששם זה מה שיש. מעודד או חיים ב-CTC תמיד יכולתי לקבל תשובה על השאלה הכי טפשית, במיוחד שלא קשה לבדוק ובמיוחד כשהייתי האדם היחיד בחנות עם שני מוכרים. לא מעיד שום דבר על השירות לרוכשי האופניים, אבל לא ממש עושה חשק לחזור לחנות. ולאמיר - ממש לא עבירה פלילית מה שכתב הבחור מעל, ולא חייבים לענות בצורה בה ענית. אפשר לשמור על דרף ארץ גם אם השואל עושה את זה בדרך קצת מעצבנת. וזה מלקוח שלכם.
 
למעלה