שמחה "לא לקחת ללב" ו "להזדעזע"....
זה ז'אנר ספרותי שלגמרי במקרה גם השופט איזקסון השתמש בו בהחלטה שבשרשור השכן ..הנה תראה מה הוא כותב : "...לפנים בישראל, כאשר אזרח היה מבחין בשוטר, המצוי בסביבתו, היה מיד בודק את עצמו ואת הנוסעים שעימו, שמא אינם חגורים, שמא אין הפנסים דולקים כדבעי, או שמא מסמכי הרכב, אינם תקפים ועוד כיוצא באלה, חששות המתגנבים ללבו של אדם ישר דרך, בראותו שוטר. די היה אז, במראה הבהוב הנורית הסגלגלה, כדי לגרום לעליה בלחץ הדם ולהרפיה מיידית מדוושת הדלקלמרבה הצער, על פי הרושם המתקבל בבתי המשפט, בעת הזאת, מתברר כי המפגש בין נהג לבין שוטר, מתחיל בכך שהנהגים / האזרחים, בודקים תחילה את מסמכיהם וסמכויותיהם, של השוטרים ובמקרים לא מעטים, מודדים את מידת אורך רוחם ואת סבלנותם, זאת עוד לפני, שנתרצו להציג את מסמכי הזיהוי שלהם ואת מסמכי הרכב לשוטרים..." כלומר שם לב :מצד אחד עליה בלחץ הדם ומצד שני הרפייה מיידית (כלומר מצד אחד חשש להתקף לב...ומצד שני האטת מהירות פתאומית מה עדיף ? ובמחשבה שנייה...יוסאריאן צדק...כאן יש בעיה לוגית ...