האם הרכבת התחתית צפויה להבנות גם בבאר יעקב?(קו כחול)

מצב
הנושא נעול.

lklk2

New member
האם הרכבת התחתית צפויה להבנות גם בבאר יעקב?(קו כחול)

האם הרכבת התחתית צפויה להבנות גם בבאר יעקב?(קו כחול)
ראיתי שיש את הקו הכחול.
האם זה יש צפי של לוז כלשהו לתחילת הבניה?
 
הקו הכחול מתוכנן להיות קו BRT, לא רכבת תחתית ולא רכבת בכלל

האם הרכבת התחתית צפויה להבנות גם בבאר יעקב?(קו כחול)
ראיתי שיש את הקו הכחול.
האם זה יש צפי של לוז כלשהו לתחילת הבניה?
הקו הכחול מתוכנן להיות קו BRT, לא רכבת תחתית ולא רכבת בכלל
הוא יסע דרך כבישים 44 ו 412 ולא ייכנס לבאר יעקב.
הקו החום מתוכנן להיות קו רכבת קלה עילי וקו זה יעבור גם בבאר יעקב.
בינתיים אין צפי לביצוע. יש צפי רק לאישור סטטוטורי במהלך שלוש השנים הקרובות.

רק לקווים האדום והירוק מתוכננים להיות קטעים תת-קרקעיים.
 

lklk2

New member
תודה על העדכון באמת לא הבנתי את האתר של נ.ת.ע

הקו הכחול מתוכנן להיות קו BRT, לא רכבת תחתית ולא רכבת בכלל
הוא יסע דרך כבישים 44 ו 412 ולא ייכנס לבאר יעקב.
הקו החום מתוכנן להיות קו רכבת קלה עילי וקו זה יעבור גם בבאר יעקב.
בינתיים אין צפי לביצוע. יש צפי רק לאישור סטטוטורי במהלך שלוש השנים הקרובות.

רק לקווים האדום והירוק מתוכננים להיות קטעים תת-קרקעיים.
תודה על העדכון באמת לא הבנתי את האתר של נ.ת.ע
 

lklk2

New member
קו אדום-יש צפי של זמן נסיעהמתחנת משה דיין לבית חולים בלינסון

הקו הכחול מתוכנן להיות קו BRT, לא רכבת תחתית ולא רכבת בכלל
הוא יסע דרך כבישים 44 ו 412 ולא ייכנס לבאר יעקב.
הקו החום מתוכנן להיות קו רכבת קלה עילי וקו זה יעבור גם בבאר יעקב.
בינתיים אין צפי לביצוע. יש צפי רק לאישור סטטוטורי במהלך שלוש השנים הקרובות.

רק לקווים האדום והירוק מתוכננים להיות קטעים תת-קרקעיים.
קו אדום-יש צפי של זמן נסיעהמתחנת משה דיין לבית חולים בלינסון
 

lklk2

New member
אתה בטוח?תסתכל בתמונה מתוך האתר של נ.ת.ע מופיע

הקו האדום לא יגיע לתחנת משה דיין, אלא קצהו הדרומי יהיה
בבת-ים.
אתה בטוח?תסתכל בתמונה מתוך האתר של נ.ת.ע מופיע
בצורה ברורה שהקו יגיע עד לאזור הסופרלנד במשה דיין.
http://www.nta.co.il/line/1

 

lklk2

New member
כנראה שאתה צודק הם בודקים את האופציה להגיע עד משה דיין

אתה בטוח?תסתכל בתמונה מתוך האתר של נ.ת.ע מופיע
בצורה ברורה שהקו יגיע עד לאזור הסופרלנד במשה דיין.
http://www.nta.co.il/line/1
כנראה שאתה צודק הם בודקים את האופציה להגיע עד משה דיין
מתי הם יעשו את הבדיקה האם הקו יגיע עד משה דיין?
בקו האדום תנוע הרכבת העירונית מהתחנה המרכזית בפתח-תקווה, דרך בית החולים בילינסון, לאורך רחוב ז'בוטינסקי בבני ברק וברמת גן. הקו ימשיך לתחנת רכבת ארלוזורוב, יעבור ברחוב בגין וליד מרכז עזריאלי, משם ימשיך לדרום הקריה, מנשיה, שדרות ירושלים ביפו, ויסתיים בדרום בת-ים. כמו כן, נבדקת האפשרות להארכת הקו עד למחלף משה דיין בראשון לציון.
 
