האם זוהי ראשית צמיחת גאולתנו

חנוך6

New member
האם זוהי ראשית צמיחת גאולתנו

מדינת ישראל כמו שהיא כיום אין בה אפילו ריח של גאולה. על מקום הכי קדוש של עם ישראל עומד מסגד. בערב הסעודית אין כלל יהודים, ואילו בארצנו יש המון ערבים. אבל גם בארצנו, ערבי מסתובב לו חופשי ברמלה ואילו יהודי אינו יכול אפילו לדרוך ברמאללה. ישנם יהודים שהראש שלהם עובד רק איך להצדיק את שונאי ישראל ובכל כוחם רוצים להיות השטינקרים של המחבלים. האם לכל זה אפשר לקרוא גאולה? לכן נדמה לי שאסור להחליף ולרמות את עצמנו שזוהי כבר הגאולה. אם אנחנו נבין עד כמה אנחנו רחוקים מהגאולה, זה יעורר בנו תשוקה אמיתית לגאולה האמיתית. אבל עם כל זה מדינת ישראל יש בה יישוב גדול של יהודים עם עתמאות יחסית, וצריך לחזק את מדינת ישראל ועם ישראל וזה מה שהמפדל עושה.
 

yeyb

New member
לא מסכים איתך

א. הגאולה לא חייבת לבוא דווקא במצב האופטימלי. ב. המצב היום לא פחות טוב משהוא היה בתקופה שלפני הקמת המדינה. הייתי מפרט אבל אין לי כ"כ זמן עכשיו.
 
למעלה