האם חשובים לכם החיים – עצרו ופנו לקבל עזרה מקצועית

תוכן-מקודם

Member
מנהל
תפןז 1.jpg
קרדיט:מרכז גמילה ויקטוריה רנסנס​
הגוף שלכם הוא המשאב החשוב ביותר שיש לכם בחיים האלה. יחד עם זאת, אתם לא מרגישים שיש לכם משמעות לחיים וזאת בעיקר בעקבות שימוש בחומרים ממכרים והיא התנהגויות מסוכנות שמאפיינות את שגרת היומיום שלכם. ואולם, בשביל לצאת מן המעגל ולאפשר לעצמכם לקבל את איכות החיים שאתם מאמינים שמגיעה לכם, אתם קודם כל צריכים להאמין בעצמכם ובחשיבות של החיים שלכם. זוהי בדיוק המשימה של אנשי הצוות המקצועיים של מרכז הגמילה ויקטוריה רנסנס אשר מסוגלים ללוות אתכם בתהליכי הגמילה המורכבים, ולהציע לכם את הדרכים להתמודד עם כל שאלה או צורך שעולים בחיים שלכם.

התמכרות היא בעיה שצריך לטפל בה מן היסוד​

בעיות התמכרות הן בעיות שצריך לטפל בהן ויפה שעה אחת קודם. ראשית, משום שאתם עלולים למצוא את עצמכם בסחרור התנהגות מסוכן, ומעבר לכך משום שאפילו אם מדובר על תהליך גמילה מקנאביס פשוט, עדיין צריך לתת לגוף את הזמן להחלים לפני שלוקחים סיכונים כמו יציאה ממרכז הגמילה לבילוי עם חברים בפעם הראשונה. על כן, צריך להיות מאוד שיקולים בבחירת תהליך העבודה שלכם ואפילו לקבל ייעוץ מכמה וכמה אנשים, לפני שאתם לוקחים את ההחלטה הנכונה לכם.

ככל שהחומר קשה יותר, כך התהליך מאתגר יותר​

חשוב לזכור כי יש הבדל מאוד גדול בין גמילה מקוקאין הנחשבת תהליך הגמילה מאוד מורכב, לבין גמילה מסמים קלים. ככל שמדובר על חומר בעל פוטנציאל כאילו את גדול יותר, כך המצב שבו אתם נמצאים הוא מורכב יותר והצורך לקבל פתרונות הוא מאתגר יותר. מבחינתכם, המשמעות היא שצריך להתכונן לגרוע מכל ולהבין בדיוק איך יראה תהליך הגמילה שלכם לפני שאתם לוקחים את ההחלטות, כדי שלא תמצאו את עצמכם מתוסכלים מן התהליך ומתמודדים עם התנגדויות לאורך הדרך שמשפיעות על החוויה כולה.

הכוח של המרכז הוא ביצירת התהליך הנכון לכם​

מרכז גמילה מסמים לוקח את האחריות על התהליך שאתם צריכים לעבור ועוזר לכם מתוך שנים רבות של ניסיון, לבנות את סגנון הטיפול הנכון ביותר לצרכים שלכם. זאת אומרת שאתם רק צריכים להפקיד את עצמכם בידיים של אנשי המקצוע ולקבל את כל הפתרונות שאתם צריכים לקבל במהלך הטיפול שלכם.

ביחד עם אנשי הצוות המקצועיים של מרכז גמילה ויקטוריה רנסנס, ניתן לתכנן תהליכי הטיפול המתאימים לכל לקוח ויוצרים את התנאים הטובים ביותר להחלמה שלכם. לפרטים נוספים 1800205077.
 
למעלה