האם ומתי אל על תרחיב את התדירות לברזיל??

תשובת אל על

היי במאי השנה אנו נחגוג שנה להשקת הקו. לאור הצלחת הקו אנו בהחלט שוקלים תדירות רביעית, הנושא נמצא בבחינה. בברכה, נציג אל על
 

Nephilim

New member
כש TAP תחזור להפעיל את הקו לליסבון

סביר להניח שאל על יצמצמו את הקו לברזיל. TAP יכולה לפגוע באל על קשות.
 
אולי מספיק עם השטויות הללו?

יש לאל על מספיק תחרות לברזיל מול איבריה ושאר החברות האירופיות. לפי ההגיון שלך, הכניסה של USAIRWAYS היתה אמורה לצמצם את פעילות אל על בארה"ב.
 

Nephilim

New member
לא אותה השוואה

הקו לברזיל הוא עוגה של התרמילאים והתיירים הישראלים בלבד. וזו עוגה שכל חברה שנכנסת אליה לוקחת חלק ממנה. בקווים לארה"ב זה לא אותו דבר, כי יש כמה וכמה עוגות (למשל: התרמילאים שמחפשים הכי זול, החרידים שמחפשים את האוכל הכשר והחברה שלא טסה בשבת וכו') ובנוסף יש הרבה הרבה יותר מפעילים. כך שכניסתו של מפעיל נוסף לא בהכרח תורגש כמו כניסתו של מפעיל נוסף לעוגה שבה יש רק 2 צדדים שנוגסים. חוץ מזה שיו אס טסים מפילדלפיה ואל על לא טסה משם.
 
מציע לך אם יש לך זמן לעלות...

על כמה מטיסות אל על לברזיל ותראה שאמנם יש הרבה ישראלים אבל יש המווון תיירים שמגיעים לישראל עם הקו הזה....במיוחד בחודשיים שלפני סוף השנה, הקו היה עמוס בתיירים נוצרים שבאים לארץ הקודש....
 
מציע לך אם יש לך זמן לעלות...

על כמה מטיסות אל על לברזיל ותראה שאמנם יש הרבה ישראלים אבל יש המווון תיירים שמגיעים לישראל עם הקו הזה....במיוחד בחודשיים שלפני סוף השנה, הקו היה עמוס בתיירים נוצרים שבאים לארץ הקודש....
 

Nephilim

New member
אכן יש לא גם צליינים

אבל זה עונתי בלבד. חוץ מזה, אם אל על הייתה רוצה צליינים היא הייתה פותחת קו בין ישראל לסיאול. אל על כחברה מיעדת עצמה יותר לתייר הישראלי. היא משווקת עצמה כחברה הלאומית וכמותג ולפיכך גובה מחירים גבוהים יותר. אני לא אומר שזה לא טוב, אני רק טוען שבשונה מהקו ללונדון והקו לניו יורק למשל.. הקו לסאו פאולו מיועד עבור התרמילאים הישראלים. בדיוק כפי שהקו לבנגקוק והודו מיועד גם הוא עבור הנופשים הישראלים. קח למשל את אוזבקיסטן איר, כמה תיירים אוזבקים הם כבר מטיסים לארץ? קח למשל את אתיופיין אירלינס, כמה תיירים אתיופים הם כבר מטיסים לארץ.. וככה גם עם רויאל ג'ורדניאן וכו'.. הם גילו שיש להם מה להציע לתייר הישראלי ובגלל זה הם משגשגים. אם אל על הייתה עושה אותו דבר לתיירים זרים לא מן הנמנע שהצמיחה שלה כחברה הייתה גדולה יותר. קח למשל קו שלא היה כלכלי בעליל עבור אל על ת"א-הלסינקי. אם אל על תדע לבדוק מה מחפש התייר הפיני או אילו תיירים מגיעים לפינלנד ייתכן והיא תוכל להיות על תקן חברת קונקשן מצליחה מאוד במקרה הזה, אז אומנם הקו לא יהיה עבור התייר הישראלי אבל הוא יהיה מצליח מאוד.
 
גם תרמילאים זה עונתי ...

ומלבד זה, אף חברת תעופה לא תבנה קו בשביל תרמילאים - הם בכל מקרה ילכו על האופציה הזולה יותר על פני הישירה יותר. עובדה שאתה ציינת היא ההצלחה של רויאל ג'ורדניאן בטיסות למזרח כולל בנגקוק והודו מול הטיסה הישירה של אל על.
 

israelyan

New member
יש קו לסיאול-של אייר קוריאה

אז מי שרוצה לתייר בארץ, מגיע איתם ו...רשום שזה 744 מגיע משם... אז 3 טיסות בשבוע...זה לא מעט אנשים
 

79 Ori

New member
אתה מתכוון Korean Air Lines

וה-744 שמגיע משם הוא, אם אינני טועה, קומבי
 

israelyan

New member
OK....

זה אומר שזה נוסעים+מטען, מה היחס?נניח חצי מטוס מטען?סתם מנחש... אז מה? ננחי במקום 350 איש בערך שיש באלו של אלעל...יש נגיד ? ?200 נו? 3 טיסות שבועיות זה נותן סדר גודל של 600 איש....זה לא מעט...
 

YZF1

New member
אתה טועה , אלעל לא מסתמכת על תרמילאים שטסים

פעם ב200 שנה ומחפסים בזול אלא על אנשי עסקים ותיירים רגילים וצליינים ולא בהכרך על תרמילאים. חוץ מזה למה תמיד לחפש את האופציה הזולה ולא את הנוחה, גם הקונקשין עם TAP לא ינגוס בשום עוגה מקסימום עוגייה.
 

yuval yelin

New member
ממליץ מאוד לטוס בחברה אירופית לדרום אמריקה

סיפור אישי. בתאריך 27/12/2009 פיספסו 43 נוסעים (אני ומשפחתי ביניהם) שהגיעו מארגנטינה connection של אל על בסאו פאולו. יש לציין ש - 43 מהווים 15% מכלל המושבים ב - 777 של אל על. הפיספוס היה של דקות ספורות (כשנחתנו מטוס אל על עוד היה מחובר לשרוול). למרות שזו היתה תקופת סוף השנה האזרחית, חברת אל על התעלמה מאיתנו לחלוטין, איש לא דיבר איתנו וכמובן שאיש מבין אנשי אל על לא עזר לנו למצוא טיסות חלופיות. יש לציין שעל פי אמנות בינלאומיות האחריות על האיחור היא על החברה שאחרה (לא אל על) אבל אני מצפה מחברה ישראלית שהסיסמה שלה היא "הכי בבית בעולם" שלא תנטוש 43 מלקוחותיה, רבים מהם ישראלים, בשדה זר, במדינה זרה, בתקופה כה עמוסה. יש לציין שאל על מפרסמת את הטיסה שלה לסאו פאולו יחד עם טיסות המשך ליעדים נוספים בדרום אמריקה, אבל בפועל, לא יודעת להתמודד עם איחורים בטיסות אלו, ובמקרה שלי מדובר על איחור של דקות ספורות של 15% מכלל המושבים במטוס שלה. יש לציין גם שפניתי פעמיים לאל על על מנת להבין את פשר חוסר היחס שזכינו לו. בכל פעם זכיתי לתשובות וההסברים הרחוקים מאוד מהמציאות. כל חברה אירופאית שתטוסו איתה תהיה מחויבת למצוא לכם טיסה חלופית במקרה של איחור, ולא תנטוש אתכם. השתדלתי לספר את המקרה שלי בקיצור. במציאות הסיפור הוא ארוך, מיגע ומדהים מבחינת היחס של אל על ומבחינת עזות המצח של נציגיה בתשובותיהם שאינן אמת בלשון המעטה. אני, שעד אותה טיסה הייתי לקוח נאמן, מליץ יושר וחבר מועדון הנוסע המתמיד של אל על, סיימתי את קשרי עם חברה זו, וכל עוד זה תלוי בי, לא אטוס בה לעולם. יובל.
 

