האם התופעה מוכרת למישהו ?

האם התופעה מוכרת למישהו ?

שלום לכם, בעלי עבר ניתוח לקיצור קיבה לפני כחודשיים בערך. הוא כמעט ולא אוכל כלום,את כל תחליפי הפרוטאין הוא לא סובל ולא נוגע. הוא לא מרגיש רעב, וכשנתקע לו האוכל לפעמים,הוא מחכה קצת שיירד ואם לא ,הולך להקיא. והוא מספר לי שיש לו כמו גולה,או כמו משהו תקוע בגרון,או כאילו שמו לו מלט בפה,לפעמים כשהוא אוכל,וזה מפריע לו. אנחנו מתגוררים בארה"ב. עד עכשיו הוא ירד בערך 35 קילו. הוא שקל 160 קילו. תודה מראש אורית
 

קוקלה 1

New member
מקיצוניות לקיצוניות../images/Emo26.gif../images/Emo222.gif../images/Emo36.gif

נשמע כאילו בנוסף לתוצאות הניתוח זה גם מהראש ידוע שאנשים הנוטים לקיצוניות יכולים ללכת לקיצוניות קוטבית לגמרי ייתכן שמהפך עבורו מבלבל וקשה להתמודדות מה שגורם לו לבחור במודע או לא במודע בקיצוניות השניה אני חושבת שכדאי שתפנו לעזרה חיצונת של דיאטטקנית המתמחה בהפרעות אכילה ובמנותחים אחרי ניתוח קיצור קיבה מהסוג שעבר בעלך, ברור שאדם חצוני מקצועי ייטיב להסביר ולהביא אותו למצב של אכילה שפויה המתאימה למצבו כיום ויעזור לכם בפיתרונות, לא למשוך את המצב הנוכחי, כי ברור שלאורך זמן - ללא אוכל ייגרם נזקק כבד. בהצלחה !
 
את צודקת,זו אכן מקיצוניות לקיצוניות

לא נראה לי שהוא יהיה מוכן ללכת לאיש מיקצוע ולדבר על זה.
 

רוייקו

New member
יש חמישה סוגים של ניתוחים בריאטריים

וניתוח "טבעת" למשל, הוא לא קיצור קיבה אלא ניתוח להגבלת קיבה.. כך שהמושג קיצור קיבה די מבלבל..
 

קוקלה 1

New member
אם הוא לא מקשיב לך, יצתרך להקשיב לרופא שלו

אני מבינה את הדאגה שלך למצבו, גברים הרבה פעמים מתנהגים כמו ילד נוסף בבית, שצריך לשמור ולפקח על מעשיו והתנהלותו לא פחות מילד מתבגר... הנושא הנ"ל רגיש וטעון, בזוגיות קשה יותר להעיר ולהניע אדם מלנהוג כך או אחרת לכן, מה שאני הייתי עושה במקרה כזה, מדברת באופן אישי עם הרופא המנתח שלו, מסבירה ומפרטת את הבעייה ומבקשת שבביקורת הקרובה יבהיר ויסביר לבעלך באופן חד משמעי את הבעיות והנזקים העלולים להגרם עקב התנהלות האכילה הלקויה שהוא מסגל וייתן לו עצות וכלים איך לפתור את הבעייה, לרופא המנתח הוא חייב להקשיב.
 
למעלה