האם בתאריך 8/8/2017 תהיה רכבת לעיר כרמיאל?

מצב
הנושא נעול.

novarex

New member
אולי באמת קרה מקרה לא נעים ולכן החשש

עדיין לא הבנת אותו
יש לו אלרגיה למזומן.
החשש הוא, שהוא ינסה להעלות על אוטובוס עם רב קו, והנהג יגיד לו שהרב קו לא תקין, ויגרום לו לשלם במזומן.
ובמקרה כזה מה יעשה, יאלץ רחמנא ליצלן לשלם מזומן.
&nbsp
אין לו בעיה לשלם כפול ומשולש במחיר, רק לא מזומן.
אולי באמת קרה מקרה לא נעים ולכן החשש
 

25306yosef

New member
אם אכן תהיה רכבת ב-8/8/17, אז תהיה זו רכבת ולא אוטובוס...

כנראה שתהיה, עם תשלום ברב קו בלבד
אם אכן תהיה רכבת ב-8/8/17, אז תהיה זו רכבת ולא אוטובוס...
ולכן ולהבדיל מאוטובוס, ברכבת ניתן לרכוש כרטיסי נסיעה בודדים לצורך שימוש חד פעמי וכפי שקיים מזה שנים ברכבת ישראל ובכרמלית ובמטרונית......
 

sweetums

New member
טעות,בדן ב"ש ניתן לקנות כרטיס נייר לנסיעה 1 אפילו באשראי(!)

אם אכן תהיה רכבת ב-8/8/17, אז תהיה זו רכבת ולא אוטובוס...
ולכן ולהבדיל מאוטובוס, ברכבת ניתן לרכוש כרטיסי נסיעה בודדים לצורך שימוש חד פעמי וכפי שקיים מזה שנים ברכבת ישראל ובכרמלית ובמטרונית......
טעות,בדן ב"ש ניתן לקנות כרטיס נייר לנסיעה 1 אפילו באשראי(!)
 

25306yosef

New member
אז זה משהו חדש ביותר שלא קיים בשום מקום בארץ

טעות,בדן ב"ש ניתן לקנות כרטיס נייר לנסיעה 1 אפילו באשראי(!)
אז זה משהו חדש ביותר שלא קיים בשום מקום בארץ
זה קיים במטרונית בחיפה.

ובכל מקרה זה לא עוזר לי מאחר ואני גר בקריות ואין לי כל צורך או רצון לנסוע לבאר שבע.

לעומת זאת זה מאוד היה עוזר לי אם זה היה קיים באגד ו/או בירושלים. להבדיל מבאר שבע שאין לי כל רצון לנסוע לשם, לירושלים דווקא יש לי רצון לנסוע ואני מחכה עד ליום שבו יופעל קו הרכבת החדש לעיר. אין לי חשק ללכת ברגל ממלחה עד למרכז העיר.
 
קיים גם בקו 1 של דן בת"א

אז זה משהו חדש ביותר שלא קיים בשום מקום בארץ
זה קיים במטרונית בחיפה.

ובכל מקרה זה לא עוזר לי מאחר ואני גר בקריות ואין לי כל צורך או רצון לנסוע לבאר שבע.

לעומת זאת זה מאוד היה עוזר לי אם זה היה קיים באגד ו/או בירושלים. להבדיל מבאר שבע שאין לי כל רצון לנסוע לשם, לירושלים דווקא יש לי רצון לנסוע ואני מחכה עד ליום שבו יופעל קו הרכבת החדש לעיר. אין לי חשק ללכת ברגל ממלחה עד למרכז העיר.
קיים גם בקו 1 של דן בת"א
(מה שאומר שגם ב-189, יש לשער)
כך שילמתי על נסיעה בו לפני מספר חודשים כשלא היה עליי כסף קטן או רב קו.
 

down und

New member
זה לא פורום בריאות הנפש אלא פורום תחבורה ציבורית

אז זה משהו חדש ביותר שלא קיים בשום מקום בארץ
זה קיים במטרונית בחיפה.

