האם זה מכובד להביא מתנה ולא כסף...?

אולי...

תצליחי לגרד עוד 80 ש"ח וככה יהיה לזה גם משמעות... אבל תלכי זה בטוח...עדיף שתיתני לה 100 ש"ח מאשר שלא תבואי בכלל והיא תפסיד את כל המנה! בהצלחה!!!
 
מה זאת החוצפה הזאת?

למה היא צריכה "לגרד" Xש"ח בשביל לבוא לאירוע גרנדיוזי שאליו היא הוזמנה?????????????????? למה בכלל מישהו צריך "לגרד" כסף שאין לו בשביל לממן גחמות של מישהו אחר? למה? אני פשוט לא קולטת את זה
 

nishlup

New member
מותק ....../images/Emo6.gif

אתה מתקדם מדי עם התובנות שלך, בשבילנו, חמומות המוח ורודפות הצדק.... לך, לך לפורום צרכנות יותר טוב לך...
 

Yaniv K22

New member
בזמן שהיא שאלה אותנו את השאלה

היא יכלה לחסוך את הכסף הזה של הגלישה באינטרנט. אני חושב שכאשר באמת רוצים לתת כבוד למישהו, ועוד ביום החתונה שלו, אפשר לעשות מאמץ קטן ולראות מאיפה אנחנו כן יכולים לתת לו סכום כסף נאה. אז חוסכים קצת החודש.
 
יש לי רעיון!

תקני להם כרטיסי חיש גד בסכום של כמה שאת רוצה (נגיד, 100 ש"ח). יש סיכוי שהם יוכלו לזכות בסכום ממש יפה בזכותך!!! אבל אז גם יש סיכוי שתבזבזי סתם כסף... אני פעם קניתי מתנה קטנה (ספר של הקאמה סוטרה, אם את ממש רוצה לדעת...) וצירפתי לזה חיש גד של משכנתה. הם אמנם זכו רק ב-50 ש"ח, אבל אהבו את הרעיון. תחשבי עלזה. ואני אחשוב על דברים אחרים...
 

דינגומט

New member
ב-100 ש"ח אפשר לעשות המון דברים

אפשר להכין להם תמונה ממוחשבת שלהם בכמה צבעים שונים (סגנון אנדי וורהול) על, נניח, 6 ריבועים, עשיתי את זה לחברה ליומולדת 30 והיא ממש אהבה. אפשר לתעד את ההכנות ולהכין אלבום יפה. בכלל, אני ממליצה לך להיכנס לפורום אמנות שימושית ולהתייעץ איתם. זה תמיד מקסים לקבל משהו אישי בעבודה עצמית, זה מראה על השקעה ואיכפתיות.
 

Boolintz

New member
רעיון מעולה!!!!../images/Emo45.gif

אהבתי
 

Yaniv K22

New member
זה כמו לתת כרטיס למשחק בינגו

אני לא הייתי מתלהב מזה. זה חתונה, לא איזה אירוע פרטי בבית. היא צריכה להביא מתנה או סכום כסף שיהיה שווה ערך ויכסה את עלות המנה באולם. זאת הציפייה. אחרת, היא עצמה בעצם תכניס אותם לחוב קל מבחינתם. בכל מקרה אהבתי את הרעיון ואקח אותו לענינים אחרים. לא לחתונות אבל.
 
מה../images/Emo35.gif?../images/Emo70.gif

'חוב'? אתה יודע כמה אנשים אצלנו לא כיסו את עלות המנה, ולא הזיז לנו? אנחנו עשינו את החישוב שלנו ל"מתנה ממוצעת"- ולפי זה חישבנו- כמה אנחנו יכולים להוציא ובכמה אנחנו יכולים לחרוג מזה. לא ציפיתי מאפ1 "לכסות" לי את העלות. אפ1 לא חייב לממן את הפנטזיות שלי/של המשפחות שלנו
 

Yaniv K22

New member
זה חוזר כמו בומרנג

כשאת תלכי אליהם לאירוע את פתאום כן תתחשבי בזה שהם לא כיסו את המנה שלהם. פתאום זה כן יהיה חשוב. יש משפט פשוט אומר: מה שנותנים זה גם מה שמקבלים בחזרה. זה כל כך נכון. מי שנותן סכומים מעליבים באירועים, שלא יצפה באירוע שלו שיקבל סכומים אחרים. הוא יקבל בדיוק את אותו הכבוד בחזרה.
 

ט ו ש ה

New member
ושוב, ההכללות האלה...

יניב, השיקולים שלך הם שלך, וזה סבבה, אם אתה רוצה לעשות את הכל סביב הכסך שכן או לא תקבל מהאורחים שלך, ולעשות רשימות שחורות של מי שלא כיסה את המנה שלו ו"ביזה" אותך ביום חתונתך - שיבושם לך. חלקנו עשינו שיקולים אחרים (כמו למשל, לגרום לאורחים שחשובים לנו להרגיש בנוח, גם אם הצ'ק שלהם היה קטן וצנוע) - כל אחד עושה את שיקוליו הוא, לא מתאים לך? בבקשה, תעשה שיקולים אחרים, אבל תנסה לפחות לכבד את זה שלא כולם חושבים כמוך. זה עדיין לא עושה את כולנו פראיירים, טיפשים וקמצנים, אוקיי?
 

Athaclena

New member
אני אישית מעדיפה לתת ולקבל מתנות.

זה יותר אישי, וקיבלנו הרבה דברים יפים מאוד כמתנות לחתונה. רק אם מבקשים ממני דוקא כסף או שממש אין לי רעיון למתנה אני אביא כסף, וגם אז אנסה לגוון עם משהו אישי (וקטן וזול - זוג פמוטים + כסף במקרה אחד). מצד אחד אני הייתי מתבאסת נורא אם היו מביאים רק כסף, מצד שני יש כאלה שמעדיפים כסף...
 

Yaniv K22

New member
עדיף לתת מזומן 100-150 ש"ח

זה עדיף מאשר מתנה.זה גם מה שאני נתתי בחתונה של הרבה חברים וזה תמיד היה מוערך.
 

doris12111

New member
היי

עדיף שלא תלכי בכלל ותגידי שלא יצא לך להגיע לחתונה. ובהזדמנות תלכי אליה ותביא לה משהו לבית שלה שבו היא תגור.
 

ט ו ש ה

New member
אני לא מבינה את זה!!!

למה שלא תלך בכלל??? מה, 100 שקל זה לא כסף? זה גדל על העצים??? אם יש לך עץ כזה אני ממש אשמח להכיר אותך. בחייאת, אני באמת לא מבינה לפעמים שיקולים של אנשים, 'צטערת.
 
למעלה