לפי הכוונות המעודכנות ביותר, הקו האדום לא יגיע למשה דיין

כנראה שאתה צודק הם בודקים את האופציה להגיע עד משה דיין
מתי הם יעשו את הבדיקה האם הקו יגיע עד משה דיין?
בקו האדום תנוע הרכבת העירונית מהתחנה המרכזית בפתח-תקווה, דרך בית החולים בילינסון, לאורך רחוב ז'בוטינסקי בבני ברק וברמת גן. הקו ימשיך לתחנת רכבת ארלוזורוב, יעבור ברחוב בגין וליד מרכז עזריאלי, משם ימשיך לדרום הקריה, מנשיה, שדרות ירושלים ביפו, ויסתיים בדרום בת-ים. כמו כן, נבדקת האפשרות להארכת הקו עד למחלף משה דיין בראשון לציון.
לפי הכוונות המעודכנות ביותר, הקו האדום לא יגיע למשה דיין
הקו החום יגיע עד לקצה הקו האדום בבת-ים.
אבל עוד מוקדם מאוד לשאול על התצורה הסופית של הפעלת הקווים.
במקרה האופטימי ביותר הקו האדום יפעל מקצה לקצה רק החל משנת 2021.
על הקווים האחרים בכלל אין מה לדבר.
 

lklk2

New member
תודה רבה על העדכון 2021 נשמע עוד זמן סביר :)

לפי הכוונות המעודכנות ביותר, הקו האדום לא יגיע למשה דיין
הקו החום יגיע עד לקצה הקו האדום בבת-ים.
אבל עוד מוקדם מאוד לשאול על התצורה הסופית של הפעלת הקווים.
במקרה האופטימי ביותר הקו האדום יפעל מקצה לקצה רק החל משנת 2021.
על הקווים האחרים בכלל אין מה לדבר.
תודה רבה על העדכון 2021 נשמע עוד זמן סביר :)
 
תקרא בעמוד 38 במכרז הבא:

אתה בטוח?תסתכל בתמונה מתוך האתר של נ.ת.ע מופיע
בצורה ברורה שהקו יגיע עד לאזור הסופרלנד במשה דיין.
http://www.nta.co.il/line/1
תקרא בעמוד 38 במכרז הבא:
[URL]http://www.nta.co.il/sites/default/files/hlyk_2015-0073_-_msmky_mkrz_lmtn_shyrvty_nyhvl_-_shlb_tknvn_lqvvym_nvspym.docx__0.pdf[/URL]

"
הקו החום מתוכנן לשרת את החלק הדרומי של מטרופולין תל אביב הכולל את היישובים לוד, רמלה, באר יעקב וראשון לציון. הקו מקודם בשני שלבים ובשתי תכניות תשתית לאומיות (תת"ל 72 א' ותת"ל 72 ב').  תת"ל 72 - /א' החלק המערבי של הקו החום הכלול בתמ"א 4 23/א/ . תיאור התוואי: התוואי מתחיל מבת ים (סיום הקו האדום ברח' קוממיות) ממשיך דרומה לאורך רחוב כורש עד לחיבור לשדרות רחבעם זאבי בראשל"צ, התוואי ממשיך מזרחה וחוצה בגשר את נתיבי איילון, לאורך רח' משה דיין, וגובל עם מתחם G, סינימה סיטי. במפגש עם רח' אבהם בר ניפגש עם הקו הירוק. במפגש עם רח' לוי אשכול ממשיך התוואי דרומה עד לכיכר יצחק רבין שלצידה ממוקם קמפוס המכללה למינהל. התוואי ממשיך מזרחה לאורך שדרות יצחק רבין ורח' ההסתדרות, עובר מתחת לכביש 4 במחלף גן רווה וחוצה את מרכז העיר ראשל"צ דרך רחובות רוטשילד הכרמל ושדרות ירושלים וממשיך עד לכניסה למחנה צריפין.
"
 

lklk2

New member
איזה יופי של קובץ שמפרט הכל תודה רבה

תקרא בעמוד 38 במכרז הבא:
[URL]http://www.nta.co.il/sites/default/files/hlyk_2015-0073_-_msmky_mkrz_lmtn_shyrvty_nyhvl_-_shlb_tknvn_lqvvym_nvspym.docx__0.pdf[/URL]