ובכל מקרה זה לא עוזר לי מאחר ואני גר בקריות ואין לי כל צורך או רצון לנסוע לבאר שבע.

לעומת זאת זה מאוד היה עוזר לי אם זה היה קיים באגד ו/או בירושלים. להבדיל מבאר שבע שאין לי כל רצון לנסוע לשם, לירושלים דווקא יש לי רצון לנסוע ואני מחכה עד ליום שבו יופעל קו הרכבת החדש לעיר. אין לי חשק ללכת ברגל ממלחה עד למרכז העיר.
זה לא פורום בריאות הנפש אלא פורום תחבורה ציבורית
אדם שנמנע מנסיעה לירושלים רק משום שאין שם אפשרות לתחבורה פנימית
עם כרטיסי אשראי הוא עם בעיה נפשית לא פשוטה.
כדאי מאוד שתפנה לטיפול.

אם זה הכל שקרים ואתה סתם מחרטט לנו דבר שלא באמת קיים ואת זה אתה
עושה כבר מעל ל-7 שנים אזי זה גם אות וסימן שאתה זקוק לטיפול נפשי.
 

25306yosef

New member
אני נמנע מנסיעה לירושלים רק בגלל שלמעשה אין לי מה לחפש שם...

זה לא פורום בריאות הנפש אלא פורום תחבורה ציבורית
אדם שנמנע מנסיעה לירושלים רק משום שאין שם אפשרות לתחבורה פנימית
עם כרטיסי אשראי הוא עם בעיה נפשית לא פשוטה.
כדאי מאוד שתפנה לטיפול.

אם זה הכל שקרים ואתה סתם מחרטט לנו דבר שלא באמת קיים ואת זה אתה
עושה כבר מעל ל-7 שנים אזי זה גם אות וסימן שאתה זקוק לטיפול נפשי.
אני נמנע מנסיעה לירושלים רק בגלל שלמעשה אין לי מה לחפש שם...
ואת החנויות המיוחדות ביותר שיש בירושלים ניתן למצוא גם בעיר תל אביב. אמנם בעיצוב שונה לחלוטין ובבעלות בעלים אחרים, אבל את אותם מוצרי הפרימיום המיוחדים שמוכרים בירושלים ניתן לרכוש בעיר תל אביב.

אם באמת היה לי מה לחפש בירושלים, אז הייתי מוצא את הדרך להגיע לשם ואפילו הייתי הולך ברגל מתחנת הרכבת במלחה ועד למרכז העיר וחזרה.

גם כשיפתח קו הרכבת החדש לירושלים, אני בכלל לא יהיה מהראשונים לנסוע בו.

אתה יכול להמשיך בהשמצות ובהכפשות שלך, אבל אתה הוא זה שהסיט את הנושא של השרשור לנושא אחר לחלוטין...
 

down und

New member
אם לאדם יהודי אבל לא רק יהודי בוגר בגילו

אני נמנע מנסיעה לירושלים רק בגלל שלמעשה אין לי מה לחפש שם...
ואת החנויות המיוחדות ביותר שיש בירושלים ניתן למצוא גם בעיר תל אביב. אמנם בעיצוב שונה לחלוטין ובבעלות בעלים אחרים, אבל את אותם מוצרי הפרימיום המיוחדים שמוכרים בירושלים ניתן לרכוש בעיר תל אביב.

אם באמת היה לי מה לחפש בירושלים, אז הייתי מוצא את הדרך להגיע לשם ואפילו הייתי הולך ברגל מתחנת הרכבת במלחה ועד למרכז העיר וחזרה.

גם כשיפתח קו הרכבת החדש לירושלים, אני בכלל לא יהיה מהראשונים לנסוע בו.

אתה יכול להמשיך בהשמצות ובהכפשות שלך, אבל אתה הוא זה שהסיט את הנושא של השרשור לנושא אחר לחלוטין...
אם לאדם יהודי אבל לא רק יהודי בוגר בגילו
אין מה לחפש בירושלים בכלל אזי אות וסימן שצדקתי לגבי הליכה לטיפול.

