האם העבריין מבלפור מאבד את כישוריו המנטליים? נראה שכן .....

סתוונית333

Well-known member
ראש הממשלה מינה לתפקיד הפרויקטור לקשר עם המעצמות בנושא הגרעין האיראני את ראש המל"ל מאיר בן שבת, שאין לו שום מושג בנושא הגרעין האיראני ואיננו דובר את השפה האנגלית.
ההתמחות של מאיר בן שבת כראש אגף בשב"כ הייתה תנועת חמאס ברצועת עזה.

נתניהו הרחיק מקרבתו את ראש המוסד יוסי כהן, שהיה מיועד להיות הפרויקטור לנושא. יוסי כהן הוא מומחה גדול בנושא הגרעין האיראני ויש לו קשרים מצויינים בוושינגטון, גם עם ממשל ביידן. מדובר באיש מוכשר מאוד גם מבחינה דיפלומטית שיכול היה להביא תוצאות חשובות עבור ישראל.
 

Harrington

Well-known member
מנהל
כמה רל"ביות בבת אחת :).
מי קבע שראש המל"ל לא דובר אנגלית?
מי קבע שארדן שגריר כושל (ועוד באיזו מהירות זה נקבע לגביו :))?
מי קבע שראש המועצה לבטחון לאומי לא מכיר את נושא הגרעין האירני? אם יש מישהו בארץ שמכיר, זה הוא כמובן. זה חלק גדול מתפקידו. אכן, גם ראש המוסד מכיר את הנושא היטב. אין לי מושג על סמך מה קבעת שהוא הורחק מסביבת נתניהו (לפי הדיווחים ההיפך הגמור הוא הנכון ושני האישים בקשרים יותר ממצוינים, גם מבצעית וגם אישית), אבל ברי לכל בר דעת ששני האישים (ראש המל"ל וראש המוסד) עוסקים בנושא לא מעט וכמובן, שניהם בתיאום מלא ומוחלט עם ראש הממשלה.

קשרים עם ביידן לא חסרים לישראל. לא לראש הממשלה, לא לשגריר ישראל בארצות הברית. כולם מסתדרים מצוין עם כולם ועל אף הבלי התשקורת והזיות הרל"ב, כולם גם מתקשרים מצוין עם כולם ובדרך קבע.
 
למעלה