"
הקו החום מתוכנן לשרת את החלק הדרומי של מטרופולין תל אביב הכולל את היישובים לוד, רמלה, באר יעקב וראשון לציון. הקו מקודם בשני שלבים ובשתי תכניות תשתית לאומיות (תת"ל 72 א' ותת"ל 72 ב').  תת"ל 72 - /א' החלק המערבי של הקו החום הכלול בתמ"א 4 23/א/ . תיאור התוואי: התוואי מתחיל מבת ים (סיום הקו האדום ברח' קוממיות) ממשיך דרומה לאורך רחוב כורש עד לחיבור לשדרות רחבעם זאבי בראשל"צ, התוואי ממשיך מזרחה וחוצה בגשר את נתיבי איילון, לאורך רח' משה דיין, וגובל עם מתחם G, סינימה סיטי. במפגש עם רח' אבהם בר ניפגש עם הקו הירוק. במפגש עם רח' לוי אשכול ממשיך התוואי דרומה עד לכיכר יצחק רבין שלצידה ממוקם קמפוס המכללה למינהל. התוואי ממשיך מזרחה לאורך שדרות יצחק רבין ורח' ההסתדרות, עובר מתחת לכביש 4 במחלף גן רווה וחוצה את מרכז העיר ראשל"צ דרך רחובות רוטשילד הכרמל ושדרות ירושלים וממשיך עד לכניסה למחנה צריפין.
"
איזה יופי של קובץ שמפרט הכל תודה רבה
 

S o l l y

New member
והאדום כן יהיה רכבת תחתית? או סטייל מטרונית?

הקו הכחול מתוכנן להיות קו BRT, לא רכבת תחתית ולא רכבת בכלל
הוא יסע דרך כבישים 44 ו 412 ולא ייכנס לבאר יעקב.
הקו החום מתוכנן להיות קו רכבת קלה עילי וקו זה יעבור גם בבאר יעקב.
בינתיים אין צפי לביצוע. יש צפי רק לאישור סטטוטורי במהלך שלוש השנים הקרובות.

רק לקווים האדום והירוק מתוכננים להיות קטעים תת-קרקעיים.
והאדום כן יהיה רכבת תחתית? או סטייל מטרונית?
 
לקו האדום יש שני קטעים על הקרקע וקטע תת-קרקעי

והאדום כן יהיה רכבת תחתית? או סטייל מטרונית?
לקו האדום יש שני קטעים על הקרקע וקטע תת-קרקעי
הוא לא יהיה סטייל מטרונית, מכיוון שקווי המטרונית הם קווי אוטובוסים רב-קיבולת ולא רכבת קלה.
הוא גם לא יהיה בדיוק כמו הרכבת הקלה בירושלים שכולה על פני הקרקע. הוא יהיה שילוב של קטעים על פני הקרקע ומתחת לקרקע.
בכל מקרה לא מדובר ברכבת תחתית, מכיוון שרכבת קלה אינה רכבת תחתית.
 

S o l l y

New member
אז אם ככה מה ההבדלים בין קלה לתחתית ?

לקו האדום יש שני קטעים על הקרקע וקטע תת-קרקעי
הוא לא יהיה סטייל מטרונית, מכיוון שקווי המטרונית הם קווי אוטובוסים רב-קיבולת ולא רכבת קלה.
הוא גם לא יהיה בדיוק כמו הרכבת הקלה בירושלים שכולה על פני הקרקע. הוא יהיה שילוב של קטעים על פני הקרקע ומתחת לקרקע.
בכל מקרה לא מדובר ברכבת תחתית, מכיוון שרכבת קלה אינה רכבת תחתית.
אז אם ככה מה ההבדלים בין קלה לתחתית ?
קיבולת בעיקר ? אורך קרונות ?
 

