ממליץ מאוד לטוס בחברה אירופית לדרום אמריקה
סיפור אישי. בתאריך 27/12/2009 פיספסו 43 נוסעים (אני ומשפחתי ביניהם) שהגיעו מארגנטינה connection של אל על בסאו פאולו. יש לציין ש - 43 מהווים 15% מכלל המושבים ב - 777 של אל על. הפיספוס היה של דקות ספורות (כשנחתנו מטוס אל על עוד היה מחובר לשרוול). למרות שזו היתה תקופת סוף השנה האזרחית, חברת אל על התעלמה מאיתנו לחלוטין, איש לא דיבר איתנו וכמובן שאיש מבין אנשי אל על לא עזר לנו למצוא טיסות חלופיות. יש לציין שעל פי אמנות בינלאומיות האחריות על האיחור היא על החברה שאחרה (לא אל על) אבל אני מצפה מחברה ישראלית שהסיסמה שלה היא "הכי בבית בעולם" שלא תנטוש 43 מלקוחותיה, רבים מהם ישראלים, בשדה זר, במדינה זרה, בתקופה כה עמוסה. יש לציין שאל על מפרסמת את הטיסה שלה לסאו פאולו יחד עם טיסות המשך ליעדים נוספים בדרום אמריקה, אבל בפועל, לא יודעת להתמודד עם איחורים בטיסות אלו, ובמקרה שלי מדובר על איחור של דקות ספורות של 15% מכלל המושבים במטוס שלה. יש לציין גם שפניתי פעמיים לאל על על מנת להבין את פשר חוסר היחס שזכינו לו. בכל פעם זכיתי לתשובות וההסברים הרחוקים מאוד מהמציאות. כל חברה אירופאית שתטוסו איתה תהיה מחויבת למצוא לכם טיסה חלופית במקרה של איחור, ולא תנטוש אתכם. השתדלתי לספר את המקרה שלי בקיצור. במציאות הסיפור הוא ארוך, מיגע ומדהים מבחינת היחס של אל על ומבחינת עזות המצח של נציגיה בתשובותיהם שאינן אמת בלשון המעטה. אני, שעד אותה טיסה הייתי לקוח נאמן, מליץ יושר וחבר מועדון הנוסע המתמיד של אל על, סיימתי את קשרי עם חברה זו, וכל עוד זה תלוי בי, לא אטוס בה לעולם. יובל.