אגב, אני ממש לא הראשון שהסיט את הדיון.
היו כמה שעקצו אותך על התשלום ברב קו וזה היה כ-3 שעות לפני שאני כתבתי
את העקיצה שהזכירה את ננסי ברנדיס.
 

Bus Nerd

Active member
די עם הילדותיות הזו. לא כולם אוהבים את ירושלים וזה לגיטימי.

אם לאדם יהודי אבל לא רק יהודי בוגר בגילו
אין מה לחפש בירושלים בכלל אזי אות וסימן שצדקתי לגבי הליכה לטיפול.

אגב, אני ממש לא הראשון שהסיט את הדיון.
היו כמה שעקצו אותך על התשלום ברב קו וזה היה כ-3 שעות לפני שאני כתבתי
את העקיצה שהזכירה את ננסי ברנדיס.
די עם הילדותיות הזו. לא כולם אוהבים את ירושלים וזה לגיטימי.
 

25306yosef

New member
חחחחחחחח


אם לאדם יהודי אבל לא רק יהודי בוגר בגילו
אין מה לחפש בירושלים בכלל אזי אות וסימן שצדקתי לגבי הליכה לטיפול.

אגב, אני ממש לא הראשון שהסיט את הדיון.
היו כמה שעקצו אותך על התשלום ברב קו וזה היה כ-3 שעות לפני שאני כתבתי
את העקיצה שהזכירה את ננסי ברנדיס.
חחחחחחחח

אני חייב לנסוע לירושלים.

כל בתי העסק והחנויות והמסעדות ובתי המלון בכל הארץ נסגרו ורק בירושלים נשארו בתי עסק וחנויות. ולכן אני חייב לנסוע לירושלים. שאם לא כן, לא אוכל לרכוש מוצרים ושירותים מאחר ורק בעיר ירושלים ניתן לרכוש מוצרים ושירותים מאחר וכאמור כל בתי העסק בכל הארץ נסגרו ולא יפתחו לעולם.

חחחחחחחח
 

alantan

New member
בואו נפסיק את ה"דיון" הזה כאן

חחחחחחחח

אני חייב לנסוע לירושלים.

כל בתי העסק והחנויות והמסעדות ובתי המלון בכל הארץ נסגרו ורק בירושלים נשארו בתי עסק וחנויות. ולכן אני חייב לנסוע לירושלים. שאם לא כן, לא אוכל לרכוש מוצרים ושירותים מאחר ורק בעיר ירושלים ניתן לרכוש מוצרים ושירותים מאחר וכאמור כל בתי העסק בכל הארץ נסגרו ולא יפתחו לעולם.

חחחחחחחח
בואו נפסיק את ה"דיון" הזה כאן
 

Bus Nerd

Active member
בדן בגוש דן ניתן לשלם באשראי על כל נסיעה באמצעות hop on

אז זה משהו חדש ביותר שלא קיים בשום מקום בארץ
זה קיים במטרונית בחיפה.

ובכל מקרה זה לא עוזר לי מאחר ואני גר בקריות ואין לי כל צורך או רצון לנסוע לבאר שבע.

לעומת זאת זה מאוד היה עוזר לי אם זה היה קיים באגד ו/או בירושלים. להבדיל מבאר שבע שאין לי כל רצון לנסוע לשם, לירושלים דווקא יש לי רצון לנסוע ואני מחכה עד ליום שבו יופעל קו הרכבת החדש לעיר. אין לי חשק ללכת ברגל ממלחה עד למרכז העיר.
בדן בגוש דן ניתן לשלם באשראי על כל נסיעה באמצעות hop on
גם על נסיעות בודדות.
&nbsp
אבל אם כבר יש כרטיס אשראי וטלפון חכם, אז עדיף להשתמש בhop on או רב קו אונליין כדי להטעין ערך צבור על הרב־קו, ואז מקבלים הנחה.
 

25306yosef

New member
הרבה יותר מעניין אותי האם בתאריך 8/8/17 יהיה רכבת לכרמיאל

בדן בגוש דן ניתן לשלם באשראי על כל נסיעה באמצעות hop on
גם על נסיעות בודדות.
&nbsp
אבל אם כבר יש כרטיס אשראי וטלפון חכם, אז עדיף להשתמש בhop on או רב קו אונליין כדי להטעין ערך צבור על הרב־קו, ואז מקבלים הנחה.
הרבה יותר מעניין אותי האם בתאריך 8/8/17 יהיה רכבת לכרמיאל
ורק בשביל זה פתחתי את השרשור הזה.

מה שקורה בדן בגוש דן לא יעזור לי להגיע לכרמיאל.
 
תנסה לשלוח לנתיבי ישראל ולרכבת ישראל את השאלה שלך ולקבל מהן

הרבה יותר מעניין אותי האם בתאריך 8/8/17 יהיה רכבת לכרמיאל
ורק בשביל זה פתחתי את השרשור הזה.

מה שקורה בדן בגוש דן לא יעזור לי להגיע לכרמיאל.
תנסה לשלוח לנתיבי ישראל ולרכבת ישראל את השאלה שלך ולקבל מהן
מידע האם כבר ידוע המועד המדוייק של פתיחת הקו.
כאן לא יודעים כי לא פורסם מועד מדוייק. פתיחת הקו צפויה מתישהו במחצית השניה של 2017, אם לפני או אחרי ה-8/8 לא יודעים כאן.
 
הוא לא משתמש ברב-קו. הוא משתמש רק בכרטיסי אשראי וקונה רק

בדן בגוש דן ניתן לשלם באשראי על כל נסיעה באמצעות hop on
גם על נסיעות בודדות.
&nbsp
אבל אם כבר יש כרטיס אשראי וטלפון חכם, אז עדיף להשתמש בhop on או רב קו אונליין כדי להטעין ערך צבור על הרב־קו, ואז מקבלים הנחה.
הוא לא משתמש ברב-קו. הוא משתמש רק בכרטיסי אשראי וקונה רק
כרטיסי תח"צ שאפשר לקנות בכרטיס אשראי ללא רב-קו.
ולכן הוא מתמקד ברכבת ובמטרונית (קווים 1, 189 בת"א וקווים עירוניים בבאר שבע לא ממש רלוונטים לו) ומציין הליכה ברגל מתחנת מלחה למרכז ירושלים.
 

25306yosef

New member
ואני מתמקד גם בכרמלית בחיפה

הוא לא משתמש ברב-קו. הוא משתמש רק בכרטיסי אשראי וקונה רק
כרטיסי תח"צ שאפשר לקנות בכרטיס אשראי ללא רב-קו.
ולכן הוא מתמקד ברכבת ובמטרונית (קווים 1, 189 בת"א וקווים עירוניים בבאר שבע לא ממש רלוונטים לו) ומציין הליכה ברגל מתחנת מלחה למרכז ירושלים.
ואני מתמקד גם בכרמלית בחיפה
ואני גם רואה בכרמלית בחיפה תחבורה ציבורית לכל דבר ועניין.

ובאשר לקווים 1, 189 בת"א, אני בכלל לא יודע מה תחנת המוצא / יעד שלהם ומהו מסלול הנסיעה שלהם. אין לי גם כל כוונה לכלות את זמני על בדיקת מסלולי הנסיעה של קווים 1, 189 בת"א.

מזה שנים שאני מגיע לעיר תל אביב באמצעות אחת מתחנות הרכבת שבעיר (בעיקר סבידור או השלום) ומשם הולך ברגל עד המקום שאליו אני מעוניין להגיע. ההליכה ברגל לא לוקחת הרבה זמן ובכל מקרה הרבה פחות זמן מאשר לכלות את זמני על בדיקת מסלולי הנסיעה של קווים 1, 189 שאין לי כל שמץ של מושג מאיין הם יוצאים ולאן הם מגיעים ומהו מסלול הנסיעה שלהם. מה גם שנראה לי שבזמן שאני צריך ללכת עד לתחנות של קווים 1, 189 + הזמן לחכות בתחנה + הזמן עד שהאוטובוס יגיע לאן שאני מעוניין לנסוע בו, ניתן כבר להגיע ברגל הרבה יותר מהר כמעט לכל מקום שאני מעוניין להגיע בתל אביב. זאת ועוד, לעניות דעתי קווים 1, 189 לא מגיעים לכל מקום בתל אביב ולכן בכל מקרה יש צורך ללכת ברגל, אז לעניות דעתי עדיפה כבר ההליכה ברגל מתחנת הרכבת הקרובה ואליה.