Rubim88

New member
כשמדברים על רכבת תחתית/מטרו

אז אם ככה מה ההבדלים בין קלה לתחתית ?
קיבולת בעיקר ? אורך קרונות ?
כשמדברים על רכבת תחתית/מטרו
מדובר ברוב המוחלט של המקרים ב:
1.רכבת ארוכות יחסית(הייתי אומר 80-70 מטר ומעלה, לעיתים מורכבות מיותר ממערך אחד).
2.רוחב הגדול מ2.65 מטר עם דלתות רבות.
3.רצפה/כניסה גבוהה.
4.הפרדה מוחלטת של התוואי מכלי תחבורה אחרים/אנשים(למעט מקרים יוצאי דופן).
כבשרק"ל בדרך כלל:
1.הרצפה/כניסה נמוכה.
2.רוחב עד 2.65 מטר עם פחות דלתות.
3.רכבות קצרות יותר - הרוב בטווח 20-70 מטר(יש מקרים בודדים של 80-120 מטר)
4.הפרדה יכולה להיות מלאה/חלקית(לדוגמא תוואי יעודי עם חציית כבישים או נתיב יעודי)/בכלל ללא הפרדה(מסלול משותף עם כלי רכב פרטיים).
 

S o l l y

New member
תודה על המידע, מעניין

כשמדברים על רכבת תחתית/מטרו
מדובר ברוב המוחלט של המקרים ב:
1.רכבת ארוכות יחסית(הייתי אומר 80-70 מטר ומעלה, לעיתים מורכבות מיותר ממערך אחד).
2.רוחב הגדול מ2.65 מטר עם דלתות רבות.
3.רצפה/כניסה גבוהה.
4.הפרדה מוחלטת של התוואי מכלי תחבורה אחרים/אנשים(למעט מקרים יוצאי דופן).
כבשרק"ל בדרך כלל:
1.הרצפה/כניסה נמוכה.
2.רוחב עד 2.65 מטר עם פחות דלתות.
3.רכבות קצרות יותר - הרוב בטווח 20-70 מטר(יש מקרים בודדים של 80-120 מטר)
4.הפרדה יכולה להיות מלאה/חלקית(לדוגמא תוואי יעודי עם חציית כבישים או נתיב יעודי)/בכלל ללא הפרדה(מסלול משותף עם כלי רכב פרטיים).
תודה על המידע, מעניין
 
אז הרקלת בירושלים די ארוכה

כשמדברים על רכבת תחתית/מטרו
מדובר ברוב המוחלט של המקרים ב:
1.רכבת ארוכות יחסית(הייתי אומר 80-70 מטר ומעלה, לעיתים מורכבות מיותר ממערך אחד).
2.רוחב הגדול מ2.65 מטר עם דלתות רבות.
3.רצפה/כניסה גבוהה.
4.הפרדה מוחלטת של התוואי מכלי תחבורה אחרים/אנשים(למעט מקרים יוצאי דופן).
כבשרק"ל בדרך כלל:
1.הרצפה/כניסה נמוכה.
2.רוחב עד 2.65 מטר עם פחות דלתות.
3.רכבות קצרות יותר - הרוב בטווח 20-70 מטר(יש מקרים בודדים של 80-120 מטר)
4.הפרדה יכולה להיות מלאה/חלקית(לדוגמא תוואי יעודי עם חציית כבישים או נתיב יעודי)/בכלל ללא הפרדה(מסלול משותף עם כלי רכב פרטיים).
אז הרקלת בירושלים די ארוכה
 

Rubim88

New member
2 תאים חייבים בכל מקרה..

למרות ש4 תאי נהיגה והרווח בין הקרונות, מקטינות את הקיבולת הא
מקטינות את הקיבולת האפקטיבית.
2 תאים חייבים בכל מקרה..
קיים בזבוז של 6~ מטר, שזה הרבה יחסית(בעיקר בגלל האף המאורך והרווח הגדול). מצד שני בי-ם משתמשים רק ב2 מערכים ברכבת - יש מערכות רק"ל שרכבות ארוכות מורכבות מ3/4 מערכים.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה