האם הא-מיניות שלכם מוחלטת ?

  • פותח הנושא RieM
  • פורסם בתאריך

RieM

New member
האם הא-מיניות שלכם מוחלטת ?

האם יש רמות שונות של א-מיניות שאתם חשים בסיטואציות ו/או בתקופות שונות במהלך השנה ? או במילים אחרות - האם התחושה הזו של הא-מיניות שרירה, ברירה וקיימת, ללא עוררין וללא תלות באינטראקציה שלכם עם אנשים אחרים ? (אם השאלה שלי מביכה אתכם ולא נעים לכם לענות, אתם מוזמנים להתעלם ממנה)
 

Dumah

New member
התפיסה של כל אדם היא שונה.

כך כמו בעולם המיני (ההטרוסקסואלי וההומוסקסואלי), כל אדם עשוי לתפוס את הא-מיניות שלו בצורה שהיא איננה השוואתית לאדם אחר, מה שכן יש עיגול פינות בין זוגות א-מיניים, לפחות מהתפיסה וההבנה שלי... החיים הא-מיניים הם דבר אמנתי, חוקתי, אולי אפילו קצת צפוי מראש (מבלי להסתכל על חוויות זוגיות, רוחניות למינהם, שהן א-מיניות והן בעצם מה שהופך את הקשר לקשר שמעניק לבני הזוג הא-מיניים את האושר שלהם). השאלה שלך היא שאלה שהתשובה שלה יכולה לבוא בתפוצה כל כך נרחבת ואם תרצה לחקור לעומק באיזה שלב תתייאש כי תשמע כל כך הרבה תשובות, וכל כך הרבה תפיסות שונות של אנשים על החיים הא-מיניים שלהם. מה שכן, הא-מיניות היא החלטית, אין שום רצון במיניות אנאלית ו/או אוראלית, ואת עיגולי וקיווצי הפינות עושים כשנכנסים לקשר, לא-רומנטיים למינהם זה קיים, החלטי, ואין שום רצון בכל קשר מלכתחילה כי קשר מלכתחילה הוא דבר שמקורו בעולם המיני, ולבסוף גם הקמת משפחה תהיה כרוכה באיזה שהיא מיניות (לווא דווקא בכניסה להריון, כי יש היום מספיק טיפולים שלא מצריכים מין כדי להכנס להריון). ישנם אנשים שיהיו מוכנים במגע, אך מתודי, ולא מיני, מגע לשם תחושת התמיכה, וגם נשיקה מקובלת במקומות שהם בעולם הא-מיני, ואפילו יכול להיות שטיפ-טיפה מעבר. שורה תחתונה - התפיסה של כל אדם פה, ובקהילה הזו היא שונה.
 

RieM

New member
אז למה זוגיות ?

כי אנשים מפחדים להישאר לבד ? דיברת על המגע בזוגיות בתור משהו מתודי, טכני ונטול רגש. אז למה ליצור אותו מלכתחילה אם כל הענין גורם לך עינוי נפש ? ואם בכל זאת יש רצון כלשהו במגע, עד כמה ואיפה מרגיש לך נכון ? האם תגביל את עצמך בזרימה של הענין מכיוון שכבר "התחייבת" לדרך חיים מסוימת ?
 

Dumah

New member
תקרא שוב

רשמתי בין השאר להביע תמיכה, יש המון רגש יקר מאוד במגע א-מיני, אני מסתכל על מגע מיני בתור מגע שהוא זול מלכתחילה כי הוא איך שהוא מגיע תמיד לאותו מקום -לאיזה שהיא מיטה, או משהו כזה או אחר, זול, חסר טעם, רגש ופואנטה, אין לו לא פלפל וגם אין בו לא מלח... התמיכה הזו שבמגע, היא אהבה אפלטונית, טעונת רגשות... מעולם לא אמרתי וגם רשמתי שבאותו מגע משהו טכני ונטול רגש. קריאה קלה בין השורות תוכיח לך כמה שמגע חשוב לי... אין דבר יותר מעודד מחיבוק שעוטף אותך בחום ואהבה... זה המגע האמיתי... וכן, לא יקרה שום דבר, ולא, זו לא הגבלה... רק בגלל שמעבר לחיבוק אין בי כל צורך לשום דבר אחר, או מעבר לתפיחה על הכתף... שוב, תקרא... תפנים למה אני מתכוון. הבנת אותי כאדם קר, חסר רגשות, אני אנושי, אני טעון ברגשות, אני מסתכל על עולם הא-מיניות שטעון ברגשות הרבה מעבר לעולם המיני.
 

RieM

New member
אל תעלב

פשוט מסגנון דבריך וחיבור המגע עם מתודיקה, היתה לי תחושה שאתה מתייחס לדברים בצורה מנותקת ומנוכרת, כאילו בורח ממשהו .. שלא יגע בך .. שמא תיפול. אולי מערכת יחסים שמתפתחת לאט, בקצב שלך, אפילו שסופה הוא מגע מיני מלא, היתה שופכת אור אחר על הדברים והיית לומד דברים חדשים על עצמך. ולכן שאלתי אם היית עוצר את עצמך תוך כדי התהליך, מתוקף ההגדרה העצמית והרצון למלא אחר העקרונות שהגדרת לעצמך.
 

Dumah

New member
אני אוהב אנשים כמוך...

כי לנפץ להם את האשלייה זה נהדר - שכבתי עם מכלול של גברים ונשים כל כך רב שהפכו בשבילי למצבור נפשי שיושב עליי קשה, הרבה מהאנשים פה (בלי להתרברב או לזלזל, אלה ממה שאני קורא), לא עברו סיפור חיים כמו שלי ואני כולה בן 20, יצאתי מהארון, הייתי עם גברים במיטה, אחרי זה יצאתי עם שתי בחורות כל העולם סובב את הראש והתנהג אליי כאל חייזר... ניהלתי מערכות יחסים כה דוחות, שהארוכה בינהן היא נוגעת בעשר חודשים... מבחינת העולם המיני ניסיתי את כל האופציות... שום קצב, שום לאט, ושום בטיח אחי... שום דבר מיני לא יעזור לי, אני אבוד! אני שונא לדבר בצורה כזו, אבל הסגנון והגישה שלך מאוד פוגעים בי... אני לא אוהב ששופטים בני אדם לפני שמכירים אותם, ובכלל, אנשים מיניים מתקשים להבין מה כל כך קשה בסיפור שלי... אני מאחל להרבה מהם לעבור את עשירית האחוזים ממה שעברתי, עם המשפחה, עם החברה והנורמות שלה, עם העולם, רק כדי שיבינו את המאבק שלי... אני לוחם בדרכי שלי להיות אדם נורמלי! ואני לא צריך שום מערכת יחסים הרסנית שתיבנה בסופו של דבר על סקס שתוכיח לי את זה, סקס דוחה, הוא אובייקט זול ומגעיל בעיניי, ואין לי בו שום צורך, אני לא יודע אם נולדתי או לא נולדתי ללא חשק אבל נקודה סופית היא שבימים אלה וגם בעתיד אין ולא יהיה לי כל רצון לסקס. וגם לא למערכת יחסים שתצריך ממני להעניק את זה...
 

RieM

New member
לא היתה לי שום כוונה לפגוע או להעליב אותך

אם נפגעת ממני, אני מתנצל ולוקח את דבריי בחזרה. אין לי מושג מה עבר עלייך, אבל כנראה שחווית דברים כל כך קשים וכל כך חמורים, שגרמו לך למיאוס וסלידה בכל הקשור למין. אולי הזמן העובר יעזור לראות דברים בצורה אחרת ואולי חוויות חדשות שתעבור יעזרו לך לקבל פרספקטיבה על הדברים. אני לא מתיימר לשפוט אף אחד או להבין לעומק, מכיוון שאני בעצמי טועה בדרך ולא תמיד יודע לאן לפנות וללכת. מה כן שהייתי ממליץ לך, אבל זה כמובן תלוי בך וברצונך, זה ללכת לקורס שיאצו או רפלקסולוגיה או כל דבר אחר המערב מגע עם נתינה שאינה מתוך אינטרס מיני או כל אינטרס אחר. משהו נקי וטוב שנותן לך אפשרות, דרך המגע, דרך הנתינה, ללמוד קצת על עצמך ואולי גם לעשות קצת טוב לאחרים ...
 

Dumah

New member
בהחלט גרמת לי לחייך... :)

אבל עדיין לא הבנת לליבי, אין ולא יהיה חשק או רצון, אני לא זקוק לטיפול פסיכולוגי על מה שעברתי כי זו האוריינטציה המינית שלי, אם אני זקוק לטיפול פסיכולוגי זה בגלל שאני חושב ששום דבר לא יעזור לי ועיקב זה הפכתי לאובדני... אבל לא מעבר לזה... אבל תודה לך בכל זאת :]
 
נחשפת מאוד, באופן אמיץ,

ואני לא רוצה לנצל את החשיפה, ולשאול שאלות פולשניות, אך מאחר שהזכרת זאת: למה אתה מתכוון ב"שום דבר לא יעזור לי"? האם אינך מקבל את א-מיניותך? בחלקים אחרים של הודעותיך נראה שאתה מדבר על הא-מיניות בצורה חיובית.
 

amb2

New member
אני דיי משוכנע שאתה ניפגעת בעבר

ניפגעת ממישהו מסויים, או אהבה ניכזבת זה דיי ברור לי ומוכר גם.
 

Dumah

New member
שמע...

ניסיתי הכל... בניגוד לכמה אנשים שמגדירים את עצמם כא-מיניים והם לא, כי הם מעולם לא ניסו, אני כן ניסיתי וגיליתי שזה לא סתם לא מושך אותי, אלה גם דוחה אותי ומעורר סלידה בתוכי. מעבר לזה, לא הייתה שום אהבה נכזבת... ולא נפגעתי מאף אדם שיצאתי איתו, את הבחורה האחרונה שיצאתי איתה שלחתי לחפש בחצי שנה האחרונה שלנו ביחד סקס במקומות אחרים כי היא לא עניינה אותנו, והפרידה באה בעקבות זה שהמיניות כושלת יחד עם שילוב של חוסר התאמה מוחלט ביננו... לא הייתה אהבה כוזבת ונכזבת, ושום דבר לא פגע בי... בניגוד למיתוסים, לא "הפכתי" להיות א-מיני... זה תמיד היה שם, זה רק הסתתר והנה זה פשוט צף... התפיסה של "אהבה נכזבת" מוכיחה שאולי כדאי לך (או לכל אדם אחר) לנסות את כל האופציות לפני שאתה פוסל את העולם המיני - וזה בדיוק מה שעשיתי, קיימתי מגעים ויחסי מין עם אנשים שאפילו (אם להיות בוטה) לא הצליחו לרגש בלו מעט את מה שיש לי בין הרגליים, והם התאכזבו מזה הרבה יותר ממני, אני פשוט העדפתי לשבת מול הטלוויזיה, לעשן סיגריה, ולשמוע מוזיקה, או ללכת להשתולל, לבלות... בעוד שאותם האנשים האמינו שהם צריכים להיות איתי כבולים למיטה, עצם זה שהתפיסה המינית שלי כ"כ שונה משלהם רק הרסה יחסים ביני לבין אנשים אחרים. ואם תעבור קצת על ההודעות תבין שהסיפור שלי הוא כל כך מורכב, וכל כך רצוף בקשיים ככה שאין בכלל מה לפקפק פה על הא-מיניות שלי. האהבה הבאה, תהיה אהבה מושלמת, כי היא לא תצריך את כל הבולשיט הזה, אנחנו ניצא נבלה, נתחבק, נעבור יחד חוויה רוחנית של אהבה שאף זוג מיני לא יוכל לעבור לעולם, וזה יהיה עמוק.... ביסוד שלו, ואם זה יתפתח לקשר רציני, קשר א-סקסואלי אמיתי, ויהי מה...והלוואי, אני אהיה אדם מאושר. תחזור על מה שרשמתי... ואל תמהר להסיק מסקנות.
 

amb2

New member
שמע גם אתה...

לא יודע מה עברת בחיים ואני רק יודע שזה לא משהו כרונולוגי כי אתה יכול להיות בן 20 עם נסיון של בן 200 לא יודע עם מי הייתי בנים או בנות או שניהם זה לא העיקרון פה. ני מכבד כל אדם ומי שגדול ממני בגיל אפילו בשבוע ימים אני אכבד אותו. יש אנשים שהם צעירים בגיל אבל רק בגיל ויש ההפך לי יש ידידה שאני מת עליה ורציתי לחיות איתה חיים א-מיניים רק מה היא רוצה סקס ואני לא יכול לתת לה אני לא יודע מה זה שוג א-מיני כי עוד לא פגשתי נישמע לי הזוי ואם זה יקרה לי אני אהיה ממש מופתע בלי שום קשר בן אדם צריך ליסמוך על עצמו להיות חזק ולא ליפול מכל משב רוח קלילה. אני מאחל לך שתהיה מאושר אבל אני גם מציאותי ומדבר בגובה העיניים יש אנשים שזה מכעיס מה שאני אומר ההורים שלי מזועזעים ממני שאני לא רוצה סקס עם צד שלישי זה מה שייש ועם זה ננצח רק אושר מאחל לך..
 
התופעה של קיום יחסי מין כשאין רצון

מוכרת לי בעיקר מנשים: נשים נשואות/עם חבר שמופעל עליהן לחץ כי לגברים יש צרכים, או נשים שעברו אונס (בד"כ בגיל צעיר) ואינן יכולות לצאת מהמקום הפסיכולוגי של ניצול/של גוף נאנס, ומסכימות למין כשאינן רוצות, או חוות אונס פעמים רבות בחייהן. אבל זר לי לשמוע גבר שמדבר על מערכות יחסים מיניות לא רצויות שהיו לו, שדחו אותו. כמובן, אני בטוחה שהמקום ממנו אתה בחרת במין לא רצוי שונה מאוד מהמקום שמביא נשים לניצול מיני/לאונס. ההשוואה פשוט עלתה בדעתי, והחלטתי להעלות אותה כאן. בכל זאת, לגברים שמור מקום אחר לגמרי. אבל מדוע היה כל כך דחוף לך להוכיח לעצמך שאתה חש משיכה מינית, עד כדי הפעלת כפייה על עצמיך להיכנס למערכות יחסים מיניות כה רבות שהגעילו אותך בטרם גיל 20?
 

מקמיקא

New member
בשני מילים: לחץ חברתי

מההבנה שלי ממך, את לא א-מינית, אז אני לא חושב שאת יכולה להפריד בין המשיכה המינית שאת מרגישה, למבין המשיכה המינית שהחברה סביבך מצפה ממך להרגיש. מושג של מערכת יחסים בלי מין הוא זר לחלוטין לרוב האנשים, וגם אני, לפני שגיליתי שקיים מונח כזה, לא חשבתי על עצמי כעל א-מיני. לפני שנתקלתי במושג בוויקיפדיה, ההקשר היחיד ששמעתי עליו הוא בקטריות שמתרבות ללא מין. בתור אדם רומנטי, הפרוספקט של חיים נטולי זוגיות הוא יותר מפחיד מהפרוספקט של מין 'כפוי'. וגם אחרי שאתה מכיר בא-מיניות שלך, ואתה מבין כמה הסיכויים שלך נמוכים להגיע לזוגיות במצב כזה, אתה לפעמים מוכן 'להקריב' את העקרונות שלך בשביל זוגיות (למרות שלדעתי זה אבוד).
 

inbardaf

New member
אבוד? ../images/Emo12.gif מקמיקא?../images/Emo35.gif

ואני חושבת שההסתכלות שלך גברית יותר ולכן אתה חש כמו שתארת והיא כמו שהיא תארה.
 

מקמיקא

New member
מערכת יחסים של מיני וא-מיני? כן, ללא ספק אבוד

הצורך של אחד הוא ההקרבה של האחר. זה לא שילוב שיכול להחזיק, לדעתי... בהחלט ייתכן.
 

inbardaf

New member
אופס.. רק עכשיו הבנתי..

התכוונת שמערכת יחסים של מיני עם א-מיני זה אבוד.. אני מניחה שאתה צודק, למרות שמודה שבעבר חשבתי קצת אחרת. (כמו שכתבת: מוכנה להקריב כדי להיות בזוגיות ולא לבד) אבל אחרי שחוויתי זוגיות כזו ואחרי שהבנתי שאפשר אחרת - אני כבר לא חושבת שאני אעשה את הפשרה הזו יותר.
 

מקמיקא

New member
אני חושב שמה שהוא מנסה להגיד זה

שבניגוד לדעה של רוב מי שנכנס לפה (הדי מרגיזה, למרות שהיא לא אישית) - רובנו כבר היינו שם, וניסינו את זה, וראינו שזה לא טוב לנו. מישהו שאף פעם לא הגיע למצב של מגע (כמעט) מיני הוא לא א-מיני, הוא פשוט לא יודע, כי הוא לא ניסה. אני חושב שאני מדבר בשם הפורום כשאני אומר שאנחנו אנשים שbeen there, done that, ולא אהבנו את הטעם.
 

inbardaf

New member
מסכימה עם ההתחלה ולא עם האמצע..

יש כאן אנשים שניסו את זה ומזדהה לגמרי עם: "אנשים שbeen there, done that, ולא אהבנו את הטעם" ונראה שגם ידידנו.. אבל יש פה לא מעט שלא ניסו וזה לא אומר שהם לא א-מיניים. אם כבר, זה אומר שהם יותר מודעים לעצמם ולתחושות שלהם ולא עושים דברים רק כדי לבדוק ולהיות בטוח. הם כבר יודעים בלי זה. (הלואי עלי..) ויש גם את אלה שעדיין לא ניסו ואולי יגלו יום אחד שדווקא כן מתאים להם. אבל הם לדעתי ממש מיעוט כאן..
 
למעלה