ועוד משהו חשוב ביותר בעניין תל אביב, כשמגיעים למקום כמו תל אביב (שטח עירוני ומישורי צפוף בנייה ובתי עסק), אין טוב יותר מאשר ללכת ברגל. כך ניתן לבקר בכל החנויות ובתי העסק ולא לפספס שום דבר.
 
תלוי

ואני מתמקד גם בכרמלית בחיפה
ואני גם רואה בכרמלית בחיפה תחבורה ציבורית לכל דבר ועניין.

ובאשר לקווים 1, 189 בת"א, אני בכלל לא יודע מה תחנת המוצא / יעד שלהם ומהו מסלול הנסיעה שלהם. אין לי גם כל כוונה לכלות את זמני על בדיקת מסלולי הנסיעה של קווים 1, 189 בת"א.

מזה שנים שאני מגיע לעיר תל אביב באמצעות אחת מתחנות הרכבת שבעיר (בעיקר סבידור או השלום) ומשם הולך ברגל עד המקום שאליו אני מעוניין להגיע. ההליכה ברגל לא לוקחת הרבה זמן ובכל מקרה הרבה פחות זמן מאשר לכלות את זמני על בדיקת מסלולי הנסיעה של קווים 1, 189 שאין לי כל שמץ של מושג מאיין הם יוצאים ולאן הם מגיעים ומהו מסלול הנסיעה שלהם. מה גם שנראה לי שבזמן שאני צריך ללכת עד לתחנות של קווים 1, 189 + הזמן לחכות בתחנה + הזמן עד שהאוטובוס יגיע לאן שאני מעוניין לנסוע בו, ניתן כבר להגיע ברגל הרבה יותר מהר כמעט לכל מקום שאני מעוניין להגיע בתל אביב. זאת ועוד, לעניות דעתי קווים 1, 189 לא מגיעים לכל מקום בתל אביב ולכן בכל מקרה יש צורך ללכת ברגל, אז לעניות דעתי עדיפה כבר ההליכה ברגל מתחנת הרכבת הקרובה ואליה.

ועוד משהו חשוב ביותר בעניין תל אביב, כשמגיעים למקום כמו תל אביב (שטח עירוני ומישורי צפוף בנייה ובתי עסק), אין טוב יותר מאשר ללכת ברגל. כך ניתן לבקר בכל החנויות ובתי העסק ולא לפספס שום דבר.
תלוי
קודם כל בעניין קווים 1 ו-189 לפחות אני רק הערתי על כך שגם בהם ניתן לשלם באשראי על נסיעה בודדת ללא רב קו. מזה כשנתיים אגב אם אני לא טועה.
מדובר בשני קווים שמשתמשים ב-BRT זהה למטרונית של חיפה/קריות, אלא שבהם התשלום/תיקוף מתבצע בתוכם ולא בתחנה (כשבשני המקרים הנהג מבודד מהנוסעים ולא מעורב בכך).
השאר זה עניין אישי. אולי קווים אלה נחוצים לך ואולי לא. אבל לברר על תחנות המוצא והיעד, המסלול והתדירות (הדי גבוהה אגב) אפשר בקלות ובטח אם עושים זאת מראש. אגב גם תחנת סבידור וגם תחנת השלום ממוקמות בסמוך לתחנות של קווים אלה (וגם האוניברסיטה).
ותלוי כמובן גם כמה אתה מתמצא בעיר על מנת ללכת בה בלי להסתבך, כמה אתה לחוץ בזמן ואם בכלל, וכו'. גם לא כל תחנת רכבת בת"א ממוקמת באופן מספיק נוח כדי ללכת ממנה ברגל לכל יעד בעיר ולכן רבים יעדיפו תחבורה משלימה.
 
