האם המהירות הזאת בסדר?.

movies

New member
האם המהירות הזאת בסדר?.

שלום לכולם, לפני כשבועיים היה אצלי טכנאי רשתות אשר ביקשתי ממנו שיפתח לי את "הפורטים" ברוטר על מנת שאוכל לגלוש מהר, וככה היה.הורדתי סרטים במהירות מדהימה של 300 קילו בייט.אני משתמש בתוכנה "יו טורנט", והורדתי קישור שרשום שיש לו את המהירות מאוד גבוה. עכשיו בזמן ההורדה שאני מוריד את הקובץ בתוכנה רשום לי בהורדה : "מעלים" (190) 76 ואיפה שמורידים(917) 27 מדוע במצב כזה קורה לי שהקצב הורדה שלי נע בין מהירות של 35-100 קילו? מה עוד שבקובץ עצמו יש הרבה "טראקרים". (יש לי 2.5 מגה.) האם יש צורך לפתוח פורטים נקודי "ביו טורנט???".מצד שני הייתה לי תקופה שזה הוריד לי מהר בטירוף 4 סרטים ביום בתוכנה הזאת.
 
למעלה