האם האימוץ מרוסיה נסגר?

Diklastch

New member
האם האימוץ מרוסיה נסגר?

שלום,
אנחנו ממתינים זמן רב לאימוץ מרוסיה, נרשמנו לתהליך לפני כשנתיים ויותר ועדיין אין התקדמות.
מהעמותה נטען שכיוון שברוסיה נותנים קדימות לאימוץ פנימי ועוד בתשלום, "לא נשארו ילדים בבתי הילדים", כך הם אומרים.
רציתי לדעת האם יש כאן עוד אנשים שממתינים זמן רב לאימוץ מרוסיה? האם הגשתם תביעה או בקשה לקבלת החזר כספי?
ממש ממש נשמח לשיתוף. אנחנו אבודים :(
 
הי דיקלה שלום לך

אימצתי מזמן אבל אני כל כך מבינה לליבך. ממש ממש . ההמתנה שלי היתה ארוכה מאד,הבן שלי היה בישראל שנה ועשרה חודשים מרגע ההרשמה וחויתי שכל חברותי לפורום הביאו ילדים הרבה לפני כן.
אני מאד ממליצה לך להיות בקשר עם האחראית לאימוצי חו"ל בשירות למען הילד בירושליים- טליה בורלא ,שמהכרות בכנסים התרשמתי שהיא מאד לעניין.נסי להבין דרכה היכן הדברים עומדים.
לפי מה שאני מבינה יש הרבה מחוזות ברוסיה ובכל אחד המדיניות כלפי אימוץ חו"ל שונה במעט או בהרבה.שמא מעבר התיק שלכם למחוז אחר כן יכול לפתוח אפשרויות.

הי,וצריך לזכור עוד משהו,תמיד. אפשר להבינו טוב יותר אם נדמיין שפתאום מישהו יציע שילדים ישראלים יוצעו לאימוץ בין לאומי.ודאי תסכימי איתי שתקום פה מהומה לא רגילה ויוקיעו את מי שרעיון כזה עלה על דעתו. נכון? במקומות שמהם אנחנו מביאים ילדים זה לא כך. אבל גם בהם מעדיפים לתת ילדים לאימוץ מקומי מאשר למסור למאמצים מחו"ל,למרות הכסף הלא מועט שכרוך בהליך האימוץ ונדרש במקומות הללו.[יד על הלב- אחרת לא היה אימוץ חו"ל].. גם לגבי הילד הפרטי שלי שהבאתי לארץ בגיל 15 חודשים אני יודעת שתמונתו פורסמה חודשים ארוכים בעיתון מקומי ,כדי שאם מישהו מקומי יגלה בו עניין -יזכה בו לפני חוצניקית כמוני. אז לסיכום- פני לטליה בורלא ,אני מאמינה שהיא תעזור להבין טוב יותר ואולי לתווך ביניכם לבין העמותה ולזרז את התהליך.והציעי מעבר למחוז אחר במקרה שהאור במנהרה ממשיך להתמהמה. החוזה עם העמותה הוא לא ממש לטובת המאמצים,אבל הוא תמיד מבטיח ילד בסוף. חיזקי ואימצי!
 
הי דיקלה

נדמה לי שהאופק פתוח הרבה יותר לגבי אומנה.
אומנה מוגדרת כזמנית אבל היא הרבה פעמים באופן מעשי בסטטוס 'זמני קבוע' [מינוח פרטי שלי...]..ויש גם תמיכה מסויימת של המדינה . חושבת שכדאי לברר.כתבי בגוגל 'עמותות אומנה'. או 'משפחות אומנה'.
אני עובדת במרפאה לבריאות נפש,אגף של ילדים ונוער. מקרים 'מהקהילה' מגוונים מאד ,למשל בעקבות גירושים,או קושי חברתי. לעיתים מגיעים אלינו גם ילדים מאומנה. אני זוכרת משפחות טובות. וילדים כובשי לב. אני בכ"ז מקווה מאד שתיעזרו בטליה בורלא והאימוץ יצא לפועל במהרה.בהצלחה. תעדכני...
 
למעלה