האם זה מומלץ?

leibovic

New member
האם זה מומלץ?

שלום לכולם אני מחפש מחשב לשימושי אינטרנט ואופיס... לא משהו הכי טוב, אבל שיהיה טוב... האם המחשב הבא הוא טוב? אם לא - מה עדיף להחליף? ATX MIDI 300WATT /12V + 2 FAN FOR P 4 מארז INTEL ® P4MFM JETWAY® לוח אם INTEL® PENTIUM® 4 2.0Ghz 400 MHZ אחריות לכל החיים מעבד 256MB SAMSUNG אחריות לכל החיים זיכרון 40GB (5400) שנה אחריות דיסק קשיח 3DForce 32MB Intergerated כרטיס מסך SOUND 128 AC97 כרטיס קול 56KBPS V.92 מודם פקס CD-ROM X 52 LG® כונן תקליטורים נמכר בנפרד צורב FDD 1.44MB 3.5 כונן דיסקטים 350 WATT P.O.P.M רמקולים KEY 108 FOR WINDOWS 98/Me/2000 מקלדת מקצועית WHEEL MOUSE עכבר אינטרנט נמכר בנפרד מסך נמכר בנפרד מערכת הפעלה חודש חינם ללא התחייבות אינטרנט חינם מעבד וזיכרון לכל החיים אחריות מעל שנה משווק מורשה של חברת אינטל מספר 10003113 משווק מורשה -אינטל ניתן לבצע כל שינוי בכל מרכיב בהצעה
 

BiggPoppa

New member
טוב מדי

למה שאתה צרחך יספיק לך פמטיום 3 1000. חפש יד 2 במצב טוב ובכסף שישאר סע לשבוע נופש.
 

leibovic

New member
תגובה

האם לא כדאי לקחת הרד דיסק 7200?? האם לוח האם הוא טוב מפסיק?
 

qwazimodo

New member
ראשית , המחשב טוב מידי. שנית

אם אתה קונה מחשב שיהיה טוב גם לדברים אחרים , יש לעשות שינוי טוטאלי!!! לעצם הצורך שלך במחשב , כפי שנאמר לפני , יספיק לך פנטיום 3 יד-שניה. (לידיעתך , מחשב כזה נמכר החל מ- 1000 ש"ח ועד ל- 1800 ש"ח - ללא מסך). אם ברצונך מחשב מבוסס פנטיום 4 , יש לדעת איזו חומרה לבחור !!! גם אם המחיר שיציעו לך למחשב הנ"ל הוא "אטרקטיבי" - אל תתקרב אליו !!!! במילה 1 - הרכיבים במחשב נחותים !!!!
 

leibovic

New member
תגובה

אני לא רוצה להשאר בעבר... בפנטיום 3... אני רוצה פנטים 4 או AMD... ניארה לי שAMD זה זול יותר וטוב יותר, לא? מה עדיף? איזה חלקים? אילו דגמים?
 

qwazimodo

New member
אתה בדיוק כמו הבחור שצריך לנסוע

10 דקות מהבית לעבודה , וקונה יגואר XJ6 .... בכל אופן , אם אתה שואל , עונה , קובע ומחליט אז תרומתנו מיותרת , לא ??? לפי רכיבי החומרה שפירטת אני יכול להגיד שאתה חסכן (ודי לחכימה ברמיזה ...). "כל טוב לאדוני"
 
אני משתמש ב... ../images/Emo16.gif

AMD ATHLON XP 1600+, עם לוח של ASUS, ואין לי טענות על המעבד. מומלץ במיוחד. יחסית למחשב *אישי* שפועל על חלונות יש לי UPTIME מעולה (השיא- שלושה שבועות וחצי, וגם הוא נקטע בגלל הפסקת חשמל וקצרים שקורים בבית יותר מדיי), כמובן שזה קשור גם לרכיבים האחרים, אבל שוב, AMD- אין לי טענות עליו.
ניר
 

MaSTeRLou

New member
AMD

בטווח מחירים הזה, רק AMD. זה צריך להיות משהו כזה בערך -->
 

leibovic

New member
תגובה

א. מאיפה לקחת את המפרט הבא? ב. איך המפרט הבא? עולה 3000 בלי מסך :SUPER ATX MIDI 300 WATT + 2 FAN מארז GIGABYTE 7VKMP - AMD VIA266 לוח אם AMD® ATHLON® XP® 1800PR מעבד 256MB DDR FSB-266 זיכרון 40GB (7200RPM) W.D® / Maxtor® דיסק קשיח GeForce MX 400 64MB + Tv Out לא מובנה כרטיס מסך SOUND AC97 128 WAVE AC3 3D SROUND כרטיס קול 56KBPS SMART-LINK® V.92 מודם פקס CD-ROM X 52 LG® כונן תקליטורים FLOPY DISK 3.5`` 1.44MB כונן דיסקטים 300 WAT + AMPLEFIER P.M.P.O רמקולים 108 KEY FOR WINDOWS 98/Me/2000 מקלדת מקצועית Wheel Mouse For Internet עכבר אינטרנט LG ®17`` E700B Flat (o.20 H Dpi מסך נמכר בנפרד מערכת הפעלה חודש אינטרנט חינם - ללא התחייבות
 

BiggPoppa

New member
קניית מחשב;

יש 4 סוגים של קונים (הכללה גסה): 1) אלו שכסף הוא לא שיקול וקונים את הטוב ביותר 2) אלו שכסף הוא השיקול העיקרי- וקונים את הזול ביותר 3) אלו שמחפשים יחס תמורה למחיר הגבוה ביותר (רוב האנשים) 4) אלו שמחפשים מחשב לפי הצרכים הספציפיים שלהם. (אלו הקונים החכמים ביותר) החלט איפה אתה נופל בקטגוריות הללו ונוכל לעזור לך.
 

freak2100

New member
הדיסקשיח!!!

קח 7200, לא 5400 (מהירות סיבוב של הדיסקיט) אתה לא צריך פנטיום 4 של 2GHz, קח מקסימום של 1500MHz, שזה גם מאוד מהיר ולא בטוח שאתה צריך את זה, אבל אני חושב שזה יחזיק לך מעמד להרבה זמן (1500 מגה הארץ, 1.5GHz) לוח אם, אולי עדיף משהו של ASUS, תלוי במחיר, קח את היותר זול (לוח אם טוב, אבל זול, תבדוק איזה לוחות יש לASUS ואם הם יותר זולים קח אותם) ואפשר גם למצוא את הכרטיס מסך הזה AC97 על חלק גדול מהלוחות של ASUS כbuilt-in ככה שזה יצא יותר זול (לקנות לוח אם עם built-in במקום לקנות לוח אם וכרטיס קול בנפרד) אז תתחשב גם בזה. לא צויין סוג הזיכרון (sdram, ddr-sdram, rdram...) כיום ddr-sdram נחשב להי טוב ביחס לביצועים תמורת מחיר, הוא מהיר ולא עולה מאוד הרבה, אבל אם ההבדל משמעותי, אפשר גם לקחת sdram רגיל, אבל אז מאבדים את היתרון של פנטיום 4 על פנטיום 3 וזה חבל.... חוץ מזה נראה לי בסדר, למרות שלא צויינו המחירים.... בהצלחה!
 

xroeeh

New member
מה עובר כאן על כולכם???

מחשב לאופיס!!! אופיס!!! קח איזה סלרון 1.7 עם זיכרון על פי הדרישה רצונך (אפשר גם DDR-SDRAM אבל גם SDRAM רגיל יעבוד סביר, רק שיהיה 256MB), לוח זול עם הכל onboard ומארז פשוט. הכל ביחד עם מסך לא צפוי לעבור את ה 3000 ובאופיס/אינטרנט יהיה תענוג לעבוד. רועי
 

leibovic

New member
אמרתי כבר...

אני לא מעוניין להישאר מאחור... לכן לא רוצה פנטיום 3...
 

xroeeh

New member
מי דיבר על פנטיום 3??

סלרון 1.7 הוא זהה לחלוטין לםנטיום 4 רק עם חצי כמות הזיכרון מטמון וזה לא ממש יורגש אם אתה לא תפעיל משחקים עליו. רועי
 

MaSTeRLou

New member
תשמע... תראה... תבין....

אם זה מחשב שהולך לשרת אותו מעבר לשנה שנתיים, שווה כבר להשקיע ברכיבים ששווים משהו. לא מבחינת הביצועים, אלא מבחינת האמינות. לקנות את הזול ביותר, זה בד"כ לא משתלם לטווח ארוך.. במבט שני, בהחלט אפשר להתפשר על המעבד, אבל על הלוח לא הייתי מתפשר כ"כ בקלות. חוצמזה, כל כמה זמן קונים מחשב?? נדמה לי שאם השימוש בו יהיה ל-3 שנים+, ה-עוד 5000 ש"ח לא יהוו מכשול.
 

leibovic

New member
שאלתי אותך שתי שאלות...

מאיפה לקוח המפרט הזה...? האם המחשב שהצעתי AMD הוא טוב?
 

MaSTeRLou

New member
אתה בהחלט יכול להתפשר על סלרון

זה מעבד ממש פנטסטי לכאלה דברים. אם כי, הAMD 1700 עולה רק 100 ש"ח יותר (והוא הרבה יותר טוב מאותו סלרון). את ההצעת מחיר הרכבתי אצל KSP, אבל אל תיקח את זה כהזמנה לקנייה אצלם. פשוט באתר שלהם הכי נוח להרכיב מחשב.
 

xroeeh

New member
לא לא... באותה רמה הסלרון לוקח את

המתחרה שלו (ה Duron), פשוט אפשר להשיג לו לוחות זולים יותר מל Duron. רועי
 

MaSTeRLou

New member
לא דיברתי על DURON, אלא על הXP

תתפלא, אבל אינטל לוקחים מחיר מטורף למעבד הזה, בעוד שהXP לוקח אותו בסיבוב. ספי דיבר על זה לא מזמן
 
למעלה