האם זוהי ראשית צמיחת גאולתנו
מדינת ישראל כמו שהיא כיום אין בה אפילו ריח של גאולה. על מקום הכי קדוש של עם ישראל עומד מסגד. בערב הסעודית אין כלל יהודים, ואילו בארצנו יש המון ערבים. אבל גם בארצנו, ערבי מסתובב לו חופשי ברמלה ואילו יהודי אינו יכול אפילו לדרוך ברמאללה. ישנם יהודים שהראש שלהם עובד רק איך להצדיק את שונאי ישראל ובכל כוחם רוצים להיות השטינקרים של המחבלים. האם לכל זה אפשר לקרוא גאולה? לכן נדמה לי שאסור להחליף ולרמות את עצמנו שזוהי כבר הגאולה. אם אנחנו נבין עד כמה אנחנו רחוקים מהגאולה, זה יעורר בנו תשוקה אמיתית לגאולה האמיתית. אבל עם כל זה מדינת ישראל יש בה יישוב גדול של יהודים עם עתמאות יחסית, וצריך לחזק את מדינת ישראל ועם ישראל וזה מה שהמפדל עושה.
מדינת ישראל כמו שהיא כיום אין בה אפילו ריח של גאולה. על מקום הכי קדוש של עם ישראל עומד מסגד. בערב הסעודית אין כלל יהודים, ואילו בארצנו יש המון ערבים. אבל גם בארצנו, ערבי מסתובב לו חופשי ברמלה ואילו יהודי אינו יכול אפילו לדרוך ברמאללה. ישנם יהודים שהראש שלהם עובד רק איך להצדיק את שונאי ישראל ובכל כוחם רוצים להיות השטינקרים של המחבלים. האם לכל זה אפשר לקרוא גאולה? לכן נדמה לי שאסור להחליף ולרמות את עצמנו שזוהי כבר הגאולה. אם אנחנו נבין עד כמה אנחנו רחוקים מהגאולה, זה יעורר בנו תשוקה אמיתית לגאולה האמיתית. אבל עם כל זה מדינת ישראל יש בה יישוב גדול של יהודים עם עתמאות יחסית, וצריך לחזק את מדינת ישראל ועם ישראל וזה מה שהמפדל עושה.