האם ג'קי בדרך למליון?

24שעות1

New member
התאומות הם גם התמימות ביותר בבית

לא באו מוכנות למשחק כמו נופר התאומות מביאות שמחה לבית לא חצופות אבל הנאייביות שלהם הורסת אותי
 

LiRs Lullaby

New member
אנחנו עוד לא הגענו לסוף

וכבר יש דיבורים על מי ייקח את המיליון. צריך קודם לראות מה ג'קי יעשה עם ה"מעמד" החדש שקיבל עם הנסיעה לספרד, ואם יצליח למנף את זה לכדי משהו בבית האח הגדול. כל שבוע קורה משהו חדש שמערער את דעתי על המתמודדים ויכול להיות שהדיירים החדשים שיגיעו יפתיעו גם הם. אם לא יקרה שום דבר מיוחד שידרדר את ג'קי, יש מצב שהוא יזכה, אבל בינתיים - הכל נראה לי די פתוח.
 
עם כל כמה שאני אוהב את ג'קי, אין לו עמוד שדרה

ג'קי מזכיר לי יותר מכל את איתי מהעונה הראשונה, בחור טוב לב ומצחיק, אבל לחלוטין חסר עמוד שדרה. ההימור שלי שהוא יהיה במקומות 3-5, לא יותר מזה. כמובן, שבמידה ויחול בו שינוי והוא יגדל עמוד שדרה ויעמוד יותר על שלו ויתפוס צד בבית וכו', יש לו סיכוי טוב מאוד להגיע למקום הרבה יותר גבוה ואולי אפילו לזכות במיליון. אך כל עוד הוא נע בין הטיפות ולא עומד על שלו, אני לא רואה את זה קורה. מה שבטוח שג'קי זה לא אלירז.
 
ג'קי לא מתעמת זה נכון,אבל ממש לא דומה לאיתי.

ג'קי מעדיף אווירה טובה ושכולם יצחקו וישמחו,אני לא רואה בזה כל פסול. מסכימה שיכול היה להגיד מלה או 2 ליגאל כי נראה שיש לו "בטן מלאה"חלקית;)על יגאל. איתי בחור נחמד,אבל התנהג ממש כ"סמרטוט",בעיקר מול ונסה.
 
ומה ג'קי מול נופר? לא סמרטוט?

אני לא רואה שום הבדל בין איתי מול ונסה לג'קי מול נופר. הוא אפילו חי באשליות שהיא חברה שלו ומספר את זה לספרדים.
 

בילבי51

New member
למה הוא חייב ליתפוס צד?ולמה אתם לא מבינים

שג'קי לא אוהב עימותים,וגם בבית אנחנו רואים שכשיש וויכוחים הוא מישתדל לא להיכנס ולא להיתערב בהם,וזה מה שיפה בו,ודי כבר עם השטות הזאת שאין לא עמוד שדרה,אנחנו רק בתחילת התוכנית,אני מאוד מקווה שג'קי לא יאכזב וימשיך בדיוק בקו הזה.בהצלחה .....
 
נכון - לא כולם רוצים להגיע לעימותים,

ג'קי הוא אדם כזה, אין בזה שום דבר פסול.
 
כנראה שכן

נכון לעכשיו הוא הפיבוריט רק חשוב לזכור שאנחנו רק בתחילת העונה ויתכן שג'קי ידעך וקרנו של דייר\ת יעלה. כבר קרו דברים מעולם.
 
ג'קי בחור טוב שלא מסוגל לתקוף,

היכולת הזאת לא לריב ולנסות לפתור בשקט ודרכי נועם, סוללת לו את הדרך לעבר הגמר - זו דעתי.
 

davidlev0255

New member
נכון, אלירז היה תככן עם לשון ארוכה, ראיתי זאת

כשניסה להערים על המלך התותח בשבקין
 
ככה זה נראה,

כל מי שהולך להשתתף בתכניות מציאות כאלה מבין שזה משחק, ומתאים את עצמו אליו, לחלקם המשחק עובד פחות, ולחלקם הוא עובד יותר.
 
ג'קי הוא המזרחי מחמד של העונה

אנשים במדינה הזאתי לא יודעים להעריך איכות וראינו את זה כבר בעונה הראשונה כשערס אשפתות נחות במיוחד העונה לשם יוסי בובליל הוכתר למלך החדש של מדינת ישראל ורק בגמר קרה נס כנראה גם זה רק הרבה בזכות סיפור האונס הקבוצתי שלו שגמר אותו שנה שעברה זה היה אליערסז השנה זה ג'קי המלכים הם ערומים
 
למעלה