בקו 1 מאוגוסט 2014, בקו 189 מאוגוסט 2015

תלוי
קודם כל בעניין קווים 1 ו-189 לפחות אני רק הערתי על כך שגם בהם ניתן לשלם באשראי על נסיעה בודדת ללא רב קו. מזה כשנתיים אגב אם אני לא טועה.
מדובר בשני קווים שמשתמשים ב-BRT זהה למטרונית של חיפה/קריות, אלא שבהם התשלום/תיקוף מתבצע בתוכם ולא בתחנה (כשבשני המקרים הנהג מבודד מהנוסעים ולא מעורב בכך).
השאר זה עניין אישי. אולי קווים אלה נחוצים לך ואולי לא. אבל לברר על תחנות המוצא והיעד, המסלול והתדירות (הדי גבוהה אגב) אפשר בקלות ובטח אם עושים זאת מראש. אגב גם תחנת סבידור וגם תחנת השלום ממוקמות בסמוך לתחנות של קווים אלה (וגם האוניברסיטה).
ותלוי כמובן גם כמה אתה מתמצא בעיר על מנת ללכת בה בלי להסתבך, כמה אתה לחוץ בזמן ואם בכלל, וכו'. גם לא כל תחנת רכבת בת"א ממוקמת באופן מספיק נוח כדי ללכת ממנה ברגל לכל יעד בעיר ולכן רבים יעדיפו תחבורה משלימה.
בקו 1 מאוגוסט 2014, בקו 189 מאוגוסט 2015
 

25306yosef

New member
את העיר תל אביב אני מכיר היטב...

תלוי
קודם כל בעניין קווים 1 ו-189 לפחות אני רק הערתי על כך שגם בהם ניתן לשלם באשראי על נסיעה בודדת ללא רב קו. מזה כשנתיים אגב אם אני לא טועה.
מדובר בשני קווים שמשתמשים ב-BRT זהה למטרונית של חיפה/קריות, אלא שבהם התשלום/תיקוף מתבצע בתוכם ולא בתחנה (כשבשני המקרים הנהג מבודד מהנוסעים ולא מעורב בכך).
השאר זה עניין אישי. אולי קווים אלה נחוצים לך ואולי לא. אבל לברר על תחנות המוצא והיעד, המסלול והתדירות (הדי גבוהה אגב) אפשר בקלות ובטח אם עושים זאת מראש. אגב גם תחנת סבידור וגם תחנת השלום ממוקמות בסמוך לתחנות של קווים אלה (וגם האוניברסיטה).
ותלוי כמובן גם כמה אתה מתמצא בעיר על מנת ללכת בה בלי להסתבך, כמה אתה לחוץ בזמן ואם בכלל, וכו'. גם לא כל תחנת רכבת בת"א ממוקמת באופן מספיק נוח כדי ללכת ממנה ברגל לכל יעד בעיר ולכן רבים יעדיפו תחבורה משלימה.
את העיר תל אביב אני מכיר היטב...
תחנות הרכבת של תל אביב ממוקמות יחסית במקומות מספיק נוחים על מנת להגיע לכל המקומות שאני צריך להגיע בעיר. וגם אם לאו, אז איך בדיוק ניתן להגיע יותר מהר עם קווים 1 ו-189 מתחנת סבידור למלון הילטון?

אם הקווים הנ"ל לוקחים אותי רק עד אבן גבירול ומשם אני צריך להמשיך ברגל עד הילטון, אז למעשה הם לא מביאים לי כל תועלת ועדיף כבר ללכת ברגל את כל הדרך. אם אני יורד ברכבת סבידור, אז תוך כמה דקות הליכה אני כבר בארלוזורוב פינת ויצמן ומשם לאבן גבירול והלאה להילטון זה משחק ילדים...

אם אני צריך להגיע לאזור של מלון שרתון / מלון דן, אז אפשר לרדת בתחנת השלום ומשם ללכת ברגל מערבה לכיוון הים, זה קצת יותר מהר מהליכה מסבידור. לא נראה לי בכלל שקווים 1 ו-189 יביאו לי איזו תועלת אם בכלל. ובשביל להגיע לאזור ככר המדינה, אבן גבירול, ככר מילנו (אבן גבירול פינת יהודה המכבי), ואפילו אזור מגדל שלום ונווה צדק, לא נראה לי בכלל שהקווים הללו עוזרים במשהו.

קניון האופנה החדש שיפתח בימים הקרובים ברחוב החשמונאים הוא במרחק הליכה של כמה דקות בודדות מתחנת השלום. השוק החדש שיפתח בקרוב באלנבי פינת רוטשילד הוא במרחק הליכה של כמה דקות מקניון האופנה החדש של גינדי. אני עושה את זה במקסימום 20 דקות כולל עצירה בדרך לקנות אוכל בבייקרי ברחוב יהודה הלוי.

מבחינת זמן אם אני לחוץ בזמן, כפי שכתבתי למעלה, אני לא חושב שקווים 1 ו-189 מהירים יותר מהליכה ברגל על מנת להגיע אל תחנת הרכבת הקרובה.
 
לא כ"כ מובן לי רק

את העיר תל אביב אני מכיר היטב...
תחנות הרכבת של תל אביב ממוקמות יחסית במקומות מספיק נוחים על מנת להגיע לכל המקומות שאני צריך להגיע בעיר. וגם אם לאו, אז איך בדיוק ניתן להגיע יותר מהר עם קווים 1 ו-189 מתחנת סבידור למלון הילטון?

אם הקווים הנ"ל לוקחים אותי רק עד אבן גבירול ומשם אני צריך להמשיך ברגל עד הילטון, אז למעשה הם לא מביאים לי כל תועלת ועדיף כבר ללכת ברגל את כל הדרך. אם אני יורד ברכבת סבידור, אז תוך כמה דקות הליכה אני כבר בארלוזורוב פינת ויצמן ומשם לאבן גבירול והלאה להילטון זה משחק ילדים...

אם אני צריך להגיע לאזור של מלון שרתון / מלון דן, אז אפשר לרדת בתחנת השלום ומשם ללכת ברגל מערבה לכיוון הים, זה קצת יותר מהר מהליכה מסבידור. לא נראה לי בכלל שקווים 1 ו-189 יביאו לי איזו תועלת אם בכלל. ובשביל להגיע לאזור ככר המדינה, אבן גבירול, ככר מילנו (אבן גבירול פינת יהודה המכבי), ואפילו אזור מגדל שלום ונווה צדק, לא נראה לי בכלל שהקווים הללו עוזרים במשהו.

קניון האופנה החדש שיפתח בימים הקרובים ברחוב החשמונאים הוא במרחק הליכה של כמה דקות בודדות מתחנת השלום. השוק החדש שיפתח בקרוב באלנבי פינת רוטשילד הוא במרחק הליכה של כמה דקות מקניון האופנה החדש של גינדי. אני עושה את זה במקסימום 20 דקות כולל עצירה בדרך לקנות אוכל בבייקרי ברחוב יהודה הלוי.

מבחינת זמן אם אני לחוץ בזמן, כפי שכתבתי למעלה, אני לא חושב שקווים 1 ו-189 מהירים יותר מהליכה ברגל על מנת להגיע אל תחנת הרכבת הקרובה.
לא כ"כ מובן לי רק
אם אמרת בעצמך שאתה לא יודע מה מסלולם ואיפה הם עוברים, על סמך מה אתה קובע כמה תועלת הם יביאו לך?
לא שאני מנסה למכור לך את הקווים האלה אבל כאמור בשביל זה ניתן לברר, באתר דן יש פירוט מלא של המסלולים והתחנות ולפי זה יותר סביר להסיק מסקנות אם הם יביאו לך תועלת או לא.
אני בתור אחד שלא מתמצא בת"א ולא יודע באילו מהמקרים הנ"ל אתה צודק או לא, כן יודע שלמשל כשהייתי צריך להגיע לרמת החייל היה לי קצת יותר נוח להגיע עם 189 מתחנת האוניברסיטה בכ-20 דקות במקום ללכת 40-50 דקות.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה