האם זה שמאלני או ימני?

הצופה.

New member
האם זה שמאלני או ימני?

משנה 1.מדינת ישראל היא מדינת היהודים. 2.גם מי שסבתא של הדודה של האבא היתה יהודיה ומוכיח נאמנות למדינה יקבל אזרחות. 3.לערבים מגיעה מדינה שתכלול הפרדה מוחלטת בין יהודים וערבים כולל ערביי ארץ ישראל. 4.כל פעולה תתבצע בהסכמה 5. החל ממחר בבוקר כל תושב ערבי יהיה אזרח המדינה הפלשתינית ללא זכות בחירה לכנסת כל תושב כולל ערביי ישראל. 6. כל נקודה שבה חיים יהודים תחשב מדינת ישראל וכל שטח שעליו חיים ערבים יחשב כפלשתין 7.בהסכמה והדדיות תחל תנועת אוכלוסין כדי לבצע את ההפרדה לדוגמא תושבי אריאל יפונו לאום אל פחם ולהפך חייב להיות רצף טרטוריאלי במדינות הנ"ל ואו תושבי יפו יעברו לאשקלון ולהפך.. 8.ירושליים תהיה בירת שתי המדינות אך גם שם תהיה הפרדה מוחלטת לעומת גישה חופשית למקומות הקדושים לכל הדתות השמירה תהיה בידי האום 9.כל פעולת טרור שתתבצע תחייב את הצד השני לתוספת שטח למדינה הנפגעת כגודל הביית מימנו יצא המחבל או שווה ערך בכסף. 10.בכנסת לא יוכלו לכהן חברים יותר משתי קדנציות 11.שרי הממשלה יחויבו להיות אנשי מקצוע ולא יוכלו להיות חברי כנסת 12.מי שתורתו אומנותו יחויב בשירות לאומי ואפילו למען קהילתו 13.חינוך..יום לימודים ארוך החל מהגן..הכנסה בתוכנית הלימודים את הערך של כבד אביך ואת אימך ואת זקנך וחוליך..בריאות הגוף תהיה חלק נכבד ממערכת החינוך 14.הכנסת שעורי תורה ואהבת מולדת חובה כולל בבגרות 15.איכות הסביבה תהיה בראש מעייני הכנסת כאשר תועלת כספית לא תהיה שיקול לעומת בריאות הציבור. 16.משפט כל תיק משפטי שיגרר מעבר לתקופה שתקבע בחוק ישולם ע"י המדינה וזה רק חלק
 

Peace2002

New member
זה מה שנקרא פאשיזם

אתה יכול לקרוא בכתביו של בניטו מוסליני בשביל להרחיב את אופקייך.
 

הצופה.

New member
לא מבין את הנקרא?

בהסכמה כאשר כל צד מקבל את המקסימום האפשרי אפילו מעבר למה שברק הציע אבל כנראה שבצד השני לא ימצא פרטנר גם לזה בשמאל גם לא יכרתו את הענף עליו הם חיים (הבכי התמידי) יש פה את זכות השיבה יש פה את חלוקת ירושליים יש פה מדינה על 110 אחוז ממה שהם מצפים מה שחסר פה זה שאנו לא מוכנים להיות הקורבן למיניוטאורוס החמאסי שיפתח את שערי גן עדן ביפניהם ולכן אם מהלך כזה לא יתקבל שום מהלך לא יתקבל
 

Peace2002

New member
יש כאן הרבה דברים

יש כאן מדינה שרק קבוצה אתנית אחת מקבלת בה אזרחות. יש כאן אפרטהייד. יש כאן טרנספר. פאשיזם זה לא בהכרח דבר רע. יש אנשים שחושבים שזה דבר טוב וחיובי. ליברמן, מוסליני, בוש. אתה בחברה טובה.
 

בר בי רב

New member
לא רע בכלל, למעט שההפרדה צריכה

להעשות משני צידי הירדן ולא גבולות הסכמי הפסקת האש מ-49´.
 
למעלה