האם זה מסוכן ש-בי יושב על הממיר

Usagi

New member
האם זה מסוכן ש-בי יושב על הממיר

בי כבר שבועיים בבית מאז החיסןו שלו נגד חתלתלת - אנחנו החלטנו לא להוריד אותו כי יש יותר מידי חתולים חדשים למטה וגם עכשיו זאת תקופת הייחום ויש כ- 7 זכרים חדשים למטה (לא מוכרים), אז אנחנו פוחדים שהוא לא יחזור כי הם עלולים לגרש את בי וללכת איתו מכות.... למרות ש-בי יש לו קריזה לקראת הבוקר שהוא רץ כל הבית יחסית כל היום הוא שקט. בחדר של ההורים יש שידה ועל השידה יש ממיר השידה ממוקמת מול מראה בשבוע האחרון בי עלה על השידה התחיל להתסכל במראה (חשב בטח זה חתול אחר), ומאז הוא הרבה פעמים עולה לשם ויושב על הממיר ומביט במראה או שוכב שם שהתחת שלו מופנה למראה... האם בי ישרף מהמחום של הממיר? (הממיר לא מתחמם הרבה חום קטן כזה) אבל יש סיכון?
 
איזה בי-בובון../images/Emo85.gif

החכם הזה יודע באיזה מקום לבחור על מנת לחמם את עצמותיו בימי החורף הקרירים. הממיר עצמו אינו יכול לשרוף את החתול ,החום שנפלט הוא נעים ולא חם מידי -אולם יש סכנה "לבריאותו" של הממיר ,על הפתח העליון נמצאים חורי האיורור של המכשיר ,כאשר הוא יושב עליו למעשה הוא חוסם את מעבר האוויר ועלול לגרום למכשיר להתקלקל וחבל (אבל יש שירות החלפה/תיקון של החברה כך שאפילו יגרם נזק יחליפו לכם מכשיר)
 

Applebite

New member
איזה קוקי...

החתול שלי היה יושב ימים שלמים על הוידאו הפרימיטיבי מתקופת האבן שהיה לנו פעם בגלל החום שפלט וכנראה גם האנרגיה שהוא פולט או משהו (הוא היה יושב שם גם כשהוידאו היה כבוי וקר). לוידאו לא קרה כלום (חוץ מזה שהוא התפגר בשלב כלשהו מזקנה. לדעתי זה אחלה מקום והמקסים הזה היה יודע טוב טוב אם הוא היה נשרף. חתולים יודעים מה טוב להם הרבה יותר מבני אדם ברוב המקרים.
 

קרני4

New member
../images/Emo9.gifמקדימה הפרווה קצת "נוצתית"

יש לבונבון כאילו "סינור לבנבן" קצת רך מקדימה. תביטי בתמונה שבי ישן במיטה. נסי גם לגעת שם ותרגישי.
הוא נראה עם אוברול לבן, "סינור פוך" לבנבן, ו"קישוט נמר" למעלה. גם לחתולה הלבנה בחצר שלי מקדימה יש "סינור" רך ולבן. אצל בי הפרווה בסינור לא רכה יותר וקצת כמו פוך?
קרני
 

barakbl

New member
אויש, לנו יש שלושה ממירים של yes

בבית, ואין ממיר שלא זכה לכך שהחתול יושב עליו. שני ממירים (על הטלויזיות הם נמצאים) כבר צנחו עם החתול (במקרה אחד נתקעה לו ציפורן בחור של הממיר, והיה סיפור מההפטרה לשחרר אותו משם). נו טוב, הוא יודע יותר טוב מכולם איפה חמים ונעים לו...
 

f e l i n e

New member
../images/Emo6.gifגם אצלינו נאצ'וס השתקע על הממיר

זרמי חום נעימים: הישר לישבן החמוד שלו
. הישיבה יכולה להזיק לממיר:
שערות שחודרות פנימה דרך החרכים
חסימת פתח האוורור כולו- גורמת לחימום יתר של המכשיר. הפתרון
לאפשר לו לשבת על הממיר- לדאוג שהוא לא חוסם את כל פתחי האיוורור ולקוות שהממיר יספוג את השערות ואת משקל החתול בגבורה.
 

ליעד3

New member
שלי לא יושב על הממיר, אלא שובר אותו

הטכנאים של הטלויזיה באים בקביעות כדי לתקן את הממיר שנופל. כל פעם החתול מזנק מעל הממיר, ומפיל אותו. החתול לא יהיה אלוף ישראל בקפיצה לגובה. תמיד מפיל את המוט, כלומר הממיר. אחרי שהטכנאים באים ומתקנים, הוא קופץ מעליו שוב. הטכנאי כבר יודע שיקבל בעוד כמה זמן קריאה דחופה. ליעד
 
סליחה על הבורות

אתה גר בבניין ומוריד את החתול כל יום למטה? למה זה כלב? חתולים עדיף שישארו בבית מה יש להם לחפש בחוץ חוץ מסכנות, תאונות הרעלות ופציעות?
 
למעלה