fazer

New member
"הכי בבית בעולם" היא כבר מזמן סיסמת פרסומת

חסרת אחיזה במציאות.. גם במקרה שלי המציאות טפחה על פני ב"הכי בבית" הזה, והבנתי שאל על אולי לא יותר גרועה מחברות זרות, אבל בניגוד למה שחשבתי (או קיויתי), היא גם לא יותר טובה מהן.
 

israelyan

New member
סליחה שאני מתפרץ....אבל

פייזר,זו הרגשה אישית שלך... ועם זה מי אני שאתווכח... אבל,אני בכל טיסותי באל-על לא הרגשתי שהם גרועים.. ותאמין לי,אני לא איש עסקים,כולה סטודנט.... אבל מה,מבחינת מקרים מיוחדים....אין עליהם
 
תגובת אל על למקרה זה

היי טיסת חברת גול מבואנוס איירס לסאו פאולו בתאריך 27.12.2009 התעכבה כשעתיים ועליה אכן היו כ-40 נוסעים אשר היו אמורים לחבור לטיסת אל על LY011 לתל אביב. מיד עם היוודע דבר האיחור פעלו נציגי אל על בסאו פאולו ובישראל למציאת פתרון מהיר למקרה. מסיבות מבצעיות הקשורות לקבלת אישורי המראה בשדה התעופה של סאו פאולו, לא ניתן היה לעכב את טיסת אל על והמטוס אכן המריא בשעה היעודה כשעליו למעלה מ-200 נוסעים. אל על מחויבת לנוסעיה בכל מקום בעולם ועל אף שכפי שצויין, האחריות על הטיפול בנוסעים חל על החברה המאחרת, נציגי אל על פנו לחברת גול וסייעו להם למציאת פתרון מהיר לכל הנוסעים שנשארו מאחור. הטענה כי באל על לא עזרו למצוא להם פתרון בפרוש אינה נכונה. נציגי חברת גול אכן קיבלו את פני הנוסעים מיד עם הנחיתה, אולם באותה עת נציגי אל על בדרגים הבכירים ביותר עמלו למצוא לנוסעים מקומות בטיסות חלופיות במהירות האפשרית. צר לנו אם מי מהנוסעים חש שלא קיבל טיפול הולם, אנו עומלים לספק את השירות הטוב ביותר ומענה בתום בדיקה מעמיקה. לשירותכם, בברכה, נציג אל על
 

Nephilim

New member
אם נציג אל על הוא גורם רשמי של החברה

מדוע שמו אינו מופיע באדום כפי שיש בפורום תחבורה ציבורית לדובר CITYPASS ולנציגת רכבת ישראל?
 

davidfainshtein

New member
מנהל
תשובה:

לכל פורום ופורום מדיניות שונה לגבי האדמת גולשים מסויימים., כחוק כלל תפוזי, בדרך כלל מאדימים או: א. אורחים מיוחדים בפורום בזמן האירוח עצמו; ב. מומחים מקצועיים בתחום עיסוקו של הפורום. כאן, בפורום חובבי תעופה, המדיניות היא להאדים טייסי איירליין מקצועיים, כאלה התורמים מנסיונם העשיר לטובת כלל הפורום. בפורום תחבורה ציבורית המדיניות שלנו שונה: שם הוחלט להאדים נציגי חברות רשמיים. ההבדל במדיניות נובע מהשוני המהותי בין שני הפורומים. אומנם נראה ששני הפורומים דומים במהותם - שניהם עוסקים בתחביבים הקשורים לתחבורה - אווירית או יבשתית - אך ישנו הבדל מהותי: פורום חובבי תעופה הוא פורום חובבים בלבד ואילו פורום תחבורה ציבורית הוא פורום מקצועי-חברתי שלקח על עצמו את נושא קידום התחבורה הציבורית במדינת ישראל ומהווה במה מרכזית לנושא זה בארץ. הנהלת פורום חובבי תעופה ניסתה וממשיכה לנסות לקדם את הפורום ברמה המקצועית אך נסיון זה אינו עולה בקנה אחד עם רצונם של רוב גולשי הפורום הקבועים.
 
למעלה