האם זה יכול להיות

האם זה יכול להיות

אני עשיתי ביום שישי אולטרסאונד וגודל הזקיקים: 17.9,15.3,13.8 13.3 כפול 4 12.7 14.8, 13.0 14.1 12.2 רירית 9.4 E2 11,480 פרוגרסטרון 2,3 ואמרו לי לעלות לשאיבה כבר ביום שני לקבל היום אוביטרל ב 11 בלילה האם ניראה לכם הדבר הזה עם זקיקים כאלה?
 
נתנו לך דיוק עשרוני?

באסותא נותנים גודל של זקיקים במספרים שלמים, וגם אז אמרו לי שיש הבדל בין בודקת לבודקת ובין מכשיר למכשיר כך שאני לא מבינה איך אצלך כל כך דייקו.
 
זריקת אוביטרל

קיבלתי עכשיו זריקת אוביטרל ל יד האם זה ניראה לכם? את כל הזריקות קיבלתי לישבן ןהאחות אמרה לי שאם אני רוצה או לבטן או ליד אבל לבטן אני מתה מפחד. זה בסדר ביד זה יגיע לרחם? (מצטערת על הבורות)
 

שירישי

New member
לא יודעת, מניחה שזה בסדר

בכל אופן אני חייבת לספר לך שלמרות שבבטן זה נשמע מזעזע (תמיד הפחידו אותנו שהחיסון נגד כלבת הוא סדרה של זריקות בבטן) למעשה זה ממש-ממש לא נורא. שווה לך לנסות פעם רק כדי לראות שזה כמעט לא מורגש!
 
אין שום בעיה עם אוביטרל ליד

זו זריקה תת עורית. זה יגיע לאן שזה צריך להגיע - הכל בסדר. העיקר שיהיה בהצלחה.
 

פּוֹנְג

New member
הזריקה לא אמורה להגיע לרחם...

אלא להיספג במחזור הדם. וכן, גם ביד זה נספג במחזור הדם.
 
בתור פחדנית מזריקות -זריקה בבטן

הרבה פחות כואבת מזריקה ביד. מניסיון. הייתי מזריקה (בסדר הזריקו לי) דקפפטיל לישבן עד ששיכנעו אותי לנסות בבטן, וזה היה הרבה יותר טוב. כדאי לנסות
 

פּוֹנְג

New member
לשרשר יקירתי, לשרשר


על מנת שלא יגמרו לנו מהר הדפים, אנחנו משרשרות הודעות אחת לשנייה ולא פותחות הודעה ראשית יותר מאחת ליומיים שלושה. תודה על ההתחשבות. בהצלחה בשאיבה הרבה זקיקים זה בהחלט הדבר הכי טוב שיכול להיות כשמגיעים לשאיבה.
 
למעלה