האם וכמה מכס יש על יבוא מצלמות אבטחה והקלטה?

kastro

New member
האם וכמה מכס יש על יבוא מצלמות אבטחה והקלטה?

חברים צריך עזרה דחופה. אני רוצה לרכוש עוד היום מערכת KIT הכוללת 4 מצלמות אבטחה + מקליט (DVR ) המערכת עולה בארץ כ-3000 ש"ח ויש לי אפשרות רק היום לרכוש אותה ב-250$ ~ מישהו יכול להגיד לי כמה מכס יש את מותר אבטחה כנ"ל? לא מצאתי באתר המכס שום התיחסות לנושא ציוד אבטחה. תודה.
 

noam weissman

New member
מה יש פה לחשוב ?

לא יקחו לך 200% מיסים נכון ? לדעתי בלי לבדוק בכלל כשזה 1/3 מחיר אין הרבה מה לטעות.. השאלה מה האכות יחסית למערכת שתעלה בארץ פי 3 ?
 

kastro

New member
אז ככה, המערכת הזאת בדיוק עולה בארץ 3200 ש"ח

http://www.compuzoom.co.il/?view=products&id=206037 ויש מבצע של יום האחרון השנה במקום 399$ ב-250$ מה דעתך? שווה? מקווה שלא יעשו לי בדיקות שונות. השאלה עם פה בארץ שזה יגיע יחשבו לי לפי המחיר שקניתי או לפי המחיר שבאותו יום מופיע באתר? מה אתה אומר?
 

noam weissman

New member
לדעתי ביבוא אישי מקבלים את הקבלה שלך

ואם לא תתעקש.. אתה אמור לשלם מיסים על מה שעלה לך ולא על מה שאולי יכול היה לעלות. אם תהיה בעיה תיקח את הקבלות ותתעקש. המכס זה כמו שוק.. כמו שהם יודעים לחייב חיוב יתר את מי שלא שם לב או שסתם נפלת על מוכס חמור יש גם מצב להילחם בהם ולשלם את מה שאתה חושב. מישהו שאני מכיר חזר לארץ אחרי 5 שנים (תושב חוזר) כחלק מכל מה שהביא בחזרה הביא אופנוע כבד. הוא ידע שיש לשלם 135 אחוז מיסים והתכונן לזאת... אממה כשבא לשלם אמרו לו שהוא צריך לשלם לפי 11 אלף דולר או משהו כזה.. לא עזר שהוא קנה ב 8.5.. בשורה התחתונה אחרי טלפונים וכו הוא שלח את אח שלו לדבר אישית עם מי שהעריכה את האופנוע.. האח אמר לה גיברת או שאת מקבלת שצריך לשלם לפי 8.5 והנה הקבלה על הקניה או שאנחנו הולכים לבית משפט ואז נתבע אותך... לא זוכר בדיוק את פרטי הסיפור אבל בשורה התחתונה התכופפו ושילם מס לפי 8.5 אלף דולר ולא לפי 11. בהצלחה.
 

jepe

New member
רק תשתדל שלא ישלחו את זה בEMS או חברות שילוח

למינהן כי אז מעבר למיסים יש גם עמלות מטורפות. סביר להניח שהם לא יסכימו לשלוח בדואר רגיל כי זה מוצר די יקר.
 

bennycom

New member
תקנה בארץ

בארץ יש לך אחריות ושירות ואם המוצר יתקלקל יש לך למי לפנות ....תאמין לי שזה יהיה שווה לך בעתיד
 
למעלה