האם הילדים שלכם מתחפשים?

מאיו

New member
האם הילדים שלכם מתחפשים?

בכל שנה הוא לא רוצה להתחפש ואז בשניה האחרונה פתאום נזכר שבעצם הוא רוצה תחפושת מסויימת שלא נמצאת ברוב החנויות
איך זה אצלכם?
 

ButtercupA

New member
היה לי ספור כזה שנה מסויימת

יום ההתחפשות של פורים יצא ביום ראשון. אמר שילך עם חברים ביום שישי וימצא את התחפושת (החליט ברגע האחרון על וייקינג) ולא מצא. הלכנו ביום שישי בשעה 12-13 והסתובבנו במס/' חנויות למצוא מה שרצה, גם בחנות בדים כדי לקנות בד מתאים לאביזרים. בשבת עזרתי לו לתפור ויצא וייקינג למופת.
 

אביבקיץ

New member
הן מאד אוהבות לתכנן למה להתחפש

ומדברות על זה כבר שבועות לפני פורים בשנה שבעברה הגדולה שלי רצתה תחפושת מאד מסויימת. עברתי איזה 10 חנויות שונות עד שמצאתי אותה. זו תחפושת שדורשת חצאית תכלת. ובאחת החנויות שהייתי בה, איזו מוכרת אהבלה ניסתה לדחוף לי כל מיני תחפושות באמירה ש"גם זה תכלת". כשהיא ניסתה למכור לי את בת הים הקטנה, כי "הסנפיר שלה תכלת" אמרתי לה שזה כבר הגדיש את הסאה ויצאתי.
 

נומלה

New member
מה את חושבת??

ברור שלא!!!!! הצעיר מאוד לא אוהב להתחפש ומאוד רווח לו שבהגיעו לחטיבה אמא שלו הפסיקה לנדנד לו בנדון.
 

יעלעל

New member
דווקא השנה נזכרו בזמן

ואפילו מצאנו תחפושות שהן רוצות דרך אי ביי. הזמנתי לאחת ולשניה עוד לא אבל אני מקווה בערב להזמין גם לשניה. הבנים, אחד מחופש לחייל, הגדול לסטודנט, לא חושבת שהוא יתחפש. אולי למשהו ספונטני. בדרך כלל אין לנו בעיה גם להתחפש ספונטני. לפני שנתיים התחפשנו הזוגי ואני ל"ארץ נהדרת". הוא התחפש לארץ ואני כרגיל, נהדרת. שנה שעברה התחפשנו ל"רוח צה"ל". לקנו אל בד לבן, (רוח) על זה שמנו דרגות וסמלי צה"ל. הבנות בדרך כלל משקיעות אבל נזכרות די בשבוע האחרון. וזה באמת מעצבן. אבל לאורך השנים עשינו להן תחפושות די מדליקות.
 

אימם

New member
שאלתי את הבן

לא קיבלתי תשובה. כנראה שגם זה ייעשה ברגע האחרון....חחח
 

ButtercupA

New member
ואם נורא מעניין אותך

יש בגרופונים/קופונים סדנא לתפירת תחפושות
 

נעה L

New member
ביסודי עדיין כן

בחטיבה כבר לא ובתיכון חוזרים לזה. הגדול התחפש בי'א לבאטמן ובי'ב התחפש עם חברה טובה לפו הדובים. אחרי שנים רבות יכולתי סוף סוף להכין תחפושות. יצא מהמם וכל בית הספר הצטלם איתם. בתמונה הכדים שהכנתי להם מעציצי חרס. כמובן שמס' 3 חופר כל השנה למה יתחפש ומשנה ברגע האחרון.
 

r i n i

New member
סופרמן ומס' 2

כשמס' 2 היה בכיתה י"א, באמצע שיעור היסטוריה הוא שלף פתאום את הטלפון הנייד מהתיק, נעמד ואמר: "יש בעיות בתל אביב? אני כבר מגיע". פשט את הז'קט, נשאר עם חולצת סופרמן ו"עף" מהכיתה החוצה עם יד מושטת לפנים (כמו סופרמן). המורה היתה בשוק לרגע אבל אח"כ התחילה לצחוק יחד עם כל הכיתה, הנער חזר למקום והשיעור המשיך כסדרו (הוא לא סתם עשה את זה בשיעור שלה...). התגובה לא איחרה לבוא. במבחן הראשון שהיה בהסטוריה היתה שאלה אחת בנוסח: "תאר את פרעות תש"ע שהתחוללו בתל אביב" המורה הדריכה את כל הכיתה לא לענות על השאלה המשונה ורק מס' 2 לא הבין אילו פרעות היו באותה שנה. אחרי שהסתבך עם השאלה ולא הבין למה הוא מעולם לא שמע על הפרעות האלו המורה התחילה לצחוק ואמרה לו שכעת הם תיקו
 

lavendula

New member
גדולים


הצעירה שלי התחפשה לסופרמן בגן חובה, כשעוד הייתה תום-בוי. וכך חסכתי קנייה של תחפושת לאח שלה השנה!
 

r i n i

New member
אני מאד שמחתי כשרצו להתחפש לנינג'ה

בבגדי הקראטה שלהם. קניתי בנדנה, אביזרים בשני שקל וזהו. הגוזל רוצה להתחפש לאחת התחפושות של אחיו הגדולים - מבורך בהחלט.
 
למעלה