האם היה זה טכס סיום הטריאתלון , אתמול במרינה?

Alex33

New member
האם היה זה טכס סיום הטריאתלון , אתמול במרינה?

..
 

Alex33

New member
האם הייתה זו קריאה "אדם בים" שהוציא אתמול לים

עשרות כלי שייט בין אשדוד לאשקלון ..??
 

Alex33

New member
מדוע סירת פירטים מהירה רודפת אחרי MICA ??../images/Emo12.gif

..ומה הם רוצים מאיתנו ??..
 

Alex33

New member
האם בעל המגבעת הלבנה הוא איש מאפיה משיקגו

הנמלט דרך הים עם שומר ראשו הצעיר..?
 

Alex33

New member
האם חבורת השוטרים הקשוחים הגיעה למרינה אשדוד

1. כדי לרדוף אחרי אותו מאפיונר משיקגו? 2.כדי לשחרר את צוות MICA מאימת סירת הפירטים..? 3. כדי לשמור על השערים מעגנת מרינה אשדודו הפרוצים כבר חודשים רבים ..? 4. כדי לחפש אחר אוצר הזהב המסתורי שלפי השמועות נמצא על משטח הבטון המערבי של המרינה בין השעות 1430-1600 ביום ו' אחרון.....? .(אבל אין פרטים מדוייקים, יש ועדה שבודקת...
)
 

Alex33

New member
האם זה האוצר אותו חיפשו השוטרים וסביבו..

מתגודדים עתה עשרות אזרחים תמימים שנוכחו שם במקרה, בטיול השבת שלהם, ביום שישי..?
האם האם הם הגיעו לשם קרקעית, או שונעו לאזור באמצעות עשרות גלי שייט ממונעים בכוח הרוח ?
 

Alex33

New member
ושאלה אחרונה...האם איזי תפר את הספינקר..

האסימטרי הלבן (או code zero?? ) שמתנופף מעל ראשי האזרחים ושכמעט הרים באוויר את שולחנות האוכל עמוסי כול טוב ברוח הצפונית היפה שהתפתחה אחר הצהריים?..
 

Alex33

New member
התשובות לכול אלה ..ולשאלות אחרות לגבי ..

"משט סילברה" המוצלח והמהנה שהתקיים ביום שישי האחרון תצטרכו לשאול את המארגנים, ככול שהם התעורר כבר , הלומי קרב לאחר הבירות הקרות הרבות של יום אתמול..
האמת שלא הייתי בטוח..מה תהיה השנה רמת ההשתתפות לגבי משט שהוא בעיקרון מקומי-דרומי ופרטי בהחלט באירגונו.. גם לא בטחתי בפוסידון לגבי מזג האוויר שלפחות בשישי בבוקר, בדרך לזינוק במרינה אשקלון, הוא "סידר" ים גלי ורוח NIL ..
אני וצוותי הגענו לשם במאסף השיירה האשדודית, יציאה חפוזה על מנוע מאשדוד לאחר נסיעה מהירה מנתב"ג בתום משמרת הלילה שלי ורק 3 שעות שינה..
. ז'אק ראובן עמיתנו הדרומי וגם המתדרך ,השופט והמאגן הצד המקצועי של המשט כבר העביר תדריך מפורט בפני קבוצה גדולה של שייטים בצל המבנה הגדול של שירותי המרינה הממוקם באי המרכזי "שלהם" בין הרציפים של במרינה אשקלון. ....(שירותים ומקלחות נקיים, מוארים ומתוחזקים היטב ברחבת ביטון בין רציפים..?..הםם..איזה רעיון גדול למיקום שירותים ליאכטונרים
, בטח ייבנה משהו דומה גם במרינה אשדוד, כאשר היא תתחיל לפעול...
).... התדריכים האלה לפני תחרויות..איך שהוא אני תמיד מגיע באיחור
וזקוק להסבר נוסף, אבל הפעם..הסיפור לא מסובך... קו זינוק גדול ומסומן היטב, מסלול פשוט מדרום לצפון בקו ישר עד לקו סיום מסומן היטב וקל לאבחנה מול מרינה אשדוד...
ערוץ 77 נשמר פתוח לליווי צמוד של שלבי הזינוק השונים עבור הפלבאיים בינינו- אני בתוכם- שלא אוהבים להתעסק בדגלים צבעוניים עולים ויורדים במרחקים..למעט ביום עצמאות..
יציאה מסודרת מהמרינה, זינוק מסודר וענייני של כ 30 כלי שייט החלו את המשט רק זמן קצר לאחר השעה 1100 היעודה וכולנו הפלגנו צפונה בים נעים ורגוע וברוח קדמית חדה של 10-14 קשר..מגלססים בהכרח 2-3 גלסים מול הצפ'מע' המתחזקת...שחייבה גם תיכנון וגם יכולת הפלגה בקדמית חדה כדי להגיע..מהר...
ז'אק בסירת השיפוט ומצוף כתום גדול סימנו את קוו הסיום אליו הגענו לאחר פחות משעתיים..לערך, לא ממש בדקנו שעונים וזמנים..
"זכרונות אפריקה" של החלק הראשוני הזה של המשט המוטבעים על גבי כרטיס הזיכרון של המצלמה שלי טבעו יחד איתו במימי הים התיכון תוך כדי מילוי תפקידם בתאונה מסתורית ומצערת
..אבל למזלי ( טוב, לא מזל, אני אוהב להיות מוכן..
) היה בידי כרטיס זיכרון נוסף לצילום "הרבע האחרון של המשחק" ולטכס הסיום המוכר במרינה אשדוד של חלוקת הגביעים.. והבירות ,בורקס , אוכל, והרבה פלוורה בין חברים..
כול אלה אפשר לראות בקישור ל"אלבום פיקסה"...ומקווה שיהיו עוד צלמים באירוע שיצרפו מרישומיהם. כאמור היה זה משט לזכרו של רק פקד סילברה, חברו ומפקדו הנערץ של ידידנו שאול פרץ ממרינה אשדוד , מהתקופה בה היה איש יבשה רציני במדים ( למען האמת..קשה לי לדמיין כך את שאול .
) שנהרג לפני שנים בעת מילוי תפקידו בהתקלות מול פושעים שאחריהם הוא רדף.. שאול גם קרא לפני שנים אחדות בשם זה לספינת המפרש שלו והחליט לקיים לזכרו- ולמען פיתוח השייט במרינות הדרומיות- את השיוט הזה המתקיים כבר שנה שלישית ( אם אינני טועה) ברציפות...ומשנה לשנה מספר המשתתפים רק עולה...
יש לציין גם השתתפות מספר יאכטות מהמרכז וגם- בצעד מרגש ויוצא דופן- השתתפות פעילה של אנשים משטרה שבאו לכבד את האירוע ואת זיכרו של עמיתם, בדמות צוות+כלי שייט שהגיעו מרוב בסיסי השיטור הימי בארץ. לעניין עזרה ותמיכה באירגון האירוע יש לציין בנוסף לז'ק ראובן על השיפוט, גם את עדי בן-לייש מהחברה העירונית "חופית",את משתתפי ומדריכי "אורט ימי אשדוד", את מרינה אשדוד שהסכימה לתת את המקום לאירוע וכמובן..את שלומית אישתו של שאול וחברותיה שדאגה לצד הקולינרי..
כאמור חולקו גם גביעים, נשאו נאומים (קצרים וא-פורמלים, לשמחת הקהל העירני..והתוסס) אבל את מסירת הדיווחים הרשמיים ואת תוצאות התחרות אשאיר לזא'ק ראובן השופט ולשאול פרץ המארגן.. מה שבטוח שמשט צעיר יחסית זה כבר כבש את מקומו המכובד ולמרות סגנונו העממי והקליל- של המשט ושל המארגן- הוא מתוכנן ומושקע במלוא הרצינות ומבוצע בהצלחה- "בים וביבשה"- להנאת כול המשתתפים..
 

giro7

New member
אלכס- כתבה יפה וקלילה......

שמאפיינת את המשט ואת הוירה הנהדרת ששררה בין המשתתפים. ותודה על התמונות.
 

בת ים

New member
../images/Emo66.gifמסתמן שMICA נכבשה ע"י חברות גברים

האם היא נחטפה?
או שזה זמני/מקרי?? ימים יגידו...
העיקר שנהניתם
 

צילוש43

New member
וטוב שכך..../images/Emo8.gif../images/Emo6.gif

הנאה מהתמונות המצורפות ורוח השובבות של ה"הפירט" הראשי
..
 

טליה1233

New member
אלכססססס ../images/Emo140.gif

כל הכבוד על התיאור, על ההומור, על היכולת לסחוף במחול שיט על אף תאונות מצערות (כרטיס אדום
) והצלתן עם זכרון כרטיסי נוסף
שיהיו לך הרבה הנאות כאלו, קברניט
ותודה ששיתפת אותנו
 

Alex33

New member
../images/Emo51.gif על ביקורכם ב"עולם הים"..../images/Emo8.gif

 

לילב

New member
אלכס, כמו תמיד לקרוא אותך מעלה ../images/Emo9.gif

ואכן כמו בתיה תהיתי האם צוות גברים אימתני השתלט על מיקה
שנה טובה ומאושרת בתקווה שנתראה בשנה החדשה
 
למעלה